Data: 2013-11-09 23:52:50 | |
Autor: G Nowak | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
...wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer zamowienia. -- Pozdr G |
|
Data: 2013-11-10 09:42:04 | |
Autor: 2late | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu bedzie mozna odciazyc/zredukowac. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2013© Stupidity, like virtue, is its own reward -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-11-12 01:27:44 | |
Autor: Filip454 | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
On 10.11.2013 10:42, 2late wrote:
On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote: To od czego jest sprzedawca? Jedyny taki Filip na Usenecie |
|
Data: 2013-11-12 07:54:12 | |
Autor: 2late | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
On 12/11/2013 01:27, Filip454 wrote:
Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o To od czego jest sprzedawca? Sprzedawca to wymierajacy gatunek. Coraz wiecej ludzi w sklepie tylko oglada, przymierza a kupuje w necie. Sprzedawca kosztuje. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2013© Stupidity, like virtue, is its own reward -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-11-12 08:51:58 | |
Autor: Chris | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Filip454 nabazgrał(a):
On 10.11.2013 10:42, 2late wrote: Obecnie staje się zbędny jak dla mnie. W sumie po co ma być skoro nic nie wie a jedynie powtarza teksty z ulotki albo szkoleń sponsorów. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-11-12 12:08:12 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik Chris napisał:
Filip454 nabazgrał(a):Ciezko ich nazywac sprzedawcami. To klikacze programow sprzedazowych. Sprzedawca, handlowiec, to jest osoba, do ktorej mowie, ok, przekonal mnie Pan do zakupu, ale za 935,99 tego nie kupie, za 900 biore. Sprzedawca mowi - git! Sprzedane!. A nie: JA mam w systemie cene 935,99 i taka musi byc. |
|
Data: 2013-11-12 13:24:49 | |
Autor: Chris | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Mr. Misio nabazgrał(a):
Użytkownik Chris napisał: A powiem ci że w MM tak się udało :) laptop Sony Vaio po chwili negocjacji i stwierdzeniu że w TechData jest taniej zeszli do ich poziomu :) -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-11-12 17:10:16 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik Chris napisał:
A powiem ci że w MM tak się udało :) laptop Sony Vaio po chwili No zdarza sie zdarza, to co powinno byc standardem ;) |
|
Data: 2013-11-12 12:44:27 | |
Autor: Michał Jankowski | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote: Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na półce. MJ |
|
Data: 2013-11-12 12:34:32 | |
Autor: januszek | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Michał Jankowski napisa?(a):
Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na półce. Roboty może ma mniej. Ale zwykle nie musi wydawać własnych pieniędzy na towar, który sprzedaje. j. -- "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!" |
|
Data: 2013-11-12 12:55:20 | |
Autor: m | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze:
W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze: Dlaczego więcej? p. m. |
|
Data: 2013-11-12 12:58:37 | |
Autor: Michał Jankowski | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 12.11.2013 12:55, m pisze:
W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze: Bo musi 'wejść do komputera' i znaleźć odpowiednie zamówienie - a dalej wszystko przebiega tak samo jak przy sprzedaży z półki. :) MJ |
|
Data: 2013-11-12 13:11:13 | |
Autor: m | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 12.11.2013 12:58, Michał Jankowski pisze:
W dniu 12.11.2013 12:55, m pisze: Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać. Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę, żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona, bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd... I tak będąc trzecim w kolejce w komputroniku nieraz docieram do stanowiska po godzinie (kilka razy byłem zmuszony okolicznościami) Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10 minut czasu pracy pracownika. p. m. |
|
Data: 2013-11-12 17:13:03 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik m napisał:
Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać. No nie. JA przyszelem z wydrukowanym produktem po sprawdzeniu, ze maja go na polce. Powiedzialem TO CHCE, WIEM, ZE TO MACIE. Mieli. Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10 No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej wyzszej cenie". |
|
Data: 2013-11-12 17:54:44 | |
Autor: m | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 12.11.2013 17:13, Mr. Misio pisze:
Użytkownik m napisał: Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie: a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na tych co sobie zamówili przez sieć. Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.
Brak zniżki nie jest karą. p. m. |
|
Data: 2013-11-12 19:37:28 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik m napisał:
Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w Zale? No tak, troche. Ale to oni stracili klienta. PRzez glupie rozwiazanie. Co to za kare mam sie logowac i zamawiac to co wiem, ze jest na polce? Bo jak nie zamiwie tego co jest na plce przez interent to musze zaplacic wiecej? JAk pisalem, moga si epozegnac z moimi zakupami tamze. Kupowalem wlasnie dlatego, ze wczesniej wystarczylo przyjsc z kartka wydrukowana ze sklepu netowego i sprzedawali po cenie netowej. Skoro to nie wystarcza to nie bede ich zmuszal do obslugiwania mnie.
To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil czy produkt jest i chcial go kupic. |
|
Data: 2013-11-12 21:41:20 | |
Autor: m | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 12.11.2013 19:37, Mr. Misio pisze:
No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej Nie przewidzieli nagrody dla takiego klienta. Przewidzieli nagrodę dla takiego klienta który sprawdził i zamówił przez internet. Cinema City ma dla posiadaczy numeru w Orange promocję, polegającą na tym że bilet w środy dla nich kosztuje ok 50% taniej niż w inne dni. Ja przychodzę w czwartek i o zgrozo, nie mam zniżki. No to jak działa nagroda dla klienta który ma telefon w Orange? Dlaczego jestem karany za przyjście w czwartek? To czwartek jest jakimś gorszym dniem? itd/itp p. m. |
|
Data: 2013-11-12 22:00:28 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik m napisał:
W dniu 12.11.2013 19:37, Mr. Misio pisze: No coz, ich regulamin, ich sprawa. Jak pisalem - nie musze u nich kupowac i glosuje portfelem. PRzeciez, jak nie chca mojej kasy, to im sie nie bede narzucal. Moze w handlu jest inaczej, niz w uslugach, i dlatego nie lapie logiki pozbywania si emnie, klienta, glupimi regulaminami.
Niespecjalnie trafne. |
|
Data: 2013-11-10 10:16:22 | |
Autor: atm | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
To samo ostatnio w MM |
|
Data: 2013-11-10 12:44:22 | |
Autor: Michal | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 2013-11-10 10:16, atm pisze:
Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany oTo samo ostatnio w MM I wielu innych. W Euro RTV AGD też kupowałem na szybko dla koleżanki Cruciala M4 i też zamawiałem przez smartfona będąc fizycznie w sklepie by obsługa mogła to zdjąć z półki po lepszej cenie. To nie firma "Józek i S-ka" z kapitałem zakładowym 5 zł, gdzie robi się co chce. Duże firmy tak mają i SAPa nie przeskoczysz. Generalnie chodzi o to by nadal konkurować ze sklepami internetowymi, a jednocześnie zarabiać ekstra na Kowalskich którzy nie porównują cen co do 1 zł. Ludzi którzy wchodzą i kupują, bo nie mają czasu/przyzwyczajeń porównywać cen przez internet jest w cholerę dużo i te kilkadziesiąt zł w jedną czy drugą stronę przy większym zakupie nie stanowi dla nich problemu, więc sklep nie będąc Armią Zbawienia po prostu na tym zarabia nie odcinając się jednocześnie od klientów wrażliwych na cenę, którzy nie kupią niczego większego od chleba i marchewki bez skanowania smartfonem kodu paskowego i wrzucenia tego do porównywarki. Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet z Ubuntu (ma to chociaż moduł 3/4G?) i nie pizd*e nim przy najbliższej okazji o ścianę jak okaże się że większość potrzebnych aplikacji jest tylko w Google Play albo iStore, to zrozumie tą prawidłowość. -- /MB |
|
Data: 2013-11-10 21:04:54 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik Michal napisał:
I wielu innych. W Euro RTV AGD też kupowałem na szybko dla koleżanki Ja im to wygarne, jak znajde chwile czasu ;) Im, komptronikowi. W sumie przeciez ten ok 1000 miesiecznie moge zostawiac gdzie indziej. Zwlaszcza, ze do ostatniego czasu zaden handlowiec nie robil problemu. Ot, widac znalazl sie nadgorliwy praktykant albo poszly wytyczne z centrali przed swietami. A choinki jeszcze nie maja, skandal! ;) Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet zAle po co ta zlosliwosc na koniec? |
|
Data: 2013-11-12 17:13:09 | |
Autor: Michal | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 2013-11-10 21:04, Mr. Misio pisze:
Ja im to wygarne, jak znajde chwile czasu ;) Im, komptronikowi. Próbowaliśmy Ci po prostu pokazać, że to nie tylko Komputronik, a dość powszechna praktyka w handlu. A że znalazł się osioł działający na dobrą sprawę na szkodę firmy (zazwyczaj handlowcy w takiej sytuacji sami doradzają zamówienie na miejscu ze smartfona czy nawet stanowiska sieciowego w sklepie) to inna sprawa. Ja do Komputronika mam od 2008 r. uraz, ale za co innego - za manipulowanie cenami zamówionego Radeona 4850 gdy błyskawicznie złotówka traciła w relacji do USD i anulowanie zamówienia po ~tygodniu z propozycją "można zamówić ponownie po nowej cenie o ~100 zł wyższej". Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet zAle po co ta zlosliwosc na koniec? Fakt - może nadmierna uszczypliwość, po prostu śledziłem Twoje rozterki nt. "tabletu z ubuntu do pracy" ;) Po poprzednim urządzeniu z Windows Mobile nauczyłem się że po prostu ma być typowe rozwiązanie z bogatą bazą aplikacji (w PL warunkach Android, bo nawet urządzenia Apple w PL tak sobie są użyteczne - oficjalnie jesteś odcięty od sporej części contentu chyba że zakombinujesz z adresem na amerykański itp). Zobacz jak skończył się choćby eksperyment Samsunga z linuksową Badą - projekt poległ właśnie na braku zainteresowania developerów tworzeniem aplikacji na kolejną platformę. Ale zrobisz co będziesz chciał. -- /MB |
|
Data: 2013-11-12 17:24:30 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik Michal napisał:
W dniu 2013-11-10 21:04, Mr. Misio pisze: Ale po co? powszechna praktyka w handlu. Srednio powszechna, ale nabierajaca na sile. A że znalazł się osioł działający na dobrą A za manipulowanie cenami po wejsciu np. przez CENEO to nie masz? ;)
Wiesz, juz wiem, ze "do pracy" to jest Windows na PC. Wiem, ze Android na Tablecie nie. JEst Ubuntu for Tablets. Podobni=o niektorzy daja rade pracowac na Ubuntu na PC ;) Wiec chcialem zaryzykowac i potestowac. A moze sie uda. Zobacz jak skończył się choćby eksperyment Samsunga z linuksową Badą - Kiedys pewnie tak, jak znajde czas i chec i luzna kase na tablet do testow. Wiesz, Android to niby linux, ale nawet majac roota to sie niewiele czlowiek "narobi". Potrzebny "dorosly" system, taki, co bede mial kontrole komu daje dostep FTP/SMB do urzadzenia (A nie przez palikacje z PalySklepu). A "do pracy" ma tez ukryte znacznie, w przeciwienstwie do Androida niekoniecznie chce, zeby do wszystkiego zagladal Gógiel, moje pliki sa moje ;) |
|
Data: 2013-11-15 21:54:30 | |
Autor: Poldek | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Mr. Misio wrote:
Użytkownik Michal napisał: Strzelam - po to żeby tanio zbierać dane o klientach? Zamawiając przez internet trzeba podać jakieś dane. Być może prawdziwe imię i nazwisko oraz numer karty, być może wystarczy pseudonim i bylejaki adres mailowy, ale zawsze są to jakieś dane, z którymi potem można coś robić. Analizować na różne sposoby, udostępniać, przetwarzać. Kupujesz w sklepie za gotówkę, to nic o Tobie nie wiedzą - skąd przyszedłeś, dlaczego, co jeszcze w życiu kupiłeś itp. |
|
Data: 2013-11-17 11:51:27 | |
Autor: GLaF | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Dnia Fri, 15 Nov 2013 21:54:30 +0100, Poldek napisa³(a):
Strzelam - po to ¿eby tanio zbieraæ dane o klientach? O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w celach marketingowych...", to te dane s± dla sklepu praktycznie nieprzydatne. -- GLaF |
|
Data: 2013-11-18 17:15:28 | |
Autor: jerzu | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF
<glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote: O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w Czêsto jak nie zaznaczysz, to nie kupisz. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2013-11-18 17:45:32 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
U¿ytkownik jerzu napisa³:
On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaFHehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens takiej polityki. Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci. Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany. Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl, nawet po wyzszej cenie :] Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)? Gdybym nie musial rezerwowac przez net, zeby miec nizsza cene, to po prostu wszedlbym, kupil, i mieliby sprzedane. A tak maja "zarezerwowane", kupie po nizszej cenie (lub nie, jak zrezygnuje), a przez ten czas produkt jest wylaczony ze sprzedazy (tak, maja jeden egzemplarz w tym salonie do ktorego zamowilem dostawe przez internet z polki tegoz salonu) ;)) |
|
Data: 2013-11-18 19:18:00 | |
Autor: animka | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 2013-11-18 17:45, Mr. Misio pisze:
Użytkownik jerzu napisał: Kupilam (ale jeszcze nie zaplacilam co prawda) u nich przez interet tablet Goclaver 7 cali. Czekam na odpowiedź na maila, nie otrzymuję. Potem wchodze na stronę i widzę: BRAK. Zdenerwowalam się i dzwonię do nich. Powiedział mi któryś, że nie mają na stanie. Przecież przed pół godziną był? Jak kupiłam w innym sklepie, ale już 8 calowy, to w Komputroniku już ten 7 calowy był, ale w sporo wyższej cenie! Sklepy chyba sie zmówiły w sprawie podwyżki cen, bo nigdzie raptem nie było, a potem raptem sie pojawiło jako dostępny właśnie w wyższej cenie. -- animka |
|
Data: 2013-11-19 00:14:43 | |
Autor: GLaF | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:45:32 +0100, Mr. Misio napisa³(a):
U¿ytkownik jerzu napisa³: Nie jest to idiotyzm. Na tym w³a¶nie polega rezerwacja. Je¶li towar jest mocno chodliwy, to zamawiaj± z zapasem, a jak nie, to podejmuj± ryzyko niesprzeda¿y "przypadkowemu" klientowi, które na d³u¿± metê siê op³aca. Ciekawe jakby¶ jecha³ po Komputroniku, jakby¶ zamówi³, a sprzedawca by Twój zarezerwowany towar sprzeda³ komu¶ z ulicy. Och³oñ trochê. -- GLaF |
|
Data: 2013-11-19 02:58:23 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
U¿ytkownik GLaF napisa³:
Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:45:32 +0100, Mr. Misio napisa³(a):Ochlonalem i wytlumacze. Jest towar na polce. I ma 2 ceny. Wchodze z ulicy, i mam wyzsza cene. Nawet jak wchodzac, wiedzialem, ze maja to na polce. Albo... zamawiam przez net, choc wiem, ze maja na polce, bo che miec taniej o te 50 z³. A moglbym wejsc, powiedziec "wiem, ze macie" a oni sprzedaja po nizszej cenie. Bec dupcenia sie w zamawianie przez internet towaru, ktory maja na polce i widze go przez szybke. No ale to ich gra ;) Moge se zarezerwowac na 7 dni przez net, a oni nie moga tego sprzedac nikomu z ulicy przez 7 dni. |
|
Data: 2013-11-19 08:15:30 | |
Autor: S³awek Maculewicz | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Dnia 19-11-2013 o 02:58:23 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisa³(a):
No i to jest pomys³ na akcjê internetow±. Upatrujesz sobie jaki¶ sklep i razem ze znajomymi rezerwujecie ca³y towar na 7 dni. A sprzedawcy przez ca³y tydzieñ siedz± i ziewaj±... DO IT! -- Brak sygnaturki. |
|
Data: 2013-11-19 13:10:39 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
U¿ytkownik S³awek Maculewicz napisa³:
Dnia 19-11-2013 o 02:58:23 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>Ale to bez sensu, bo to bylby celowy sabotaz. Ja nie mam na celu dokopanie komputronikowi w zaden sposob. Po prostu wyrazam tutaj opinie, ze wymyslony przez nich system 2 cen, ktory o ile gdy towaru nie ma dany salon na polce ma sens, o tyle dziwny jest gdy zeby kupic taniej trzeba zarezerwowac przez net towar, ktory maja na polce. Gdy wczesniej wystarczylo pokazac karke lub powiedziec "sprawdzielme na necie, wiem, ze produkt XXX macie na polce" - a oni sprzedawali po netowej cenie. Co przy drobnych zakupach rekompensowalo z kolei utrate rabatu za platnosc gotowka, gdy placilo sie karta. A przy drozszych zakupach bylo znaczaca kwota. |
|
Data: 2013-11-19 13:22:21 | |
Autor: m | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 19.11.2013 13:10, Mr. Misio pisze:
Ja nie mam na celu dokopanie komputronikowi w zaden sposob. Po prostu To jest typowy marketingowy chwyt nazywany gdzieniegdzie "promocja z przeszkodami". Czyli możesz mieć taniej, tylko musisz pokonać niezbyt uciążliwą przeszkodę żeby zdobyć obniżkę. Np. mieć kupon z gazety, powiedzieć aplipapliblikenblau przy zakupie bądź właśnie - awizować sprzedaż wcześniej przez internet. W ten sposób sprzedają taniej tym których nie stać i poszliby gdzie indziej, zaś tym którym mniej zależy na cenie - sprzedają drożej. A dodatkowy, pozytywny efekt uboczny jest taki że pozbędą się marudy.
Widać przeszkoda była zbyt łatwa. p. m. |
|
Data: 2013-11-19 00:02:38 | |
Autor: GLaF | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:15:28 +0100, jerzu napisa³(a):
On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF Wtedy powiadamiasz odpowiednie s³u¿by, które poprzez na³o¿enie grzywny wyt³umacz± przedsiêbiorcy, ¿e tak robiæ nie mo¿e. -- GLaF |
|
Data: 2013-11-18 17:39:24 | |
Autor: Jan Stożek | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Po głębokim namyśle GLaF napisał w niedziela, 17 listopada 2013 11:51:
O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych Pytanie, czym dokładnie jest "przetwarzanie danych w celach marketingowych"? Teoretycznie chyba nie mogą robić na tych danych data-miningu ani używać ich do personalizowania reklam i promocji na stronie, ale jak to sprawdzisz? -- Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches. | Which switched witch watch which Swatch watch switch? (js). PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami. |
|
Data: 2013-11-19 00:09:40 | |
Autor: GLaF | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:39:24 +0100, Jan Sto¿ek napisa³(a):
Po g³êbokim namy¶le GLaF napisa³ w niedziela, 17 listopada 2013 11:51: Nie wiem na czym polega to pierwsze, ale do tego drugiego s± ciasteczka. -- GLaF |
|
Data: 2013-11-19 08:49:04 | |
Autor: Jan Stożek | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Po głębokim namyśle GLaF napisał w wtorek, 19 listopada 2013 00:09:
O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich http://pl.wikipedia.org/wiki/Eksploracja_danych ale do tego drugiego są ciasteczka. Tak, a do chodzenia służą buty. Ciasteczka to tylko element wykonawczy umożliwiający rozpoznanie, że Ty to Ty. Natomiast kim jesteś, gdzie mieszkasz, co i ile kupowałeś oraz kiedy, historia zwrotów - to już jest rejestrowane gdzie indziej i może być przetwarzane off-line np. w celu wykrycia wzorca transakcji. A na tym etapie ciasteczka są raczej mało przydatne. -- Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches. | Which switched witch watch which Swatch watch switch? (js). PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami. |
|
Data: 2013-11-21 16:40:35 | |
Autor: Poldek | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
GLaF wrote:
Dnia Fri, 15 Nov 2013 21:54:30 +0100, Poldek napisa³(a): Teraz s± trzy okienka o ró¿nym stopniu zgody. Aby cokolwiek kupiæ, trzeba chocia¿ to "najs³absze" zaznaczyæ. Dane, nawet "anonimowe" co¶ tam zawieraj±. W po³±czeniu z cookiesami mo¿na ju¿ wrzuciæ do bazy danych i potem robiæ wykresy, torty i na tej podstawie tworzyæ strategie dalszej akcji marketingowej. |
|
Data: 2013-11-21 21:59:21 | |
Autor: Jan Stożek | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Po głębokim namyśle Poldek napisał w czwartek, 21 listopada 2013 16:40:
Teraz są trzy okienka o różnym stopniu zgody. Aby cokolwiek kupić, Nie wiem, jak w Komputroniku, ale zwykle "najsłabsze" zawiera zgodę na przetwarzanie danych w celu przeprowadzenia transakcji. Bez tego nawet wydrukowanie rachunku nie byłoby możliwe, bo to już jest "przetwarzanie danych osobowych". -- Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches. | Which switched witch watch which Swatch watch switch? (js). PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami. |
|
Data: 2013-11-21 22:44:22 | |
Autor: m | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 21.11.2013 21:59, Jan Stożek pisze:
Po głębokim namyśle Poldek napisał w czwartek, 21 listopada 2013 Ale kto wykryje że ktoś użył danych do swoich niecnych celów, tj. zrobienia wykresu w excelu i oparcia na tym wykresie swoich dalekosiężnych planów? Bez Nieprawdą jest że. Wydrukowanie rachunku jest obowiązkiem nakazanym przez inne przepisy. p. m. |
|
Data: 2013-11-22 00:00:47 | |
Autor: Mr. Misio | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Użytkownik Jan Stożek napisał:
Po głębokim namyśle Poldek napisał w czwartek, 21 listopada 2013Smieszne jest to, ze w takim ukladzie nie pownno to dotyczyc zamawiania "na firme". Bo ustawa dotyczy tylko osob fizycznych, prywatnych, a juz danych firm nie, nawet jak wirma to imie i nazwisko, adres i NIP. |
|
Data: 2013-11-11 18:54:13 | |
Autor: Chocobo | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
W dniu 2013-11-10 10:16, atm pisze:
To samo ostatnio w MM Ja poszed³em w pi±tek kupiæ kamerkê do Saturna, okaza³o siê, ¿e cena 50z³ wiêksza ni¿ w sklepie netowym. Podszed³em do obs³ugi i szybko znalaz³ siê pan od sklepu internetowego wydrukowa³ papierek który trzeba by³o pokazaæ przy kasie i zakup by³ po cenie netowej. Bez problemów, awantur itp. Inna sprawa, ¿e ten sam produkt w MM jeszcze 50z³ taniej, ale akurat nigdzie w okolicy go nie by³o. Marcin |
|
Data: 2013-11-12 09:05:48 | |
Autor: jg | |
[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta | |
Dnia Sat, 09 Nov 2013 23:52:50 +0000, G Nowak napisa³(a):
Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer zamowienia. i to mi przypomina o...: http://www.youtube.com/watch?v=luAbz5OzWNI -- jg |