"Komsomolskaja Prawda": Polska hucznie świętuje

Data: 2010-08-14 17:55:45
Autor: Bogdan Idzikowski
"Komsomolskaja Prawda": Polska hucznie świętuje
Polacy hucznie świętują zwycięstwo nad Armią Czerwoną - pisze "Komsomolskaja Prawda", podkreślając, że w obchodach 90. rocznicy Bitwy Warszawskiej bierze udział cała elita polityczna Polski z nowo wybranym prezydentem Bronisławem Komorowskim. "Jednocześnie Polacy coraz silniej poszturchują Rosję za niedawną katastrofę lotniczą pod Smoleńskiem, oskarżając nas o <niedbałe> prowadzenie śledztwa" - konstatuje gazeta sympatyzująca z Władimirem Putinem.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/298876,komsomolskaja-prawda-polska-hucznie-swietuje.html#komentarze

Data: 2010-08-14 09:12:13
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 14 Sie, 17:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Pier.....kotka za pomoca mlotka...
Co oni mysleli?
ze kurica nie ptica a polsza nie zagranica?
ze zapomnimy o bolszewickiej napasci?
Juz tak maja we krwi (nomen omen) to wyzwalanie "narodow uciskanych"
ze kazda zaborcza wojne tym tlumacza...
W polskich obozach zginelo tysiace rosjan z chorob i glodu - to prawda
w ruskich obozach rozstrzelano tysiace polskich oficerow - to tez
prawda.
Prawde trzeba mowic a nie nia wywijac jak batem.
Co ma swietowanie tego zwyciestwa z bitwa warszawska to tylko Palikot
moze wiedziec...

Data: 2010-08-14 21:26:04
Autor: boukun

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:7409efc5-91ee-465b-b1b0-4bf5bf113ee3m1g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Jak napaści? Ponoć myśmy pierwsi napadli i doszli aż do Kijowa...
Zresztą, jak byłem jeszcze dzieckiem to modna była piosenka:

A my Wilno zdobędziemy, Lwów odbijemy,

        Odpoczniemy w Leningradzie, w kołchozowym sadzie.

        Ceny obniżymy, bagnet poprawimy,

        Odpoczniemy na Kamczatce przy ciepłej herbatce.

boukun

Data: 2010-08-14 21:34:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i46qsh$21g$1mx1.internetia.pl...

[...]

Co za ćwok. Przecież to Piłsudski, będąc entuzjastą wojny prewencyjnej, napadł na Związek Radziecki (tak wtedy Rosja się nazywała).
Wojnę wygraliśmy tylko dzięki niesubordynacji jednego z generałów (nazwisko przepadło w mojej niepamięci), który zamiast iść na Warszawę wolał obalać Lwów.
To tyle o Cudzie nad Wisłą.

Data: 2010-08-14 21:35:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c66efad$1news.home.net.pl...

[...]

==============================
To było do "D.J.MC Donald Musk". Źle wyciąłem. Bokun ma rację.

Data: 2010-08-14 21:36:59
Autor: boukun
[...]

A czemu pod moją odpowiedzią odpowiadasz donaldowi muskowi?

boukun

Data: 2010-08-14 22:33:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i46rh0$amc$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przez niedopatrzenie

Data: 2010-08-14 12:04:27
Autor: Bruner

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c66bc84$1news.home.net.pl...
Komorowskim. "Jednocześnie Polacy coraz silniej poszturchują Rosję za niedawną katastrofę lotniczą pod Smoleńskiem, oskarżając nas o <niedbałe>

nie Polacy tylko banda pomylencow z PIS, kazdemu rozsadnemu Polakowi lata to kolo chuja ze jakis po pijanemu kazal we mgle ladowac

Data: 2010-08-14 09:12:51
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 14 Sie, 18:04, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote in message

> [...]

nie Polacy tylko banda pomylencow z PIS, kazdemu rozsadnemu Polakowi lata to
kolo chuja ze jakis po pijanemu kazal we mgle ladowac

tego nie wiadomo. Nawet ruskie sledztwo nie moze tego udowodnic panie
soviecie...

Data: 2010-08-14 13:31:21
Autor: Bruner

"D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> wrote in message news:e785a653-fe35-4608-8b27-96af6cc5d973i31g2000yqm.googlegroups.com...

tego nie wiadomo. Nawet ruskie sledztwo nie moze tego udowodnic panie
soviecie...'

Ruscy sa na tyle taktowni aby nie mowic tego wprost ze Kaczor byl pijany i kazal ladowac we mgle.

Nie wdaja sie w retoryke z banda pomylencow z PISu. Czyli inaczej mowiac ida zasada badz madry i ustap glupiemu.

Data: 2010-08-14 21:19:17
Autor: boukun

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:e785a653-fe35-4608-8b27-96af6cc5d973i31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

kolo chuja ze jakis po pijanemu kazal we mgle ladowac

tego nie wiadomo. Nawet ruskie sledztwo nie moze tego udowodnic panie
Do tego stwierdzenia nie potrzeba śledztwa, tylko wariata trzeba było wypuścić za 5 12...

boukun

Data: 2010-08-14 18:08:56
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 18:04, Bruner pisze:
nie Polacy tylko banda pomylencow z PIS, kazdemu rozsadnemu Polakowi
lata to kolo chuja ze jakis po pijanemu kazal we mgle ladowac

Normalny Polak to ch*j wg brunera :)

Data: 2010-08-14 12:12:28
Autor: Bruner

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c66bf98$0$22806$65785112news.neostrada.pl...

Normalny Polak to ch*j wg brunera :)

dajesz do zrozumienia ze PISowcy nie sa chujami i sa normalni

Data: 2010-08-14 18:34:38
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 18:12, Bruner pisze:

Normalny Polak to ch*j wg brunera :)

dajesz do zrozumienia ze PISowcy nie sa chujami i sa normalni

Daję do zrozumienia jakim językiem się posługujesz.

Data: 2010-08-14 09:37:16
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 14 Sie, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> dajesz do zrozumienia ze PISowcy nie sa chujami i sa normalni

Daję do zrozumienia jakim językiem się posługujesz.

jezykiem Bronkozaurow...

Data: 2010-08-14 18:54:41
Autor: brat_olin
[...]

A Bronek tak sie stara, nawet gdzies pomnik sowietiom
w Polsce stawiaja..

Czy czekisci z MAK juz te czarne skrzynki odeslali?

--
Smart questions to stupid answers

"Komsomolskaja Prawda": Polska hucznie świętuje