Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstą pienia od umowy?

Data: 2009-07-30 14:44:29
Autor: crazy
Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstą pienia od umowy?
Chris pisze:
Art.7 ust.1 "USTAWY z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny" (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 z późn. zm.) daje konsumentowi
prawo do odstąpieniu w przeciągu 10 dni od umowy zawartej na odległość.
Operator Cyfra+ wprowadza swoich klientów w błąd twierdząc, że w/w
ustawa zawieranych przez niego umów nie dotyczy i odmawia im tego prawa.
W związku z powyższym, poszukuję kontaktu z osobami, którym operator
Cyfra+ odmówił prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Napisz dokładniej co Ci na wątrobie leży.

Data: 2009-07-30 14:58:03
Autor: Chris
Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:44:29 +0200, crazy napisał(a):

Napisz dokładniej co Ci na wątrobie leży.

Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-30 17:04:41
Autor: Mikolaj Tutak
Chris wrote:
Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:44:29 +0200, crazy napisał(a):

Napisz dokładniej co Ci na wątrobie leży.

Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

Nie, nie napisałeś. Jaki "produkt niebezpieczny"? Pokaleczyłeś się plusem z "Cyfry +"?

      Mikołaj

Data: 2009-07-30 17:34:52
Autor: Chris
Dnia Thu, 30 Jul 2009 17:04:41 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

Nie, nie napisałeś.

Napisałem:
[...]

Czy to nie jest wystarczająco jasne?
Czego w powyższym nie rozumiesz?

Jaki "produkt niebezpieczny"? Pokaleczyłeś się plusem z "Cyfry +"?

To nie ja nadawałem tytuł tej ustawie.
Jeśli nie wiesz o czym piszę, to tu jest pierwszy z brzegu link googla:
http://www.perfumeria.pl/home/70/des/gfx/Ustawa_o_ochronie_niektorych_praw_konsumentow.pdf
A konkretnie to chodzi o Art. 7 tej ustawy.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-30 19:14:35
Autor: crazy
Chris pisze:
Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:44:29 +0200, crazy napisał(a):

Napisz dokładniej co Ci na wątrobie leży.

Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

Gdzie i jak zawarłeś umowę?

Data: 2009-07-30 19:50:05
Autor: Big Jack
Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstąpienia od u mowy?
W wiadomości
*crazy* napisał(-a):

Gdzie i jak zawarłeś umowę?

Obchodzi Cię to coś? Chris szuka tych, którym C+ odmówiła rozwiązania w ciągu 10 dni umowy zawartej na odległość.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-07-30 20:09:57
Autor: crazy
*crazy* napisał(-a):

Gdzie i jak zawarłeś umowę?

Obchodzi Cię to coś? Chris szuka tych, którym C+ odmówiła rozwiązania w ciągu 10 dni umowy zawartej na odległość.

A Ciebie?

W dzisiejszych czasach szerzy się nieumiejętność czytania ze zrozumieniem, chcę zobaczyć czy kolega dobrze interpretuje przepisy.

Data: 2009-07-30 21:00:06
Autor: Big Jack
Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstąpienia od u mowy?
W wiadomości
*crazy* napisał(-a):

A Ciebie?

Nic, czego dowodem jest to, że o to nie pytam.

W dzisiejszych czasach szerzy się nieumiejętność czytania ze
zrozumieniem, chcę zobaczyć czy kolega dobrze interpretuje przepisy.

A Ty zrozumiałeś to, co w pierwszym poście napisał Chris? I kim jesteś żeby kontrolować poprawność interpretacji przepisów?

Data: 2009-07-30 19:51:30
Autor: Chris
Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstą pienia od umowy?
Dnia Thu, 30 Jul 2009 19:14:35 +0200, crazy napisał(a):

Gdzie i jak zawarłeś umowę?

Przez telefon.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-30 20:06:57
Autor: crazy
Chris pisze:
Dnia Thu, 30 Jul 2009 19:14:35 +0200, crazy napisał(a):

Gdzie i jak zawarłeś umowę?

Przez telefon.

W takim razie masz pełne prawo od odstąpienia od umowy, jeśli druga strona to odrzuciła, powiadom o tym Federację Konsumentów oraz Inspekcję Handlową.

Data: 2009-07-30 21:06:00
Autor: Chris
Dnia Thu, 30 Jul 2009 20:06:57 +0200, crazy napisał(a):

W takim razie masz pełne prawo od odstąpienia od umowy, jeśli druga strona to odrzuciła, powiadom o tym Federację Konsumentów oraz Inspekcję Handlową.

Chcę zebrać kilka takich osób, by móc wykazać przed UOKiK, że takie
postępowanie jest rutynową praktyką operatora.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstą pienia od umowy?