Komu Turek, komu?

Data: 2010-05-31 13:25:35
Autor: wiLQ
Komu Turek, komu?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hedo poprosił o trade swojej osoby oraz 11M$/y przez następne 4 lata.
Ja tego nie widzę, ale będąc na miejscu Raptors zaproponowałbym
obustronne rozwiązanie umowy.
Bo to już jest zwykłe chamstwo - czereśniak podpisuje umowę na +50M$,
gra kilka miesięcy, po czym - mając już zapewnioną przyszłość - chce
się wyplątać z niewygodnej sytuacji i grać w lepszej atmosferze o
wyższe cele.

Tez chcialem o tym napisac, ale z tytulem "szczyt bezczelnosci" ;-)

Bo rece mi opadly przy tych wypowiedziach:
"When the circumstances turned against me, I lost my enthusiasm for this
city," Turkoglu said. "My lawyers have talked to the front office
recently. Honestly, I do not want to go back to Toronto. My lawyers
talked to [Bryan] Colangelo and I hope that they will come up with a
solution soon".

Gdyby ktos pytal miedzy innymi dlatego bede "kibicowal" wlascicielom
przy najblizszych negocjacjach CBA. Plus juz zupelnie absurdalne wydaje mi sie publiczne oglaszanie "chce
zostac sprzedany" w takiej sytuacji. Przeciez to obniza wartosc
(zakladajac, ze jakas jeszcze mial) i tylko utrudnia ewentualny trejd.

A tu jeszcze byl ciag dalszy:
"During this process, I talked to Jay Triano several times. I promised
him that whether he starts me or not, I will do my best on the court.
However, if I had a more temperamental personality, I would have left
the team. Yet, I did exactly the opposite. I did my best."

Wielki kurwa sukces, ze sie staral i nie opuscil druzyny. Brawa!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-05-31 05:05:59
Autor: sooobi
Komu Turek, komu?
[...]

Tak to bylo zdecydowanie the best. Trzeba bylo opuscic druzyne i
rozwiazac kontrakt tak jak to sie robi w innych zawodach na całym
świecie. Nie podoba się to rozwiązuj umowe i szukaj sobie innego
pracodawcy.
Ja na miejscu NBA przy podpisywaniu nowych umów zacząłbym karać i to
srogo graczy za takie wypowiedzi. Ze chce zostac sprzedany, ze
łaskawie dogral sezon do końca, w dupach sie poprzewracało.

Tak w ogole kazdy z nas wiedzial w dniu podpisania kontraktu ze
Raptorsi zjebali, ale teraz to wygląda jak jeszcze gorzej

Ps: negowane były na grupie kontrakty dla Bynuma, Bryanta, Artesta, Kg
i Sheeda a prosze cała piątkę zobaczymy w finale ligi:)

Data: 2010-05-31 15:42:30
Autor: wiLQ
Komu Turek, komu?
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

pracodawcy.
Ja na miejscu NBA przy podpisywaniu nowych umów zacząłbym karać i to

Jak?
Tak w ogole kazdy z nas wiedzial w dniu podpisania kontraktu ze
Raptorsi zjebali, ale teraz to wygląda jak jeszcze gorzej

Yup, sadzilem, ze miesiac miodowy potrwa troche dluzej.

Ps: negowane były na grupie kontrakty dla Bynuma, Bryanta, Artesta, Kg
i Sheeda a prosze cała piątkę zobaczymy w finale ligi:)

No i? --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-05-31 07:06:23
Autor: sooobi
Komu Turek, komu?
On 31 Maj, 15:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> pracodawcy.
> Ja na miejscu NBA przy podpisywaniu nowych umów zacząłbym karać i to

Finansowo oczywiscie.

> Ps: negowane były na grupie kontrakty dla Bynuma, Bryanta, Artesta, Kg
> i Sheeda a prosze cała piątkę zobaczymy w finale ligi:)

No i?

No i taka tylko dygresje rzucilem:)

Chociaz Kobe gra w tych PO jakby byl wart co najmniej 30MLN za sezon.
Kg tez gra tak ze jego pensja wyglada bardzo ok. Nawet Sheed w waznych
meczach gral tak jak od niego oczekiwano.

Data: 2010-05-31 07:47:22
Autor: Leszczur
Komu Turek, komu?
On 31 Maj, 16:06, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Jak?

Finansowo oczywiscie.

IMO obcięcie palca byłoby bardziej dotkliwe ;-)

> No i?

No i taka tylko dygresje rzucilem:)

Chociaz Kobe gra w tych PO jakby byl wart co najmniej 30MLN za sezon.

Za ten sezon - może i tak, ale tylko wtedy jeśli zdobędą tytuł.
BTW obecne playoffs mają się nijak do 90M$ w ciągu następnych 3 lat..

Kg tez gra tak ze jego pensja wyglada bardzo ok. Nawet Sheed w waznych
meczach gral tak jak od niego oczekiwano.

Czyli uważasz, że warto dać ziutkowi 10-20M$ za jedną dobrą serię
playoffs?
Czy nie za coś takiego Jeffries dostał tych kilkadziesiąt baniek? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-31 20:52:41
Autor: sooobi
Komu Turek, komu?
[...]

Chyba ze zdobeda tytuly przez kolejne 3 lata:P

Kg tez gra tak ze jego pensja wyglada bardzo ok. Nawet Sheed w waznych
meczach gral tak jak od niego oczekiwano.

Czyli uważasz, że warto dać ziutkowi 10-20M$ za jedną dobrą serię
playoffs?

Nie, nie uwazam.
Chcialem tylko zwrocic uwage na to ze narzekamy ze ten przeplacony tamten przeplacony a jednak te zespoly ktory tak przeplacily sa teraz w finalach

Data: 2010-06-01 05:35:52
Autor: Leszczur
Komu Turek, komu?
On 31 Maj, 20:52, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Za ten sezon - może i tak, ale tylko wtedy jeśli zdobędą tytuł.
> BTW obecne playoffs mają się nijak do 90M$ w ciągu następnych 3 lat.

Chyba ze zdobeda tytuly przez kolejne 3 lata:P

Nie zdobędą. Może nawet w tym roku. :-)
No dobra - w tym roku jeszcze jakoś powinni dać radę.

> [...]

Chcialem tylko zwrocic uwage na to ze narzekamy ze ten przeplacony
tamten przeplacony a jednak te zespoly ktory tak przeplacily sa teraz w

A tam - Raptors przepłacili i nie są :-)
Rockets też.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-01 00:06:28
Autor: wiLQ
Komu Turek, komu?
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Chociaz Kobe gra w tych PO jakby byl wart co najmniej 30MLN za sezon.

Przeciez krytyka extension Kobo nijak nie dotyczyla playoffow 2010.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-01 00:57:30
Autor: sooobi
Komu Turek, komu?
On 1 Cze, 00:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chociaz Kobe gra w tych PO jakby byl wart co najmniej 30MLN za sezon.

Przeciez krytyka extension Kobo nijak nie dotyczyla playoffow 2010.

Ale dotyczyla tego jak gral w sezonie regularnym i skoro tak polecial
w dol w RS to kolejne lata mialy byc tylko gorsze.

Ps: Na poczatku sezonu kiedy Kobe gral duzo tylem do kosza twierdzilem
ze to on jest najlepszym graczem ligi, pozniej Kobe spuscil z tonu
gral slabiutko(jak na niego) kazdy okrzyknal LeBrona niekwestionowanym
numerem 1 ligi. Ale jakbym mial teraz oddac glos na najlepszego gracza
na ziemi to ponownie wybralbym Bryanta.

Komu Turek, komu?