Komu Tusk sprzedal stocznie ?

Data: 2009-05-17 16:08:09
Autor: boukun
Komu Tusk sprzedal stocznie ?

Użytkownik "multivatinae" <piekarz987WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000d38.4a101830newsgate.onet.pl...

Nabywca polskich stoczni za psie grosze, po raz kolejny jest miedzynarodowa
zydowska siatka oszustow i cwaniakow pod nazwa Sapiens International Corporation
N.V., agentem tej firmy jest United International Trust N.V podawany przez PO
jako oficjalny nabywca stoczni. Wszystkie wyczerpujace informacje na temat firmy
sa dostepne pod adresem http://miniurl.pl/48904

H.K.: - Wtedy w 1948 r. bylam mala dziewczynka, ale o bitwie Minca o handel
slyszalam nie jeden raz.

B.G.: - No, to teraz uslyszy pani o niej znowu, ale opowiadac pani nikomu i
nigdzie nie bedzie. To jest najwieksza tajemnica. W najblizszym czasie Zydzi
powroca do handlu i produkcji w Polsce.

H.K.: - Skad pan wezmie tylu Zydow? Kto da im przedsiebiorstwa?

B.G.: - Kto? A o naszej "Solidarnoci" to juz pani zapomniala? Jeszcze bedzie
prosic, zeby Zydzi te przedsiebiorstwa brali.

H.K.: - Jeszcze nie obejmuje wzrokim duszy tej operacji, ale cieszy mnie ona
ogromnie.

B.G.: - Jest ustawa o samorzadzie przedsiebiorstw? Jest. Mogla byc dla nas
jeszcze lepsza, ale i ta wystarczy. Przewiduje ona, ze moga byc tworzone spolki
prywatno-samorzadowe i prywatno-panstwowe? Przewiduje. Co jest potrzebne na
rozruch takiej spolki? My wiemy dobrze: pieniadze! A kto ma dzis dobre pieniadze
na takie interesy? Moze Polacy? Nie, ja Polakow, jako udzialowcow w zyskach nie
widze. Pieniadze dadza Zydzi. Glowe do interesow tez dadza Zydzi. Pytala sie
pani skad wezme tylu Zydow. Ano, na szczescie ludu Izraela, juz sa. Przez
minionych 38 lat populacja odrodzila sie: w Izraelu, Europie Zachodniej, takze w
Zwiazku Radzieckim. Kiedy tylko uchwalimy ustawe o podwojnym obywatelstwie i
prawie swobodnego wyboru miejsca zamieszkania oraz podrozowania do Polski tam i
z powrotem w zaleznosci wylacznie od checi takiego podwojnego obywatelstwa
polskiego, z kadrami do zreprywatyzowanego przemyslu, rzemiosla i handlu nie
mamy najmniejszego klopotu. A warsztaty pracy stoja otworem i nawet puste.
Oplacilo sie nam doprowadzic je do takiej zalosnej ruiny. W takim stanie beda je
nam dawac za darmo i jeszcze calowac w reke, aby byla praca dla Polakow i troche
towarow na rynek.

H.K.: - Dlaczego troche?

B.G.: - Bo te zaklady beda pracowaly na eksport.

H.K.: - A jak "Solidarnosc" bedzie zatrzymywac ten eksport na granicy albo w
portach?

B.G.: - Jaka "Solidarnosc"? Jak to wszystko sie uda, to cala "Solidarnosc"
bedzie kijem naganiala swoich czlonkow, a partyjnych tez, do ostrej roboty, w
nadziei, ze samorzad zbliza ja do zyskow na horyzoncie. Te zyski beda, ale jak
peczek marchwi przed lbem osla, aby chcial ciagnac ciezki woz.

H.K.: - Panie profesorze, wydaje mi sie, ze pan niezbyt lubi Polakow?

B.G.: - Niezbyt lubie? Takie okreslenie jest niescisle. Ja ich nienawidze.

http://www.geocities.com/mark0xd/mark13/bg1.htm

boukun

Komu Tusk sprzedal stocznie ?