Komu jeszcze Tusk dal emeryture? Moze Mi¶kowi ?

Data: 2015-12-08 13:48:27
Autor: Marek
Komu jeszcze Tusk dal emeryture? Moze Mi¶kowi ?
....bo ze Niesiołowski dostal, to chyba pewne ?

Data: 2015-12-09 03:49:45
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 22:48 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

...bo ze Niesiołowski dostal, to chyba pewne ?

Musisz wyrażać swoje pedrylskie uczucia kretynku?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-09 09:04:13
Autor: A. Filip
Komu jeszcze Tusk dal emeryture? Moze Miśkowi ? [Homofob stevep atakuje]
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
W dniu .12.2015 o 22:48 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

...bo ze Niesiołowski dostal, to chyba pewne ?

Musisz wyrażać swoje pedrylskie uczucia kretynku?

Czy *TY* sugerujesz że homoseksualizm jest połączony z niedostatkami umysłowymi?

http://www.miejski.pl/slowo-Pedryl

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Czego wiosna nie zasiaĹ‚a - jesieĹ„ nie urodzi.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-12-09 17:03:00
Autor: stevep
Komu jeszcze Tusk dal emeryture? Moze Mi¶k owi ? [Homofob stevep atakuje]
W dniu .12.2015 o 09:04 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
W dniu .12.2015 o 22:48 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

...bo ze Niesiołowski dostal, to chyba pewne ?

Musisz wyrażać swoje pedrylskie uczucia kretynku?

Czy *TY* sugerujesz że homoseksualizm jest poł±czony z niedostatkami  umysłowymi?

http://www.miejski.pl/slowo-Pedryl
| łowo okre¶laj±ce homoseksualistę (wylgarnie).

Twoimi niedostatkami umysłowymi zdecydowanie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-09 05:27:13
Autor: Mark Woydak
Komu jeszcze Tusk dal emeryture? Moze Mi¶kowi ?
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
....bo ze Niesiołowski dostal, to chyba pewne ?

Wiesz czy tylko ględzisz? Prezes PiS też jest już chyba ;-)) w wieku
emerytalnym. Czas na zielon± trawkę.

Mark Woydak

--

Komu jeszcze Tusk dal emeryture? Moze Mi¶kowi ?