Komu ma służyć Tarcza?

Data: 2013-11-06 08:01:19
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
Witam

Ludzie o bardzo uproszczonym myśleniu, w cielęcym zachwycie nad wszystkim co amerykańskie, cieszą się, że amerykanie zbudują u nas element Tarczy.
To tak, jak karpie cieszą się z nadchodzącej wigilii.

Oczywiście w swym uproszczonym do granic możliwości myśleniu, nie skonstatowali, że tarcza ma służyć Amerykanom a nie Polsce. Ona ma zestrzeliwać rakiety lecące na Amerykę. Baza nie będzie w stanie zestrzelić rakiet lecących na Polskę.
Tak więc nie nam ona służyć będzie.

Po drugie, kraj wysyłający rakiety na Amerykę, może dojść do słusznego wniosku, że warto jedną czy dwie rakiety poświecić na wyeliminowanie elementów tarczy, i przypieprzyć w ten durny kraj, choć bez Tarczy nie było by to brane pod uwagę, bo i po co.

Czyli mamy bronic USA wystawiając na atak samych siebie i jeszcze za to zapłacić.

"Słuszną linie ma nasza partia".

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-11-06 08:19:22
Autor: Aleksander
Komu ma suy Tarcza? no komu ????
Dokadnie, zgadzam si z tym myleniem.
Brak jakichkolwiek argumentw, mwicych o choby minimalnych , rzeczywistych interesach  Polski.
Kupowanie zomu militarnego nie jest adnym dla nas interesem, za tylko interesem amerykanw.
Ja powiem w ogle, z przyjani z USA nie widz  dla nas adnych korzyci,
nie rozumiem dlaczego nasi o ich wzgldy w ogle zabiegaj.
No moe maj korzyci niektrzy z wadz, co to na wykadach  dorabiaj sobie w stanach,
ale to jednostki i ich prywatny interes , nie Polski.
  Co to za sojusznik, co nie do e daleko, to jeszcze cigle pokazuje , e ma nas w d...

Jak tacy dobrzy i przyjaciele, to chocia powinni nam zapewni rop i benzyn po swoich cenach dla ludzi dostpn.
Zrobi np. kolejny stan POLONIA .

Alx

Data: 2013-11-06 20:13:37
Autor: mi z okienka
Komu ma suy Tarcza? no komu ????

Uytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisa w wiadomoci news:5279ed4b$0$2296$65785112news.neostrada.pl...
| Dokadnie, zgadzam si z tym myleniem.
| Brak jakichkolwiek argumentw, mwicych o choby minimalnych ,
| rzeczywistych interesach  Polski.

    ja rozumiem... Obaj tsknicie do swoich interesw w PRL, ktrych z Ameryka nie da si prowadzi.

Data: 2013-11-07 09:29:46
Autor: WW
Komu ma suy Tarcza? no komu ????
W dniu 2013-11-06 20:13, mi z okienka pisze:

> [...]
| rzeczywistych interesach  Polski.

     ja rozumiem... Obaj tsknicie do swoich interesw w PRL, ktrych z Ameryka

Nic nie rozumiesz.  :-P

WW

Data: 2013-11-06 09:34:13
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 08:01, WW pisze:
[...]

Lepiej olać całe, NATO oraz USA i zostać samemu - tak bedzie lepiej ?

Data: 2013-11-06 10:08:41
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 09:34, xantiros pisze:

Lepiej olać całe, NATO oraz USA i zostać samemu - tak bedzie lepiej ?

Na pewno nie gorzej.
Lepiej spojrzeć prawdzie w oczy i przygotować się na bycie samemu, niż wierzyć w amerykańskie obietnice i powtórzyć wrzesień 1939r.
Wtedy też mieliśmy nawet nie obietnice a "sojusze i gwarancje" i co otrzymaliśmy?

Data: 2013-11-06 14:02:23
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 10:08, WW pisze:
W dniu 2013-11-06 09:34, xantiros pisze:

Lepiej olać całe, NATO oraz USA i zostać samemu - tak bedzie lepiej ?

Na pewno nie gorzej.

Gorzej może być zawsze.

[...]

Zapomnij o historii, PL już mocarstwem nie będzie ani militarnym a tym bardziej gospodarczym, co najmniej przez najbliższe 100lat aby mogła sobie sama pogrywać.
A prawda jest taka: albo będą nas dymać USA albo dymać nas będą Ruscy, zależy kogo sobie wybierzemy, ci ostatni dymali nas przez ostanie dekady i jak wyglądało to już wiemy.

Data: 2013-11-06 14:24:42
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 14:02, xantiros pisze:
[...]

Nie.
Jakby mogło, to by już było.  :-p

Zapomnij o historii,

Nie da się!

[...]

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, czy Szwajcarię albo Koreę Północną ktoś dyma?

Data: 2013-11-06 20:02:47
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5dfuv$g39$1node2.news.atman.pl...

| Nie.
| Jakby mogło, to by już było.  :-p

A ty będziesz żył wiecznie?

Data: 2013-11-06 20:06:41
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

| Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, czy Szwajcarię

Czy Szwajcaria Graniczy z Rosją, albo z Białorusią?

 albo Koreę Północną
| ktoś dyma?

Owszem, północną częsć Korei dymają sowieciarze. Gdyby na Południu nie było amerykańskich baz, dymaliby cały półwysep.

Data: 2013-11-07 08:30:22
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 14:24, WW pisze:
[...]

popatrz sobie na położenie Szwajcarii, strategicznym nie jest.

albo Koreę Północną
ktoś dyma?

Porównaj standard życia KRLD z Polską, oraz położenie geograficzne, bardziej znaczenie strategiczne ma Korea Południowa, nie dla ja jaj tam USA siedzi od lat.

Data: 2013-11-07 16:58:01
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5ffi5$39n$1node1.news.atman.pl...

| popatrz sobie na położenie Szwajcarii, strategicznym nie jest.

| Porównaj standard życia KRLD z Polską, oraz położenie geograficzne,
| bardziej znaczenie strategiczne ma Korea Południowa

Zauważ, że KRLD leży bliżej Rosji i Chin, czyli potencjalnych przeciwników USA.

, nie dla ja jaj tam
| USA siedzi od lat.

USA tam siedzi dlatego, że tam jest formalnie stan wojny. Gdyby się wycofali, komuniści z Północy przejmują pówysep w ciągu paru dni.

Data: 2013-11-07 22:39:48
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 16:58, miś z okienka pisze:

> [...]

USA tam siedzi dlatego, że tam jest formalnie stan wojny. Gdyby się wycofali,
komuniści z Północy przejmują pówysep w ciągu paru dni.

Nie do końca, siedzą tam ze względu też na Japonie, sama baza na Okinawie jest za mało aby zapewnić sobie jako taką kontrolę morską czy powietrzną.

Data: 2013-11-08 00:39:29
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5h1ap$pm8$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| > |

| > |

| Nie do końca, siedzą tam ze względu też na Japonie, sama baza na
| Okinawie jest za mało aby zapewnić sobie jako taką kontrolę morską czy
| powietrzną.

Myślisz, że jak Japończycy pozwola im na bazy u siebie, Amerykanie odpuszczą Koreańczyków na żer czerwonych z Północy?

Data: 2013-11-08 07:41:10
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 00:39, miś z okienka pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| > |

USA.

| > |

> [...]

Myślisz, że jak Japończycy pozwola im na bazy u siebie, Amerykanie odpuszczą
Koreańczyków na żer czerwonych z Północy?

przecież oni są na Okinawie, a ze K.Południowej nie opuszczą to pewne, sama Korea tego nie chce, bo wie czym to grozi.

Data: 2013-11-09 01:29:32
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

| przecież oni są na Okinawie

Dziękować Okinawie, że słońce wschodzi...

, a ze K.Południowej nie opuszczą to pewne

Pewne jest tylko, że życie jest piękne...
,
| sama Korea tego nie chce

Nu... Każy chce żyć.

Data: 2013-11-06 19:59:21
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5d0uu$rq$1node2.news.atman.pl...

| Na pewno nie gorzej.
| Lepiej spojrzeć prawdzie w oczy i przygotować się na bycie samemu

Co ty znowu mydlisz? Dobrze wiesz, że Polska nie jest Szwajcarią, żeby być samemu. Powiedz od razu szczerze, że wolałbyś Polskę w objeciu Putina, a najlepiej jakby Putin przywrócił ZSRR i włączył nas jako kolejną republikę.

, niż
| wierzyć w amerykańskie obietnice i powtórzyć wrzesień 1939r.

Gdyby we wrześniu 1939r. były tutaj wojska amerykańskie, to kogo byście wywieźli w Kozogory?

Data: 2013-11-07 09:26:34
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 19:59, miś z okienka pisze:

Co ty znowu mydlisz? Dobrze wiesz, że Polska nie jest Szwajcarią, żeby być
samemu.

Nie ma się co oszukiwać, jak by przyszło jakieś nieszczęście, to Polska zostanie zostawiona sama sobie.
Nikt nie będzie umierał za Gdańsk.

Powiedz od razu szczerze, że wolałbyś Polskę w objeciu Putina, a
najlepiej jakby Putin przywrócił ZSRR i włączył nas jako kolejną republikę.

Wole mieć blisko przyjaciół a wrogów daleko.
Dziś jest odwrotnie.

, niż
| wierzyć w amerykańskie obietnice i powtórzyć wrzesień 1939r.

Gdyby we wrześniu 1939r. były tutaj wojska amerykańskie, to kogo byście wywieźli
w Kozogory?

Historia uczy wyłącznie jednego, że jeszcze nigdy nikogo niczego nie nauczyła - co widać na powyższym przykładzie.

Data: 2013-11-07 17:16:13
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5fis1$6tq$1node1.news.atman.pl...

| Nie ma się co oszukiwać, jak by przyszło jakieś nieszczęście, to Polska
| zostanie zostawiona sama sobie.

W 39 zostaliśmy sami, bo mieliśmy papierowe gwarancje i nic więcej. Dlatego potrzebne są tutaj amerykańskie wojska i amerykańskie instalacje, jak w RFN w czasie zimnej wojny.

| Nikt nie będzie umierał za Gdańsk.

| Wole mieć blisko przyjaciół a wrogów daleko.

Jakich masz silnych przyjaciół blisko?
Potencjalnie największym przyjacielem Polski może być Rosja. Tak mogło być w roku 1919, gdyby Piłsudski nie podpisał porozumień z bolszewikami, tak mogło być na początku lat 90, kiedy prezydent Jelcyn sprawdzał się jako przyjaciel Polski.
Oczywiście taki człowiek nigdy nie był przyjacielem komucha - to z obaw przed Jelcynem czerwona swołocz zaczęła szukać dla siebie nowych panów w UE. Teraz Putin przywraca sowiecką tradycję, więc ciągnie was spowrotem do lasu? Naszą odpowiedzią powinna być amerykańska tarcza i... cierpliwość, bo prędzej czy później Rosja wyzdrowieje z czerwonej zarazy.

Data: 2013-11-08 08:53:48
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 17:16, miś z okienka pisze:
  Naszą
odpowiedzią powinna być amerykańska tarcza i... cierpliwość, bo prędzej czy
później Rosja wyzdrowieje z czerwonej zarazy.

Napisze najprościej jak to możliwe,
Tarcza służy Ameryce a zwiększa zagrożenie Polski.

Data: 2013-11-09 00:36:03
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?
| Napisze najprościej jak to możliwe,
| Tarcza służy Ameryce a zwiększa zagrożenie Polski.

Nikt ci nie zabrania upraszczać sobie rzeczywistości.

Data: 2013-11-06 16:25:20
Autor: Trybun
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 09:34, xantiros pisze:

Lepiej olać całe, NATO oraz USA i zostać samemu - tak bedzie lepiej ?

Znacznie lepiej. Wczoraj słyszę słowa z ust szefa MSZ R. Sikorskiego do tego jankesa Kerry`ego o wspólnych wrogach.. Któż to są owi wrogowie - ano ci z którymi  przed 20 laty robiliśmy interesy, ano są nimi nasi bracia Serbowie.. Tak w owym NATO jesteśmy pomocnikami w imperialistycznej polityce USA i GB. Poza tym nikt nas Poolaków nie pytał o zdanie czy chcemy takiego towarzystwa za sojuszników.

Data: 2013-11-06 20:15:49
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Znacznie lepiej. Wczoraj słyszę słowa z ust szefa MSZ R. Sikorskiego do
| tego jankesa Kerry`ego o wspólnych wrogach.. Któż to są owi wrogowie -
| ano ci z którymi  przed 20 laty robiliśmy interesy

    kto 20 lat temu robił interesy z serbskimi komuchami? Osobiście sprzedawałeś im broń, czy tylko twoi loledzy z SB?

Data: 2013-11-07 12:08:37
Autor: Trybun
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 20:15, miś z okienka pisze:

> [...]
| ano ci z którymi  przed 20 laty robiliśmy interesy

     kto 20 lat temu robił interesy z serbskimi komuchami? Osobiście sprzedawałeś

Mam na myśli interesy robione w świecie arabskim. Arabowie nosili nas na rękach, a dzisiaj są to śmiertelni wrogowie.

Data: 2013-11-07 17:34:30
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5fsi9$qc1$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-06 20:15, miś z okienka pisze:

| > |

| Mam na myśli interesy robione w świecie arabskim.

A kto ci ich zabrania?

 Arabowie nosili nas na
| rękach, a dzisiaj są to śmiertelni wrogowie.

Nie prawda. Ani arabowie ani islam nie są wrogami Polski czy Ameryki. Wrogami są religijne mutacje bolszewizmu zaszczepione w tych krajach przez GRU i KGB.

Data: 2013-11-08 12:30:43
Autor: Trybun
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 17:34, miś z okienka pisze:
> [...]
|W dniu 2013-11-06 20:15, miś z okienka pisze:

| > |

| Mam na myśli interesy robione w świecie arabskim.

Nie pamiętasz jaśniepański  parobku - CIA zamknęła przedstawicieli "Łucznika" do kozy, bo próbowali handlować w świecie swoimi produktami?. Druga sprawa jest taka że jaki Arab coś dzisiaj od nas kupi?

Data: 2013-11-09 00:39:15
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ij3m$gc0$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| > | > |

| > |

| Nie pamiętasz jaśniepański  parobku - CIA zamknęła przedstawicieli
| "Łucznika" do kozy, bo próbowali handlować w świecie swoimi produktami

Dawaj źródła zamiast pustą gęba kłapać.

Data: 2013-11-07 08:33:32
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 16:25, Trybun pisze:
[...]

Czemu nie napiszesz wprost ze chcesz powrotu bata sowieckiego nad Polskę, tylko owijasz w bawełnę. Doskonale wiesz ze PL z swoim położeniem jak nie będzie "mocarstwem" to zawsze ktoś będzie miał interes w wywieraniu wpływów.

Data: 2013-11-07 12:08:54
Autor: Trybun
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 08:33, xantiros pisze:
[...]

Nie napiszę tego ponieważ nie marzy mi się żaden alfons nadzorujący mój kraj. Cos na kształt niezależności Wietnamskiej. I na ich przykładzie można śmiało powiedzieć że można prowadzić swoja własną politykę, a i w razie agresji można dać napastnikowi porządnego kopniaka. Mam tu na myśli agresję Chin na ten kraj.

Data: 2013-11-07 14:14:25
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 12:08, Trybun pisze:
[...]

Weź pod uwagę położenie geograficzne, Polska aby stawiać się musiała by być "mocarstwem" albo co najmniej mieć taki status. A tak to jesteśmy skazani na sojusze, umowy i kompromisy nie kiedy złe.

Data: 2013-11-07 15:41:15
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 14:14, xantiros pisze:

Weź pod uwagę położenie geograficzne, Polska aby stawiać się musiała by
być "mocarstwem" albo co najmniej mieć taki status. A tak to jesteśmy
skazani na sojusze, umowy i kompromisy nie kiedy złe.

To od dawna lansowany przez NICH pogląd, ale nieprawdziwy.
Polska nie musi być mocarstwem, wystarczy, że sąsiadom nie będzie się to opłacać.
Jakim mocarstwem jest Szwajcaria?

Data: 2013-11-07 18:04:53
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5g8qj$urk$1node1.news.atman.pl...

| To od dawna lansowany przez NICH pogląd, ale nieprawdziwy.
| Polska nie musi być mocarstwem, wystarczy, że sąsiadom nie będzie się to
| opłacać.

Ty oczywiście wytłumaczysz Łukaszence i Putinowi, co im się powinno opłacać? Mógłbyś się więcej nie ośmieszać?

| Jakim mocarstwem jest Szwajcaria?

Zlituj się WW! Jakich sąsiadów ma Szwajcaria?

Data: 2013-11-08 08:58:17
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 18:04, miś z okienka pisze:

Ty oczywiście wytłumaczysz Łukaszence i Putinowi, co im się powinno opłacać?

Dlaczego ja?
Wszak po to zatrudniliśmy, jako naród, tych panów do rządu, aby dbali o nasze interesy.
To ich robota, za to im płacimy.

A co do sąsiadów, wcale tak różowo zawsze nie było.
Swego czasu nawet Niemcy bali się ją napaść.

Data: 2013-11-09 00:46:47
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5i5j2$23v$1node2.news.atman.pl...

| Dlaczego ja?

Dlaczego nie ty, skoro wiesz, co się komu nie będzie opłacać?

Data: 2013-11-07 19:40:59
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 15:41, WW pisze:
[...]

Zapomniałeś o jednym znaczącym wątku, utrzymanie sił zbrojnych na poziomie "odstraszania" to koszty i to zajebiste, a do tego trzeba mieć dobrą gospodarkę, a to nam na razie nie grozi przez kilka dobrych dekad.

Data: 2013-11-08 09:09:50
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 19:40, xantiros pisze:

Zapomniałeś o jednym znaczącym wątku, utrzymanie sił zbrojnych na
poziomie "odstraszania" to koszty i to zajebiste, a do tego trzeba mieć
dobrą gospodarkę, a to nam na razie nie grozi przez kilka dobrych dekad.

Świeta prawda, wcale nie zapomniałem.
Nawet utworzenie sił zbrojnych na poziomie "odstraszania" nie jest możliwe a co dopiero długotrwale ich utrzymywanie.

Trzeba znaleźć inne metody "odstraszania".

Data: 2013-11-08 10:23:50
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 09:09, WW pisze:
[...]

Inne ? A jakie to mogą być po za siłami zbrojnymi ? Na bombę atomową nas nie stać i wątpię aby sowieci z resztą atomowej bandy spokojnie na to patrzyli jak się w atom uzbrajamy.

Data: 2013-11-08 10:47:03
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 10:23, xantiros pisze:
[...]

I to jest właściwe pytanie.

Data: 2013-11-08 11:29:53
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 10:47, WW pisze:
[...]

Ale masz jakieś sugestie tych "innych", powiem ze mnie to zaciekawiło.

Data: 2013-11-08 13:42:13
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 11:29, xantiros pisze:

Ale masz jakieś sugestie tych "innych", powiem ze mnie to zaciekawiło.

Po to wybieramy najlepszych z pośród nas do Sejmu RP, tam z najlepszych wśród najlepszych wybierają rząd i to jest ich zadanie.
Chyba nie sadzisz, że takie sprawy załatwia się na forum w internecie?

Data: 2013-11-09 00:53:14
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5im7d$jca$1node2.news.atman.pl...

| Po to wybieramy najlepszych z pośród nas do Sejmu RP, tam z najlepszych
| wśród najlepszych wybierają rząd i to jest ich zadanie.
| Chyba nie sadzisz, że takie sprawy załatwia się na forum w internecie?

To w końcu jakie WW? :-DDD

Data: 2013-11-09 00:54:12
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5i68n$2qb$1node2.news.atman.pl...

| Świeta prawda, wcale nie zapomniałem.
| Nawet utworzenie sił zbrojnych na poziomie "odstraszania" nie jest
| możliwe a co dopiero długotrwale ich utrzymywanie.
|
| Trzeba znaleźć inne metody "odstraszania".

A kogo i przed czym?

Data: 2013-11-08 12:48:23
Autor: Trybun
Komu ma służyć Tarcza?
[...]

Przede wszystkim liczą się czasy, a nie położenie geograficzne. Dzisiaj wydaje się że sens dawnych wojen (na wschód/zachód po ziemię) to jakaś bzdura. Komu się może opłacać na dzień dzisiejszy okupacja takiego terenu jak Polska? Tanią siłę roboczą i teren, i to bez sabotowania można pozyskiwać znacznie tańszym kosztem.

Data: 2013-11-09 01:01:02
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ij3n$gc0$4node2.news.atman.pl...

> [...]
| terenu jak Polska? Tanią siłę roboczą i teren, i to bez sabotowania
| można pozyskiwać znacznie tańszym kosztem.

To bardzo interesujące. Bo ja w peerelu zapierdalałem za 20$ miesiecznie, więc jak to komuchu wymyśliłeś, ża może być jeszcze tańszym kosztem?

Data: 2013-11-07 17:56:39
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5fsi8$qc1$1node2.news.atman.pl...

| Nie napiszę tego ponieważ nie marzy mi się żaden alfons nadzorujący mój
| kraj. Cos na kształt niezależności Wietnamskiej. I na ich przykładzie

Co dzisiaj produkuje postkomuszy Wietnam? Rozejrzyj się po azjatyckich tygrysach takich jak Tajlandia, Singapur, Tajwan, Korea Południowa... Ten ostatni kraj zachował życie dzięki pomocy zbrojnej USA. Gdyby obronili Wietnam Południowy, mielibyśmy dzisiaj wietnamskie telewizory, wietnamskie samochody... Tak, tak! Nie śmiej się komuchu, bo Wietnamczycy nie są z innej gliny lepieni.

Data: 2013-11-08 12:49:09
Autor: Trybun
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 17:56, miś z okienka pisze:

> [...]

Nie śmiej się komuchu, bo Wietnamczycy nie są z innej gliny lepieni.

No śmiało - co produkuje Tajlandia, Birma, Singapur czy Indonezja?
I jest coś czego ty parobek nigdy nie zrozumiesz - decyzje o tym co ma być w Wietnamie podejmuja Wietnamczycy, a nie jankes, chinol czy rusek. Niech tylko ktoryś z tych samozwańczych władców świeta spróbuje ich ustawiać wg strefy swoich wpływów to spotka się ze stanowczą odprawą. Ty niewolniku próbujesz porównywać  sytuację Korei Płd do Wietnamu??

Data: 2013-11-09 01:05:57
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ij3n$gc0$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-07 17:56, miś z okienka pisze:
| > |

| No śmiało - co produkuje Tajlandia

No jak to co? Produkuje szczęscie i dobrobyt.

, Birma,

Birma? Zapytaj tamtejszych komuchów.

Data: 2013-11-07 17:47:25
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5ffo3$39n$2node1.news.atman.pl...

| Czemu nie napiszesz wprost ze chcesz powrotu bata sowieckiego nad
| Polskę, tylko owijasz w bawełnę.

Bo to najlepiej potrafią. Będą się zasłaniać Przyjaźnią polko-rosyjską, polsko-serbską wypierając ze świadomości swojej i innych, że to nikt inny jak komuchy zniszyły te kraje.
Dlaczego wieloetniczna Jugosławia nie stała się drugą Szwajcarią? Dlaczego dzisiejsza Rosja nie przypomina Kanady, tylko Związek Sowiecki?

Data: 2013-11-06 16:19:25
Autor: Mark Woydak
Komu ma służyć Tarcza?
[...]

Tarcza ma służyć Putiowi do ćwiczeń w strzelaniu do arabskich rakiet.

MW

Data: 2013-11-06 19:49:36
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5cpg4$p67$1node2.news.atman.pl...
> [...]
|
| Oczywiście w swym uproszczonym do granic możliwości myśleniu, nie
| skonstatowali, że tarcza ma służyć Amerykanom a nie Polsce.

Wolałbyś, żeby radzieckie tarcze nadal służyły takim jak ty?

> [...]
| wniosku, że warto jedną czy dwie rakiety poświecić na wyeliminowanie
| elementów tarczy, i przypieprzyć w ten durny kraj, choć bez Tarczy nie

No właśnie? Czemu Zwiazek Radziecki napadł na Polskę w 39? Pewnie przez tą tarczę, którą Amerykanie wcześniej u nas zainstalowali?

Data: 2013-11-07 09:28:41
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 19:49, miś z okienka pisze:

Wolałbyś, żeby radzieckie tarcze nadal służyły takim jak ty?

Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Data: 2013-11-07 09:34:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5fj00$6tq$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-11-06 19:49, miś z okienka pisze:

Wolałbyś, żeby radzieckie tarcze nadal służyły takim jak ty?

Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Amerykanie nie kazali nam czynić tego na Czechosłowacji.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-07 18:15:30
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:527b5086$0$2281$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Amerykanie nie kazali nam czynić tego na Czechosłowacji.
|
| ubawiony

Gdzie widzisz analogie pajacu? Praską Wiosnę porównujesz do Alkaidy? Jeśli Havel kojarzył ci się z Bin Ladenem, to idź na odwyk, albo do psychiatry.

Data: 2013-11-07 18:09:45
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

| Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Na Afganistan napadł Związek Sowiecki. Jak zwykle pozostawił po sobie zmutowane gówna, które mogły się rozlać na cywilizowany śmiat. Dlatego świat postanowił te gówna wyczyścić.

Data: 2013-11-08 09:19:38
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 18:09, miś z okienka pisze:

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Na Afganistan napadł Związek Sowiecki.

Ale sam i Polski nie zmuszał do "pomocy".

Na Afganistan napadło też USA i im Polska w tym napadzie pomagała.

Dostrzegasz różnicę.

Data: 2013-11-08 10:26:23
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 09:19, WW pisze:
> [...]

Ale sam i Polski nie zmuszał do "pomocy".

Na Afganistan napadło też USA i im Polska w tym napadzie pomagała.

Dostrzega sie zasadniczą różnicę, z terytorium Afganistanu wysłano "bojowników" do napaści na USA (WTC). Gdyby nie to, do Afaganu by usmeny nie weszli, bo i po co, tam nic nie ma.

Data: 2013-11-08 10:49:31
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 10:26, xantiros pisze:

Dostrzega sie zasadniczą różnicę, z terytorium Afganistanu wysłano
"bojowników" do napaści na USA (WTC).

Bo tak twierdza Amerykanie?
Twierdzili, że Saddam ma broń jądrową - kłamali świadomie.
Jaka masz pewność, że tym razem nie kłamią?

Data: 2013-11-08 11:29:19
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 10:49, WW pisze:
[...]

"Ekonomia" - w przypadku Afganu nie widzę jej, tam nic nie ma po za górami, a i kasy trzeba by tam sporo wpompować bez widoków na zysk. Dlatego jestem przekonany ze WTC było jedynym powodem wejścia tam, pokazanie światu ze nie odpuszczą nikomu kto ich kopnie.

Ale już w przypadku Iraku, mogę się pokusić o myslenie o celowym działaniu ze względu na ropę, chociaż broń chemiczną Saddam miał, kurdowie sami sie nie wytruli.

Data: 2013-11-08 13:44:51
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
[...]

To nie znaczy, że jej tam nie ma.
Chyba nie sądzisz, że "zjadłeś wszystkie rozumy na świecie"?  :-P

Data: 2013-11-08 14:57:42
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 13:44, WW pisze:
[...]

Dlaczego wyciąłeś to co jest akurat istotne do mojego stwierdzenia, że USA wkraczajac do afganu nie miały celu ekonomicznego, a ty sugerujesz ze twierdzę ze "ekonomia" w afganie nie istnieje.

Chyba nie sądzisz, że "zjadłeś wszystkie rozumy na świecie"?  :-P

Ty stwarzasz takie wrażenie przy wszelkiej krytyce USA.

Data: 2013-11-08 17:41:10
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 14:57, xantiros pisze:

Dlaczego wyciąłeś to co jest akurat istotne do mojego stwierdzenia, że
USA wkraczajac do afganu nie miały celu ekonomicznego, a ty sugerujesz
ze twierdzę ze "ekonomia" w afganie nie istnieje.

A co Ty wiesz, o amerykańskich celach ekonomicznych?

Chyba nie sądzisz, że "zjadłeś wszystkie rozumy na świecie"?  :-P

Ty stwarzasz takie wrażenie przy wszelkiej krytyce USA.

Bo jestem Polakiem, a nasze przysłowie mówi, że "złodziej tylko raz przez wieś przejdzie".

Data: 2013-11-08 18:34:04
Autor: u2
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 17:41, WW pisze:
Ty stwarzasz takie wrażenie przy wszelkiej krytyce USA.

Bo jestem Polakiem, a nasze przysłowie mówi, że "złodziej tylko raz
przez wieś przejdzie".

naiwnyś ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-09 01:16:49
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5j47f$274$1node2.news.atman.pl...

| A co Ty wiesz, o amerykańskich celach ekonomicznych?

| Bo jestem Polakiem, a nasze przysłowie mówi, że "złodziej tylko raz
| przez wieś przejdzie".

Słuszne przysłowie, bo złodziej to nie bandyta (a już na pewno nie komuch)
ROTFL!

Data: 2013-11-09 01:10:39
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5ic3k$3e8$2node1.news.atman.pl...

| Bo tak twierdza Amerykanie?
| Twierdzili, że Saddam ma broń jądrową - kłamali świadomie.

Twierdzili, że ma broń chemiczną - nie kłamali nieświadomie.
:-DDDDDDDDD

Data: 2013-11-09 01:28:43
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

| > |

| > |
| > |

| Ale sam i Polski nie zmuszał do "pomocy".

A czemu nie zmuszał? :-DD

Data: 2013-11-07 22:34:16
Autor: boukun
Komu ma służyć Tarcza?
[...]

Dawno, dawno temu o tym pisałem, jak jeszcze Kaczyńscy bez mydła Amerykanom w dupe wchodzili... i chcieli bez inicjatywy Amerykanów tarczę dla Amerykanów...

boukun

Data: 2013-11-08 00:41:48
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5h1rh$g22$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Dawno, dawno temu o tym pisałem

Wypad do czerwonego chlewa prowoku! (chcesz bilet do Hawany, czy może od razu do Yodok?)

Data: 2013-11-08 09:21:36
Autor: WW
Komu ma suy Tarcza?
W dniu 2013-11-08 00:41, mi z okienka pisze:

Wypad do czerwonego chlewa prowoku! (chcesz bilet do Hawany, czy moe od razu do
Yodok?)

Zdajesz sobie spraw, e uywajc inwektyw w stosunku do rozmwcy, potwierdzasz swoja porak?

WW

Data: 2013-11-09 01:22:09
Autor: mi z okienka
Komu ma suy Tarcza?

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci news:l5i6uo$3d2$2node2.news.atman.pl...

| Zdajesz sobie spraw, e uywajc inwektyw w stosunku do rozmwcy,
| potwierdzasz swoja porak?

Jakich inwektyw i do ktrego rozmwcy?

Komu ma służyć Tarcza?