Komu ma służyć Tarcza?

Data: 2013-11-06 19:49:36
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5cpg4$p67$1node2.news.atman.pl...
| Witam
|
| Ludzie o bardzo uproszczonym myśleniu, w cielęcym zachwycie nad
| wszystkim co amerykańskie, cieszą się, że amerykanie zbudują u nas
| element Tarczy.
| To tak, jak karpie cieszą się z nadchodzącej wigilii.
|
| Oczywiście w swym uproszczonym do granic możliwości myśleniu, nie
| skonstatowali, że tarcza ma służyć Amerykanom a nie Polsce.

Wolałbyś, żeby radzieckie tarcze nadal służyły takim jak ty?

 Ona ma
| zestrzeliwać rakiety lecące na Amerykę. Baza nie będzie w stanie
| zestrzelić rakiet lecących na Polskę.
| Tak więc nie nam ona służyć będzie.
|
| Po drugie, kraj wysyłający rakiety na Amerykę, może dojść do słusznego
| wniosku, że warto jedną czy dwie rakiety poświecić na wyeliminowanie
| elementów tarczy, i przypieprzyć w ten durny kraj, choć bez Tarczy nie
| było by to brane pod uwagę, bo i po co.

No właśnie? Czemu Zwiazek Radziecki napadł na Polskę w 39? Pewnie przez tą tarczę, którą Amerykanie wcześniej u nas zainstalowali?

Data: 2013-11-07 09:28:41
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-06 19:49, miś z okienka pisze:

Wolałbyś, żeby radzieckie tarcze nadal służyły takim jak ty?

Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-11-07 09:34:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5fj00$6tq$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-11-06 19:49, miś z okienka pisze:

Wolałbyś, żeby radzieckie tarcze nadal służyły takim jak ty?

Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Amerykanie nie kazali nam czynić tego na Czechosłowacji.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-07 18:15:30
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:527b5086$0$2281$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Amerykanie nie kazali nam czynić tego na Czechosłowacji.
|
| ubawiony

Gdzie widzisz analogie pajacu? Praską Wiosnę porównujesz do Alkaidy? Jeśli Havel kojarzył ci się z Bin Ladenem, to idź na odwyk, albo do psychiatry.

Data: 2013-11-07 18:09:45
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

| Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Na Afganistan napadł Związek Sowiecki. Jak zwykle pozostawił po sobie zmutowane gówna, które mogły się rozlać na cywilizowany śmiat. Dlatego świat postanowił te gówna wyczyścić.

Data: 2013-11-08 09:19:38
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-07 18:09, miś z okienka pisze:

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Rosjanie nie kazali nam napadać i mordować w Afganistanie.

Na Afganistan napadł Związek Sowiecki.

Ale sam i Polski nie zmuszał do "pomocy".

Na Afganistan napadło też USA i im Polska w tym napadzie pomagała.

Dostrzegasz różnicę.

Data: 2013-11-08 10:26:23
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 09:19, WW pisze:
> [...]

Ale sam i Polski nie zmuszał do "pomocy".

Na Afganistan napadło też USA i im Polska w tym napadzie pomagała.

Dostrzega sie zasadniczą różnicę, z terytorium Afganistanu wysłano "bojowników" do napaści na USA (WTC). Gdyby nie to, do Afaganu by usmeny nie weszli, bo i po co, tam nic nie ma.

Data: 2013-11-08 10:49:31
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 10:26, xantiros pisze:

Dostrzega sie zasadniczą różnicę, z terytorium Afganistanu wysłano
"bojowników" do napaści na USA (WTC).

Bo tak twierdza Amerykanie?
Twierdzili, że Saddam ma broń jądrową - kłamali świadomie.
Jaka masz pewność, że tym razem nie kłamią?

Data: 2013-11-08 11:29:19
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 10:49, WW pisze:
[...]

"Ekonomia" - w przypadku Afganu nie widzę jej, tam nic nie ma po za górami, a i kasy trzeba by tam sporo wpompować bez widoków na zysk. Dlatego jestem przekonany ze WTC było jedynym powodem wejścia tam, pokazanie światu ze nie odpuszczą nikomu kto ich kopnie.

Ale już w przypadku Iraku, mogę się pokusić o myslenie o celowym działaniu ze względu na ropę, chociaż broń chemiczną Saddam miał, kurdowie sami sie nie wytruli.

Data: 2013-11-08 13:44:51
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 11:29, xantiros pisze:
[...]

To nie znaczy, że jej tam nie ma.
Chyba nie sądzisz, że "zjadłeś wszystkie rozumy na świecie"?  :-P

Data: 2013-11-08 14:57:42
Autor: xantiros
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 13:44, WW pisze:
[...]

Dlaczego wyciąłeś to co jest akurat istotne do mojego stwierdzenia, że USA wkraczajac do afganu nie miały celu ekonomicznego, a ty sugerujesz ze twierdzę ze "ekonomia" w afganie nie istnieje.

Chyba nie sądzisz, że "zjadłeś wszystkie rozumy na świecie"?  :-P

Ty stwarzasz takie wrażenie przy wszelkiej krytyce USA.

Data: 2013-11-08 17:41:10
Autor: WW
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 14:57, xantiros pisze:

Dlaczego wyciąłeś to co jest akurat istotne do mojego stwierdzenia, że
USA wkraczajac do afganu nie miały celu ekonomicznego, a ty sugerujesz
ze twierdzę ze "ekonomia" w afganie nie istnieje.

A co Ty wiesz, o amerykańskich celach ekonomicznych?

Chyba nie sądzisz, że "zjadłeś wszystkie rozumy na świecie"?  :-P

Ty stwarzasz takie wrażenie przy wszelkiej krytyce USA.

Bo jestem Polakiem, a nasze przysłowie mówi, że "złodziej tylko raz przez wieś przejdzie".

Data: 2013-11-08 18:34:04
Autor: u2
Komu ma służyć Tarcza?
W dniu 2013-11-08 17:41, WW pisze:
Ty stwarzasz takie wrażenie przy wszelkiej krytyce USA.

Bo jestem Polakiem, a nasze przysłowie mówi, że "złodziej tylko raz
przez wieś przejdzie".

naiwnyś ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-09 01:16:49
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5j47f$274$1node2.news.atman.pl...

| A co Ty wiesz, o amerykańskich celach ekonomicznych?

| Bo jestem Polakiem, a nasze przysłowie mówi, że "złodziej tylko raz
| przez wieś przejdzie".

Słuszne przysłowie, bo złodziej to nie bandyta (a już na pewno nie komuch)
ROTFL!

Data: 2013-11-09 01:10:39
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5ic3k$3e8$2node1.news.atman.pl...

| Bo tak twierdza Amerykanie?
| Twierdzili, że Saddam ma broń jądrową - kłamali świadomie.

Twierdzili, że ma broń chemiczną - nie kłamali nieświadomie.
:-DDDDDDDDD

Data: 2013-11-09 01:28:43
Autor: miś z okienka
Komu ma służyć Tarcza?

> [...]
| > |

| > |
| > |

| Ale sam i Polski nie zmuszał do "pomocy".

A czemu nie zmuszał? :-DD

Komu ma służyć Tarcza?