Komu ma służyć Tarcza? no komu ????

Data: 2013-11-06 08:19:22
Autor: Aleksander
Komu ma służyć Tarcza? no komu ????
Dokładnie, zgadzam się z tym myśleniem.
Brak jakichkolwiek argumentów, mówiących o choćby minimalnych , rzeczywistych interesach  Polski.
Kupowanie złomu militarnego nie jest żadnym dla nas interesem, zaś tylko interesem amerykanów.
Ja powiem w ogóle, z przyjaźni z USA nie widzę  dla nas żadnych korzyści,
nie rozumiem dlaczego nasi o ich względy w ogóle zabiegają.
No może mają korzyści niektórzy z władz, co to na wykładach  dorabiają sobie w stanach,
ale to jednostki i ich prywatny interes , nie Polski.
  Co to za sojusznik, co nie dość że daleko, to jeszcze ciągle pokazuje , że ma nas w d...

Jak tacy dobrzy i przyjaciele, to chociaż powinni nam zapewnić ropę i benzynę po swoich cenach dla ludzi dostępną.
Zrobić np. kolejny stan POLONIA .

Alx

Data: 2013-11-06 20:13:37
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5279ed4b$0$2296$65785112news.neostrada.pl...
| Dokładnie, zgadzam się z tym myśleniem.
| Brak jakichkolwiek argumentów, mówiących o choćby minimalnych ,
| rzeczywistych interesach  Polski.

    ja rozumiem... Obaj tęsknicie do swoich interesów w PRL, których z Ameryka nie da się prowadzić.

Data: 2013-11-07 09:29:46
Autor: WW
W dniu 2013-11-06 20:13, miś z okienka pisze:

> [...]
| rzeczywistych interesach  Polski.

     ja rozumiem... Obaj tęsknicie do swoich interesów w PRL, których z Ameryka

Nic nie rozumiesz.  :-P

WW

Komu ma służyć Tarcza? no komu ????