Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?

Data: 2020-05-11 08:14:00
Autor: Runt
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25934285,tajemnice-transportu-z-chin-najwiekszego-samolotu-swiata-wsi.html#s=BoxWyboImg1

"W antonovie przyleciały jednorazowe maseczki, za które pośrednik dostał 8 zł od sztuki. To spółka byłego oficera WSI."

https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,25929822,firma-zwiazana-z-doradca-dudy-swietnie-zarobila-na-testach-na.html#s=BoxWyboImgLink

"Spółka Blirt osiągnęła rekordowe przychody i zysk dzięki rządowym zamówieniom na testy na koronawirusa. Związana jest z Jerzym Milewskim, doradcą Andrzeja Dudy, dostała zlecenia bez przetargu."

A tymczasem

https://wyborcza.pl/7,75398,25933081,oto-jak-sie-konczy-romans-tvp-z-wladza-wiadomosci-bez-kluczowej.html#S.koronawirus-K.P-B.1-L.1.glowka#s=BoxWyboImg4

"Oglądanie "Wiadomości" to kolejny raz zmarnowane ponad pół godziny. Nie zauważają nawet takich wydarzeń jak zjazd wierchuszki PiS na Nowogrodzkiej i batalia o wybory 23 maja."

Nic się staaaooo! Panie prezesie nic się ne sttaaauuuoooo!

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-11 13:31:21
Autor: mrbluesky.pl
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?

Nic się staaaooo! Panie prezesie nic się ne sttaaauuuoooo! -- -
POmyliuuuuooo ci siem z tuskiem? ;P

Data: 2020-05-12 06:55:16
Autor: Runt
W dniu 2020-05-11 o 22:31, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Nic się staaaooo! Panie prezesie nic się ne sttaaauuuoooo!
-- -
POmyliuuuuooo ci siem z tuskiem? ;P

Nie! Macie sraczkę, co? ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-12 06:24:28
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Znowu pizdziak vel runt dziura w dupie wstałeś o piątej żeby cały świat poznał twoje złote myśli.

Data: 2020-05-12 16:34:55
Autor: Budzik
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Znowu pizdziak vel runt dziura w dupie wstałeś o piątej żeby cały
świat poznał twoje złote myśli.
Zenek, cos dzisiaj w radio mowili, ze potwierdziło się to co wczesniej podwazałes a propos maseczek i ich "atestów".

Jeszcze nie przejrzałem grup - odszczekiwałes juz w odpowiednich miejscach?

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2020-05-12 10:06:07
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Przykro mi ale muszę Cię potraktować tak jak na to zasługujesz. Gdzie i kiedy kurwo męska na osranych kaczych łapach pisałem to co chcesz mi ścisnąć? Dobrze pamiętam co wtedy pisałem. Pisałem że nie mam zdania i czekam na wyjaśnienie tych co się znają i mają prawo wydawać wizace opinie. Widzę że odkąd zakolegowales się z debilem pizdziakiem cierpisz na taką samą martwicę mózgu jak on.

Data: 2020-05-12 19:29:36
Autor: Budzik
[...]

Masz coraz krótsze okresy, w których pamietasz to co pisałes...
Moze skorzystac z groups google i przypomnij sobie co pisałes?

Przykładowy cytat:
A jak się okaże że te maseczki to nie szmelc i można ich używać w szpitalach to sprostujesz czy udasz że deszcz pada?

No to odszczekasz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-05-12 13:45:58
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Czy ja w tym tekście twierdzę autorytatywnie ze maseczki są dobre albo że są zle? Zadałem pytanie i nie dostałem na nie odpowiedzi. Żaden dziennikarz nie jest ta osoba czy instytucja która może wypowiadać się co do zgodności czegokolwiek z przepisami. Tylko jedna instytucja w Polsce może to robić i nie jest to żadna z gazet. Co by się nie okazało to w żadnym przypadku nic nie muszę odszczekiwac bo nigdy nie byłem za żadną ze stron.

Data: 2020-05-13 04:00:22
Autor: Budzik
[...]

Wielokrotnie juz pisałem ze podchodzac do wypowiedzi w ten sposób mozna nawet stwierdzic ze Gowin rzeczywiscie nie miał być ministrem obrony bo gdzies tak w wypowiedziach pojawiło się warunkowanie.
A Tusk nie powiedział ze zniesie abonament.

Ale kazdy wie ze było odwrotnie a łapanie za słowka nic nie zmienia.

Tak samo jest z twoja wypowiedzia, forma pytajaca nie ma tu nic do rzeczy.

GW napisało ze maseczki bez atestów a ty w ochnastu wypowiedziach walczyłes jak lew piszac ze GW to przeciez GWno, ze chuja wiedza etc.

Ale juz widze ze teraz nie bedzie uczciwego postawienia sprawy a jedynie jakies tchórzliwe wycofywanie sie rakiem. Niczego innego nie oczekiwałem.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2020-05-13 03:59:26
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Oczywiście według ciebie jeśli GWno napisało to musi być to prawda. Jeśli wierzysz w informacje typu jedna baba drugiej babie w tajemnicy powiedziała to znaczy ze mam rację uważając że IQ w okolicach dziewięćdziesięciu jest akurat dla kuriera.

Data: 2020-05-13 16:00:20
Autor: Budzik
[...]

Sprawa została wyjasniona przez samego ministra.
Odszczekujesz czy nie? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2020-05-13 14:44:16
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Która sprawa manipulatorze z IQ90? Ta z maseczkami z Antonowa czy jakimiś innymi maseczkami? Tam kilka takich spraw jest. Jeszcze dwie sprawy jeśli potrafisz zrozumieć. Pierwsza to taka że jak minister coś komuś zarzucił to jeszcze musi sprawę wyjaśnić prokuratura i rozpatrzyć sąd. Druga że w sprawie maseczek zajmowałem stanowisko neutralne. Między innymi stwierdziłem że GWno wyborcze nie jest wyrocznia. Chwilowo w jednej z wielu spraw z maseczkami minister zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa. Co będzie jak sprawa trafi do sądu i dostanieja sędzia przychylny jelopozycji? Co w takiej sytuacji zrobisz? Pytanie było retoryczne. Oczywiście będziesz udawał że deszcz pada.

Data: 2020-05-13 15:17:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 13 maja 2020 23:44:18 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Złote żniwa dla pisiorów. Najpierw zakazali importu środków ochrony.
https://www.rp.pl/Handel/200329834-Polski-rzad-poprosil-Alibabe-by-nie-sprzedawala-maseczek-do-Polski.html

Chwilę pozniej transport Antonowem pod szyldem KGHM zorganizowany przez firmę zaprzyjaźnionego oficera WSI.
https://natemat.pl/308233,wyborcza-kghm-sprowadzil-jednorazowe-maseczki-kulisy-transportu-an-225

Ostatnio okazało się, że zaprzyjaźniony instruktor narciarski posiadał maseczki za 5mln. Zalegały mu w garażu, więc 30 marca dobił interes z Ministerstwem Zdrowia, przez firmę założoną na żonę... 30 marca.
https://www.rp.pl/Koronawirus-SARS-CoV-2/200519757-Znajomy-ministra-Szumowskiego-oszukal-resort.html
https://www.money.pl/gospodarka/ministerstwo-zdrowia-kupilo-maseczki-od-znajomego-ministra-szumowskiego-teraz-zada-zwrotu-pieniedzy-6509608986204289a.html

A w międzyczasie pisiory uchwaliły prawo gwarantujące bezkarność urzędnikom i ich kontahentom, czyli art. 76 tarczy 2.0.

To mówicie, że PO straciło władzę za bluzgi u Sowy i zegarki Nowaka?

--
Bruno

Data: 2020-05-13 23:25:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 maja 2020 00:17:43 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Ostatnio okazało się, że zaprzyjaźniony instruktor narciarski posiadał maseczki za 5mln. Zalegały mu w garażu, więc 30 marca dobił interes z Ministerstwem Zdrowia, przez firmę założoną na żonę... 30 marca.

Europoseł Bielan stwierdził w "Kropce nad i", że takich szybkich transakcji (jak ta od instruktora narciarskiego), było w tamtym czasie "kilkadziesiąt". I że w ogóle nie ma żadnej afery..

Data: 2020-05-14 10:36:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 maja 2020 08:25:47 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

> A w międzyczasie pisiory uchwaliły prawo gwarantujące bezkarność urzędnikom i ich kontahentom, czyli art. 76 tarczy 2.0.

I zepsułem Zenusiowu komputer...

--
Bruno

Data: 2020-05-14 09:13:06
Autor: Runt
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, ko mu?
Która sprawa manipulatorze z IQ90?
zenusiu, twoje jest <60 uczy sie zenusiu, ucz. ;-)))

do rozpracowania masz pojęcia: inflacja-deflacja-stagflacja i wpływu każdej z tych sytuacji na zdrowie i szczęście emerytów.

[...]

i umorzyć bo to swojaki.

Druga że w sprawie maseczek zajmowałem stanowisko neutralne. Między innymi stwierdziłem że GWno wyborcze nie jest wyrocznia.

GWno jest argumentem? ;-)))

Chwilowo w jednej z wielu spraw z maseczkami minister zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa.

sam na siebie doniósł? ;-)))

Co będzie jak sprawa trafi do sądu i dostanieja sędzia przychylny jelopozycji?

Nie ma szans! a jezeli nawet to prezydent jeszcze przed rozpoznaniem kolesia ułaskawi. zgodnie z wolą Nowogrodzkiej.

Co w takiej sytuacji zrobisz? Pytanie było retoryczne. Oczywiście będziesz udawał że deszcz pada.

przeciez w PL pada ;-))))

widzisz zenusiu, dziś jestem wyjątkowo miły dla ciebie więc możesz zacząć swoje POPiS-y. go! go! go! ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-14 09:10:25
Autor: Runt
W dniu 2020-05-13 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

zenus potrafi tylko "miauczeć". ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-14 11:00:19
Autor: Budzik
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

[...]

Teraz sie okazuje, ze on jest w tym temacie od poczatku neutralny ;-DDDD

Data: 2020-05-14 10:01:21
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Do elity intelektualnej kraju to Budzik raczej nie należysz jeśli z wielu spraw z maseczkami nie jesteś w stanie wykazać do której się odnosisz.

Data: 2020-05-14 18:00:17
Autor: Budzik
[...]

Ciebie to juz przeciez, obiektywny i neutralny Zenku, nie dotyczy... ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2020-05-14 12:38:48
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Akurat w sprawie maseczek z Antonowa byłem neutralny i radziłem poczekać na urzędowe załatwienie sprawy. W sprawie innych maseczek albo nic nie pisałem albo byłem równie ostrożny z wydawaniem ocen jak przy Antonowie.

Data: 2020-05-14 20:34:37
Autor: Budzik
[...]

Widocznie inaczej pojmujemy słowo obiektywnosc i neutralnosc.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2020-05-14 15:21:24
Autor: Zenek Kapelinder
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Jest takie przysłowie " jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka". Jeśli nie potrafisz przyznać mi racji jeśli ja mam to będziesz kłamał i wymyślał dziwne historię. Przy Antoniowie napisałem żeby poczekać z osadzaniem bo nikt tutaj się nie zna na certyfikatach jakie mają mieć maseczki. I teraz ty dopierdalasz się do mnie o to i twierdzisz że napisałem co innego. Jest jeszcze jedno powiedzonko. Jak głupi czegoś nie zrozumie to po swojemu sobie to wytłumaczy. Pasuje do ciebie jak ulał.

Data: 2020-05-15 06:16:43
Autor: Runt
[...]

opisałes siebie zenusiu! pasuje jak ulał!

Co dziś tak późno wróciłeś z obchodu śmietników? 00:21? ;-)))

Data: 2020-05-15 06:16:37
Autor: Runt
W dniu 2020-05-14 o 19:01, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Do elity intelektualnej kraju to Budzik raczej nie należysz
ty zenusiu należysz! Z IQ <60 jesteś "elyta", sól tej ziemi ;-)))
jeśli z wielu spraw z maseczkami nie jesteś w stanie wykazać do której się odnosisz.
Nu! ;-)

Data: 2020-05-14 17:40:22
Autor: Runt
W dniu 2020-05-14 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

Czyli nie ma nic do powiedzenia! ;-)

--
Runt

Data: 2020-05-13 17:44:13
Autor: Runt
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, ko mu?
Oczywiście według ciebie jeśli GWno napisało to musi być to prawda.
potwierdziła Nowogrodzka więc jest! ;-)))
Jeśli wierzysz w informacje typu jedna baba drugiej babie w tajemnicy powiedziała to znaczy ze mam rację
ty zawsze masz rację! ;-))))
uważając że IQ w okolicach dziewięćdziesięciu jest akurat dla kuriera.
czegoś się zenusiu jednak nauczyłeś.
Jak u ciebie z pojęciami: inflacja-deflacja-stagflacja?
tylko sie zenusiu nie denerwuj i nie pluj na ekran swojego chińskiego cudu. a zresztą jak chcesz! go zenusiu! go! go! go! ;-)))

p.s. zauwaz zenusiu, że cie ani razu nie obraziłem, a mogłem! ;-))))

Data: 2020-05-13 06:45:28
Autor: Runt
[...]

może to robić wyłącznie jedyny nadczłowiek z Żoliborza.
Jego słowo jest prawem. Jak nazywają się takie rządy?

Co by się nie okazało to w żadnym przypadku nic nie muszę odszczekiwac bo nigdy nie byłem za żadną ze stron.

Jasne.

--
Runt

Data: 2020-05-12 19:34:30
Autor: Runt
W dniu 2020-05-12 o 19:06, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Przykro mi ale muszę Cię potraktować tak jak na to zasługujesz.
zenusiu, ty jedynie zasługujesz na oszczanie ;-)))
Gdzie i kiedy kurwo męska na osranych kaczych łapach
brawo zenusiu! brawo. pokaz ten tekst swojemu xiendzu! ;-)))
  pisałem to co chcesz mi ścisnąć? Dobrze pamiętam co wtedy pisałem.
buuuhahhahhhahhhhaa. zenusiu, wydaje się ci że pamiętasz.  ;-)))
Pisałem że nie mam zdania i czekam na wyjaśnienie tych co się znają i mają prawo wydawać wizace opinie.
ty zenusiu masz pełne prawo być geniuszem wydającym wiążące opinie.
ze swoim IQ <60 jedynie w kotłowni! na i na śmietnikach! :-))
Widzę że odkąd zakolegowales się
zenusiu, ty nie masz koelgów, nawet kundle cię oszczekują a koty szczą na żarcie które im podkradasz! ;-))))
z debilem pizdziakiem
zenusiu, jesteś chory. uratuje cię jedynie lobotomia albo dół z wapnem.
cierpisz na taką samą martwicę mózgu jak on.
zenusiu, ty nie masz mózgu. masz tam kocie szczyny! ;-))))

--
Runt

Data: 2020-05-12 19:33:23
Autor: Runt
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, ko mu?
W dniu 2020-05-12 o 15:24, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Znowu pizdziak
zenusiu, ty abderyto abiogenny z przerośniętą łechtaczką! ;-)))
vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do odbytów i skatologii? ;-)))
wstałeś o piątej
zenusiu, twojego czasu to może i była 5-ta ale tutaj dopiero 04!
żeby cały świat poznał twoje złote myśli.
trzeba było zenusiu nosić teczki, a  że byłes śmierdzący leń i niedouk przez całe życie dźwigałeś woreczki ;-)))
teraz by przeżyć musisz okradać kontenery PCK ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-12 10:29:42
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Runt napisał:
> -- -
> POmyliuuuuooo ci siem z tuskiem? ;P
> Nie! Macie sraczkę, co? ;-)))

GWno dzielnie zwalcza problemy które sama stworzył, ot co.
Najpierw ostry kwik "nie ma maseczek, nie ma nic", a teraz
też kwiczy "drooogoooo". https://pbs.twimg.com/media/EXR5eotXsAU31hU?format=png&name=small

Data: 2020-05-12 19:37:58
Autor: Runt
W dniu 2020-05-12 o 19:29, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

Poważnie? to oni ustalali datę wyborów na 23 maja? ;-)))
Najpierw ostry kwik "nie ma maseczek, nie ma nic", a teraz
też kwiczy "drooogoooo".
Nie wiem czy drogo, w każdym razie kolega ministra Szumowskiego zrobił interes życia.

"Do polityki nie idzie się dla pieniedzy!" - (c) J.Kaczyński.

tak przy okazji - co słychac u senatora Koguta i rodziny? ;-)))
--
Runt

Data: 2020-05-12 16:34:55
Autor: Budzik
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
UĹźytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

[...]

Naprawde po 8zł...?
No to gdzies tak 3-4x cena po jakiej sprowadziła Neuca...

Kuzwa, jeden taki deal i mozesz do konca zycia nie robić. :(

https://neuca.pl/aktualnosc/1209/8-mln-maseczek-w-niskiej-cenie-trafia-
do-dystrybucji

#NIEZARABIAMYNAKRYZYSIE

GRUPA NEUCA, NAJWIĘKSZY DYSTRYBUTOR LEKÓW DO APTEK W POLSCE, SPROWADZIŁ DO KRAJU 8 MLN MASECZEK OCHRONNYCH W REKOMENDOWANEJ DLA PACJENTA CENIE 2,50 ZŁ ZA SZTUKĘ. TO PIERWSZY, Z WIELU ZAPLANOWANYCH PRZEZ NAS TRANSPORTÓW. Z PEWNOŚCIĄ ZAOWOCUJE TO SPADKIEM CEN U OPERUJĄCYCH NA RYNKU LICZNYCH SPEKULANTÓW. Jako firmie działającej na rynku zdrowia zaleĹźy nam na tym, by szybko i w rozsądnych cenach zapewnić Polakom dostęp do środkĂłw umoĹźliwiających zabezpieczenie się przed rozprzestrzeniająca się chorobą. W obliczu danych przedstawianych przez epidemiologĂłw, a takĹźe w związku z pojawiającymi się coraz częściej rekomendacjami noszenia maseczek profilaktycznie, podjęliśmy starania o zdobycie tego asortymentu w dobrej cenie. Od dziś w aptekach na terenie całego kraju dostępne są sprowadzone przez nas maseczki. Rekomendowana aptekom cena maseczek dla pacjenta wynosi 2,50 zł. Utrzymanie niskiej ceny dla pacjenta, pomimo zakupĂłw interwencyjnych i komercyjnych cen frachtu lotniczego jest moĹźliwe, poniewaĹź ograniczamy wysokość pobieranej marĹźy wyłącznie do pokrycia kosztĂłw dystrybucji. Podobnie postępujemy przy dystrybucji innych środkĂłw wykorzystywanych w walce z pandemią, np. płynĂłw odkaĹźających. Od początku roku nie podnosimy takĹźe naszych marĹź na Ĺźadne leki, w tym na popularne leki stosowane przy przeziębieniach. Nie zamierzamy poprzestać na jednym transporcie – juĹź zakontraktowaliśmy produkcję w Chinach w ilości  52 milionĂłw sztuk. Ściśle współpracujemy z LOT Cargo w ramach realizacji dostaw, poniewaĹź jedynie transport lotniczy zapewnia bezpieczeństwo tranzytu i niezbędną szybkość. Dzięki naszej współpracy moĹźemy wywiązywać się z powierzonej nam misji i wspierać kraj w walce z epidemią.

#NIEZARABIAMYNAKRYZYSIE

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2020-05-12 10:31:31
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

> https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25934285,tajemnice-transp
> ortu-z-chin-najwiekszego-samolotu-swiata-wsi.html#s=BoxWyboImg1 >

Peło ugrała coś na tym kwiku?

Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Już lepiej było siedzieć cicho jak komuszek swego czasu.

Data: 2020-05-12 19:00:22
Autor: Budzik
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Użytkownik Alojzy Gąska gaska.alojzy@gmail.com ...

> [...]

Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Już lepiej było siedzieć cicho jak komuszek swego czasu.

Masz specyficzne poczucie uczciwosci...

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2020-05-12 12:47:00
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Budzik napisał:

> Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.
> Masz specyficzne poczucie uczciwosci...

Pierwsze 10 sekund filmu polecam Budzikowi.
https://youtu.be/AACsIPjbUGQ

Data: 2020-05-13 04:00:21
Autor: Budzik
> [...]

> Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.
> Masz specyficzne poczucie uczciwosci...

Pierwsze 10 sekund filmu polecam Budzikowi.

Pewnie dlatego o politykach mowi sie tak a nie inaczej.
Ale czy ty jestes politykiem zebys sie znizał do takiego poziomu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2020-05-12 19:39:19
Autor: Runt
W dniu 2020-05-12 o 19:31, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25934285,tajemnice-transp
ortu-z-chin-najwiekszego-samolotu-swiata-wsi.html#s=BoxWyboImg1

Peło ugrała coś na tym kwiku?

PO nie, ale rodzina i koledzy ministra zdrowia tak.

Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Pzreciez wybory odwołane. A może się mylę?

Już lepiej było siedzieć cicho jak komuszek swego czasu.

No to siedź!

--
Runt

Data: 2020-05-12 12:50:03
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Runt napisał:

> Peło ugrała coś na tym kwiku?

PO nie, ale rodzina i koledzy ministra zdrowia tak.

> Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Stracić 5%, rozumiem. 10% też. Ale 98%?

Peło partią schodzącą? Pontony przygotowane?

Data: 2020-05-13 06:45:46
Autor: Runt
W dniu 2020-05-12 o 21:50, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,25937355,szumowski-potwierdzil-ze-maseczki-za-5-mln-zlotych-nie-spelniaja.html#a=350&c=163&t=14&g=x&s=BoxNewsLink

"Szumowski potwierdził, że maseczki za 5 mln złotych nie spełniają norm."

"Według ustaleń "Gazety Wyborczej" Łukasz G., powołując się m.in. na znajomość z Szumowskim, sprzedał resortowi zdrowia maseczki ochronne za kwotę 5 mln złotych. Jak się okazało, sprzęt nie spełnia polskich norm, a jego certyfikaty zostały podrobione."

https://wyborcza.pl/7,75398,25939708,wyborcza-ujawnia-afera-z-maseczkami-za-5-mln-zl-i-przeciek.html#S.koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze#s=BoxWyboMT

"Wskazują, że badanie zakupu maseczek od znajomego Łukasza Szumowskiego i jego brata Marcina to odprysk operacji CBA dotyczącej interesów tego drugiego. Przy okazji agenci mieli się natknąć na ślad ,,transakcji maseczkowej", w której pośredniczył Marcin Szumowski."

Można kraść? Można przyjacielowi pomóc w intratnym kontrakcie?
Można. Jest okazja! Okradać kontenery PCK, drukować 30 mln pakietów wyborczych na przemiał, żądać 40 mln łapówek, budować i nie płacić? Można. No bo Teraz K...wa My! Przyjdzie czas, że bekniecie za to wszystko. Cele w Brzegu czekają. Nie uciekniecie pontonami przez Bug.

--
Runt

Data: 2020-05-13 08:58:53
Autor: Budzik
[...]

Dzis w radio słyszałem ze tych maseczek było około 110 tysiecy ffp2 i około 20k chirurgicznych.
To ile one kosztowały za sztuke?
Po 45zł w hurcie?

--
Pozdrawia... Budzik