Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?

Data: 2020-05-12 16:34:55
Autor: Budzik
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
UĹźytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25934285,tajemnice-transp
ortu-z-chin-najwiekszego-samolotu-swiata-wsi.html#s=BoxWyboImg1 "W antonovie przyleciały jednorazowe maseczki, za które pośrednik
dostał 8 zł od sztuki. To spółka byłego oficera WSI."

Naprawde po 8zł...?
No to gdzies tak 3-4x cena po jakiej sprowadziła Neuca...

Kuzwa, jeden taki deal i mozesz do konca zycia nie robić. :(

https://neuca.pl/aktualnosc/1209/8-mln-maseczek-w-niskiej-cenie-trafia-
do-dystrybucji

#NIEZARABIAMYNAKRYZYSIE

GRUPA NEUCA, NAJWIĘKSZY DYSTRYBUTOR LEKÓW DO APTEK W POLSCE, SPROWADZIŁ DO KRAJU 8 MLN MASECZEK OCHRONNYCH W REKOMENDOWANEJ DLA PACJENTA CENIE 2,50 ZŁ ZA SZTUKĘ. TO PIERWSZY, Z WIELU ZAPLANOWANYCH PRZEZ NAS TRANSPORTÓW. Z PEWNOŚCIĄ ZAOWOCUJE TO SPADKIEM CEN U OPERUJĄCYCH NA RYNKU LICZNYCH SPEKULANTÓW. Jako firmie działającej na rynku zdrowia zaleĹźy nam na tym, by szybko i w rozsądnych cenach zapewnić Polakom dostęp do środkĂłw umoĹźliwiających zabezpieczenie się przed rozprzestrzeniająca się chorobą. W obliczu danych przedstawianych przez epidemiologĂłw, a takĹźe w związku z pojawiającymi się coraz częściej rekomendacjami noszenia maseczek profilaktycznie, podjęliśmy starania o zdobycie tego asortymentu w dobrej cenie. Od dziś w aptekach na terenie całego kraju dostępne są sprowadzone przez nas maseczki. Rekomendowana aptekom cena maseczek dla pacjenta wynosi 2,50 zł. Utrzymanie niskiej ceny dla pacjenta, pomimo zakupĂłw interwencyjnych i komercyjnych cen frachtu lotniczego jest moĹźliwe, poniewaĹź ograniczamy wysokość pobieranej marĹźy wyłącznie do pokrycia kosztĂłw dystrybucji. Podobnie postępujemy przy dystrybucji innych środkĂłw wykorzystywanych w walce z pandemią, np. płynĂłw odkaĹźających. Od początku roku nie podnosimy takĹźe naszych marĹź na Ĺźadne leki, w tym na popularne leki stosowane przy przeziębieniach. Nie zamierzamy poprzestać na jednym transporcie – juĹź zakontraktowaliśmy produkcję w Chinach w ilości  52 milionĂłw sztuk. Ściśle współpracujemy z LOT Cargo w ramach realizacji dostaw, poniewaĹź jedynie transport lotniczy zapewnia bezpieczeństwo tranzytu i niezbędną szybkość. Dzięki naszej współpracy moĹźemy wywiązywać się z powierzonej nam misji i wspierać kraj w walce z epidemią.

#NIEZARABIAMYNAKRYZYSIE

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2020-05-12 10:31:31
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

> https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25934285,tajemnice-transp
> ortu-z-chin-najwiekszego-samolotu-swiata-wsi.html#s=BoxWyboImg1 >

Peło ugrała coś na tym kwiku?

Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Już lepiej było siedzieć cicho jak komuszek swego czasu.

Data: 2020-05-12 19:00:22
Autor: Budzik
Komu maseczkę, komu? Komu teścik, komu?
Użytkownik Alojzy Gąska gaska.alojzy@gmail.com ...

> [...]

Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Już lepiej było siedzieć cicho jak komuszek swego czasu.

Masz specyficzne poczucie uczciwosci...

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2020-05-12 12:47:00
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Budzik napisał:

> Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.
> Masz specyficzne poczucie uczciwosci...

Pierwsze 10 sekund filmu polecam Budzikowi.
https://youtu.be/AACsIPjbUGQ

Data: 2020-05-13 04:00:21
Autor: Budzik
> [...]

> Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.
> Masz specyficzne poczucie uczciwosci...

Pierwsze 10 sekund filmu polecam Budzikowi.

Pewnie dlatego o politykach mowi sie tak a nie inaczej.
Ale czy ty jestes politykiem zebys sie znizał do takiego poziomu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2020-05-12 19:39:19
Autor: Runt
W dniu 2020-05-12 o 19:31, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25934285,tajemnice-transp
ortu-z-chin-najwiekszego-samolotu-swiata-wsi.html#s=BoxWyboImg1

Peło ugrała coś na tym kwiku?

PO nie, ale rodzina i koledzy ministra zdrowia tak.

Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Pzreciez wybory odwołane. A może się mylę?

Już lepiej było siedzieć cicho jak komuszek swego czasu.

No to siedź!

--
Runt

Data: 2020-05-12 12:50:03
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Runt napisał:

> Peło ugrała coś na tym kwiku?

PO nie, ale rodzina i koledzy ministra zdrowia tak.

> Jedyne co uzyskała to zjazd Kidawki  z 38 na 2 czy 4%.

Stracić 5%, rozumiem. 10% też. Ale 98%?

Peło partią schodzącą? Pontony przygotowane?

Data: 2020-05-13 06:45:46
Autor: Runt
W dniu 2020-05-12 o 21:50, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,25937355,szumowski-potwierdzil-ze-maseczki-za-5-mln-zlotych-nie-spelniaja.html#a=350&c=163&t=14&g=x&s=BoxNewsLink

"Szumowski potwierdził, że maseczki za 5 mln złotych nie spełniają norm."

"Według ustaleń "Gazety Wyborczej" Łukasz G., powołując się m.in. na znajomość z Szumowskim, sprzedał resortowi zdrowia maseczki ochronne za kwotę 5 mln złotych. Jak się okazało, sprzęt nie spełnia polskich norm, a jego certyfikaty zostały podrobione."

https://wyborcza.pl/7,75398,25939708,wyborcza-ujawnia-afera-z-maseczkami-za-5-mln-zl-i-przeciek.html#S.koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze#s=BoxWyboMT

"Wskazują, że badanie zakupu maseczek od znajomego Łukasza Szumowskiego i jego brata Marcina to odprysk operacji CBA dotyczącej interesów tego drugiego. Przy okazji agenci mieli się natknąć na ślad ,,transakcji maseczkowej", w której pośredniczył Marcin Szumowski."

Można kraść? Można przyjacielowi pomóc w intratnym kontrakcie?
Można. Jest okazja! Okradać kontenery PCK, drukować 30 mln pakietów wyborczych na przemiał, żądać 40 mln łapówek, budować i nie płacić? Można. No bo Teraz K...wa My! Przyjdzie czas, że bekniecie za to wszystko. Cele w Brzegu czekają. Nie uciekniecie pontonami przez Bug.

--
Runt

Data: 2020-05-13 08:58:53
Autor: Budzik
[...]

Dzis w radio słyszałem ze tych maseczek było około 110 tysiecy ffp2 i około 20k chirurgicznych.
To ile one kosztowały za sztuke?
Po 45zł w hurcie?

--
Pozdrawia... Budzik