Komu milion komu bo idę do domu

Data: 2020-04-27 13:34:48
Autor: Zenek Kapelinder
Komu milion komu bo idę do domu
USAnce idą na rekord. Pierwszy próg w najbogatszym państwie trzeciego świata został osiągnięty. Nie żebym coś do nich miał. A może coś mam. W Teheranie i Jałcie zbyt przyjacielscy dla nas nie byli.

Data: 2020-04-28 00:39:49
Autor: andal
On Mon, 27 Apr 2020 13:34:48 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

USAnce idą na rekord. Pierwszy próg w najbogatszym państwie trzeciego
świata został osiągnięty. Nie żebym coś do nich miał. A może coś mam. W
Teheranie i Jałcie zbyt przyjacielscy dla nas nie byli.

podlicz teraz europe, pomin jej ruska czesc

Data: 2020-04-28 04:32:18
Autor: Zenek Kapelinder
Komu milion komu bo idę do domu
Podliczyć Europę mówisz. To liczmy. Niemcy, ich nie szkoda wiadomo dlaczego. Rosja też mi jakas obca. Francja i Anglia. Papierowi sojusznicy. Do tego sprzedali nas ruskim bez zmrużenia oczu. W Hiszpanii, Włoszech, Rumunii, Bulgarii, Czechosłowacji, Austrii brunatny kolor był modny. Jak by mi ktoś powiedział że mamy w stosunku do państw Europy jakieś zobowiązania to kwalifikuje się do dołu z wapnem. Po przecięciu ścięgien oczywiście. Z ostatniej chwili. Palił się u nas las. Czy ci którym pomagaliśmy w gaszeniu ich lasów zadeklarowali pomoc? Nie słyszałem*. Wiadomo było że sobie poradzimy. Ale jak by złożyli deklaracje bez pokrycia że tylko jeden telefon od nas i w 10 minut są gotowi do wyjazdu i pomocy to nic by się im nie stało.
* To że o czymś nie słyszałem nie znaczy że tego nie było, znaczy że nie słyszałem.

Data: 2020-04-29 07:00:26
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 13:32, piździak Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, znów dopadła cię perseweracja? ;-)))

Brawo zenusiu! Brawo! Kto przeciw tobie i twojej "mondrości" do dołu z wapnem! Oczywiście cut wcześniej ścięgna! Bo ty zenusiu-piździaku jesteś najmądrzejszy z "mondrych". powiedz zenusiu: była dziś ejakulacja czy jak zwykle na sucho? widzisz zenusiu do czego doprowadziła cię polipragmazja i żarcie kocich odchodów?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-04-29 06:06:00
Autor: Zenek Kapelinder
Komu milion komu bo idę do domu
Znowu pizdziak vel runt dziura w dupie wstałeś przed szóstą żeby podzielić się ze swiatem swoimi złotymi myślami.

Data: 2020-04-29 21:07:12
Autor: Runt
Komu kocie żarcie komu bo idę do domu
W dniu 2020-04-29 o 15:06, PIŹDZIAK Zenek Kapelinder pisze:
Znowu pizdziak vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do odbytów?
wstałeś przed szóstą
zenusiu, kto rano wstaje temu staje. tobie nie staje - no bo co?
żeby podzielić się ze swiatem
z nikim sie nie dzielę zenusiu. za przesyłkę biore 20 zł ;-)))
swoimi złotymi myślami.
zenusiu, ty nie masz złotych myśli boś jest prolem sine matre creatam.

--
Runt

Data: 2020-04-28 09:19:38
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
USAnce idą na rekord. Pierwszy próg w najbogatszym państwie trzeciego świata został osiągnięty. Nie żebym coś do nich miał. A może coś mam. W Teheranie i Jałcie zbyt przyjacielscy dla nas nie byli.

Dużo testów, dużo tzw. zmarłych. W afryce ni ma testów, ni ma koronawirusa.

Tam noszą maseczki przez cały rok i koronawirusa nie mają:)
https://i.wp.pl/a/f/jpeg/26409/jemen_protesty_ap_550.jpeg

Komu milion komu bo idę do domu