Komu nie leĹźy pojednanie?

Data: 2012-08-18 10:11:22
Autor: zdumiony
Komu nie leĹźy pojednanie?
Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się?

Data: 2012-08-18 10:56:48
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a): Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się? ***********************************************

zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

Data: 2012-08-18 11:18:35
Autor: MH
Komu nie leży pojednanie?
 Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

===========

Zgadza się!! A teraz powiedz w kontekście tego co napisał zdumiony (Smoleńsk),
kto w/g ciebie jest zbrodniarzem, a kto ofiarą. Uzasadnij swoje
ewentualne wywody. Ewentualnie wybierz coś z poniższych propozycji:

1) Rozdzielenie wizyt
2) Brak prognozy pogody przed wylotem
3) Kałuża pod odkurzaczem trupolewa na Okęciu
4) Brak kacapskiego nawigatora na pokładzie
5) Sztuczna mgła
6) Rozpylony hel
7) Helikopter z linami
8) Dobijanie
9) Brzoza
10) TAWS beblający w jakimś niezrozumiałym języku
11) 2 wybuchy
12) ...
13) ...

Czekamy na kolejne rewelacje...

MH

Data: 2012-08-18 11:23:12
Autor: Observator
Komu nie leży pojednanie?
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Czekamy na kolejne rewelacje...

Czekacie? To ilu was jest w polskiej sieci?
 Wasza milosc do sowieckich oprawcow i okupantow - jest slepa:)

Data: 2012-08-18 11:47:47
Autor: MH
Komu nie leży pojednanie?
 Observator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Czekamy na kolejne rewelacje...

Czekacie?

===========

Jasne,że tak!! Od fiuta i trochę ludzi tęskni za dobrym kabaretem.

MH

Data: 2012-08-18 14:12:03
Autor: Marek Woydak
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 11:23:12 +0000 (UTC), Observator napisał(a):

 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Czekamy na kolejne rewelacje...

Czekacie? To ilu was jest w polskiej sieci?
 Wasza milosc do sowieckich oprawcow i okupantow - jest slepa:)

Na czym opierasz tak daleko idące wnioski?

MW

Data: 2012-08-18 18:16:24
Autor: pluton
Komu nie leży pojednanie?

>  Wasza milosc do sowieckich oprawcow i okupantow - jest slepa:)

Na czym opierasz tak daleko idące wnioski?

Pewnie kapucha jest brzydki jak cholera.

Nullification

Data: 2012-08-18 13:02:34
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-18 12:56,  Observatore pisze:

zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest
ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

   Tego się dowiedziałeś z ewangelii czy raczej z talmudu?

Data: 2012-08-18 11:08:09
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
W dniu 2012-08-18 12:56,  Observatore pisze:

> zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest
> ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

   Tego się dowiedziałeś z ewangelii czy raczej z talmudu?

z historii Polski, a o ostatniej zbrodni smolenskiej z informacji ogolnie
dostepnych dla kazdego normalnego czlowieka.

No i czytam wypowiedzi *przyjaciol* kagiebistow w sieci:)

Data: 2012-08-18 13:09:20
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0nt2o$8kr$1inews.gazeta.pl...
z historii Polski, a o ostatniej zbrodni smolenskiej z informacji ogolnie
dostepnych dla kazdego normalnego czlowieka.

Skąd informacje o "zbrodni" smolenskiej? Są jakieś dowody?

Data: 2012-08-18 11:14:50
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
> [...]
> dostepnych dla kazdego normalnego czlowieka.

Skąd informacje o "zbrodni" smolenskiej? Są jakieś dowody?

zapytajcie swojego przelozonego ktory wam placi w rublach.

Data: 2012-08-18 13:17:46
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0ntf9$jdg$1inews.gazeta.pl...
Skąd informacje o "zbrodni" smolenskiej? Są jakieś dowody?

zapytajcie swojego przelozonego ktory wam placi w rublach.

Skąd ta paranoja? To tak jakbym ja powiedział że dostajesz wypłatę w szeklach :)

Data: 2012-08-18 11:19:57
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

> zapytajcie swojego przelozonego ktory wam placi w rublach.

Skąd ta paranoja? To tak jakbym ja powiedział że dostajesz wypłatę w szeklach :)

paranoje to macie ewidentnie, ale wy sowiecki trollu.

Data: 2012-08-18 13:52:36
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0ntot$rsn$1inews.gazeta.pl...
paranoje to macie ewidentnie, ale wy sowiecki trollu.

Nie mam paranoi. Dlaczego "sowiecki trollu", nie popieram Putina, widzę tylko że żadnego zamachu nie było.

Data: 2012-08-18 14:13:19
Autor: Marek Woydak
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 11:19:57 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Dlaczego atakujesz ad personam zamiast uzyć argumentów?

MW

Data: 2012-08-18 14:10:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Komu nie leży pojednanie?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0nt4t$afa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po co dowidy?
Nie wystarczy mocne przekonanie?
Nie wystarczy, że Jaruś i policmajster są przekanani o zamachu?
Toż to więcej, niż dowody!

Data: 2012-08-18 13:06:58
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0nsdg$j12$1inews.gazeta.pl...
zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest
ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

Naprawdę sądzisz że ten wypadek lotniczy był zamachem? I to koniecznie robionym przez Rosjan?? Zdaje się, że żaden wypadek lotniczy w Polsce nie był tak drobiazgowo badany.

Data: 2012-08-18 11:12:18
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
> [...]

Naprawdę sądzisz że ten wypadek lotniczy był zamachem? I to koniecznie robionym przez Rosjan?? Zdaje się, że żaden wypadek lotniczy w Polsce nie był tak drobiazgowo badany.

nie wiem czy byl zamachem, bo zarowno Rosja jak i miejscowa sowiecka agentura - uniemozliwia poznanie prawdy. W Polsce nawet za PRL-u - badano wypadki
lotnicze sowieckich samolotow kupionych przez komuchow bardziej drobiazgowo.

Nie wiecie o tym?  To se poszukajcie informacji na ten temat. Sa dostepne
nawet w sieci.

Data: 2012-08-18 14:16:03
Autor: Marek Woydak
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 13:06:58 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Nie przekonasz zwolennika PiS. Dla nich za wszelkie klęski odpowiadać
powinien Putin, Tusk i Komorowski.

MW

Data: 2012-08-18 18:14:30
Autor: pluton
Komu nie leży pojednanie?
Nie przekonasz zwolennika PiS. Dla nich za wszelkie klęski odpowiadać
powinien Putin, Tusk i Komorowski.

i Arabski, kuzym Plichty.

Nullification

Data: 2012-08-18 18:13:52
Autor: pluton
Komu nie leży pojednanie?
Naprawdę sądzisz że ten wypadek lotniczy był zamachem?

Jezeli byl, to powinnismy podziekowac kolegom rosjanom
za uwolnienie nas od wiadomo kogo.

Nullification

Data: 2012-08-18 11:21:44
Autor: Chiron
Komu nie leĹźy pojednanie?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0nin7$513$1inews.gazeta.pl...
Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się?

i polecam w szczególności tę jakże celną puentę:
" Rosja może nas pojednać tak samo, jak piasek wyciąga z człowieka wszystkie choroby."

--

Chiron

Data: 2012-08-18 12:46:06
Autor: zdumiony
Komu nie leĹźy pojednanie?
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0nmr7$mhq$1node2.news.atman.pl...

i polecam w szczególności tę jakże celną puentę:
" Rosja może nas pojednać tak samo, jak piasek wyciąga z człowieka wszystkie choroby."

Michalkiewicz jedzie po wszystkich równo. Skąd przypuszczenie Obserwatora, że jest prorosyjski?

Data: 2012-08-18 11:17:38
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
> [...]
>
> i polecam w szczególności tę jakże celną puentę:
> " Rosja może nas pojednać tak samo, jak piasek wyciąga z człowieka > wszystkie choroby."

tak, jedzie po rowno - ale widocznie droga nieco wyboista wiec troche nim czesie:)

Data: 2012-08-18 21:21:50
Autor: Chiron
Komu nie leĹźy pojednanie?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0nrpc$1mt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo jest mniej antyrosyjski niĹź on sam- IMO
:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-18 21:43:46
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
Michalkiewicz jedzie po wszystkich równo. Skąd przypuszczenie Obserwatora, że jest prorosyjski?

Bo jest mniej antyrosyjski niż on sam- IMO :-)

*******************************

 ja nie jestem antyrosyjski, tylko antysowiecki i generalnie zoologicznie
antykomunistyczny. Przeciez powinnisci zauwazyc, ze popieram rosyjska
opozycje, ktora jest silniejsza anizeli w Polsce.

A jesli tego nie zauwazyliscie to kultura wymaga, aby mnie zapytac - przeciez
tu zagladam mimo wyjatkowo zaklamanej i chamskiej atmosfery na tej grupie.

Jesli chodzi o p. Michalkiewicza, to uwazam, ze jest ewidentnie prorosyjski,
mimo, ze temu zaprzecza. Coraz wiecej osob juz ten fakt zauwaza i otwieraja im
sie oczy ze zdumienia.

Czy mozecie podac teksty autorstwa p. Michalkiewicza w ktorych domaga sie
odszkodowan za zbrodnie popelnione na Polakach przez sowiety??

Potraficie podac teksty tego felietonisty w ktorych OBIEKTYWNIE opisuje stosunki polsko - janeskie? Czy sprawdziliscie moze ile jego felietonow nie konczy sie konkluzja o Zydach?
Czy znacie jego teksty w ktorych opisuje merytorycznie i zgodnie z faktami
polityke bliskowschodnia i pisze jaki jest udzial neosowietow w kreowaniu tej
polityki?

Pytan mozna postawic duzo wiecej, ale prosze sprobowac odpowiedziec chociaz na
te powyzsze.

Data: 2012-08-18 23:59:11
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-18 23:43,  Observatore pisze:
A jesli tego nie zauwazyliscie to kultura wymaga, aby mnie zapytac - przeciez
tu zagladam mimo wyjatkowo zaklamanej i chamskiej atmosfery na tej grupie.

    Nie poprawisz jej takimi sugestiami lepiej byłoby, gdybyś sam zrobił
    rachunek sumienia.

Data: 2012-08-18 22:04:07
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                u zagladam mimo wyjatkowo zaklamanej i chamskiej atmosfery na tej grupie.

    Nie poprawisz jej takimi sugestiami lepiej byłoby, gdybyś sam zrobił
    rachunek sumienia.

to wy tu jeszcze probujecie kogos pouczac, ruski trollu?

rachunek sumienia to wy sobie zrobcie i to szybko w tej cerkwi Cyryla
kagiebisty, bo podbno jestescie juz w dosc podeszlym wieku.

Data: 2012-08-19 00:10:16
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-19 00:04,  Observatore pisze:
[...]

   Niezmiernie kulturalnie i sympatycznie odnosisz się do swoich
   oponentów. I potem żalisz się, że są równie sympatyczni.

Data: 2012-08-18 22:26:12
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,
   Niezmiernie kulturalnie i sympatycznie odnosisz się do swoich
   oponentów. I potem żalisz się, że są równie sympatyczni.

do was odnosilem sie wyjatkowo kulturalnie, ale zaczeliscie mnie wyzywac na
przyklad od Zydow i szabesgoii., a ostatnio nawet zostalem rabbe.

Poza tym klamiecie nagminnie i oszukujecie. To gdzie sie takiej kultury
nauczyliscie i jaki to jest rodzaj kultury? Bo polski raczej nie.

W realu tez byscie byli taki odwazny? Czy tylko w sieci tak sie zachowujecie?

Data: 2012-08-19 00:45:49
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-19 00:26,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

   To dopiero potem gdy zostałem trollem sowieckim, antysemitą zwolennikiem
   Jaruzelskiego i obsypany innymi niezmiernie sympatycznymi wyzwiskami.

Poza tym klamiecie nagminnie i oszukujecie. To gdzie sie takiej kultury
nauczyliscie i jaki to jest rodzaj kultury? Bo polski raczej nie.

  Prosiłbym o przykłady.

W realu tez byscie byli taki odwazny? Czy tylko w sieci tak sie zachowujecie?

   Mógłbym o to samo zapytać.

Data: 2012-08-18 22:50:42
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]
   To dopiero potem gdy zostałem trollem sowieckim, antysemitą zwolennikiem
   Jaruzelskiego i obsypany innymi niezmiernie sympatycznymi wyzwiskami.

Konfabulujecie kolejny raz. Bede was moze komentowal jesli bedziecie KLAMAC i
OSZUKIWAC.

 Ale dyskutowac z wami nie ma sensu, bo nie macie za grosz HONORU.

Data: 2012-08-19 12:55:57
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-19 00:50,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

    Jak zwykle mylisz przyczynę ze skutkiem. Poza tym alergicznie
    reagujesz na jakąkolwiek krytykę Izraela więc się nie dziw
    krytycznym opiniom pod swoim adresem. Innych stale opieprzasz
    za argumenty ad personam, które sam nagminnie stosujesz.

    Nawet ten ostatni pełen obelg post nie odstaje od normy
    jaką tu wprowadziłeś.

Data: 2012-08-19 08:58:40
Autor: Przemysław M.
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 22:04:07 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Nie masz argumentów więc uciekasz się do ataków ad personam?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-08-19 08:59:53
Autor: Przemysław M.
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 23:59:11 +0200, in napisał(a):

[...]

Wypada dodać, że "wyjątkowo zakłamaną i chamską atmosferę" tworzy właśnie
Observatore.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-19 00:24:20
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0p2ai$qcj$1inews.gazeta.pl...
ja nie jestem antyrosyjski, tylko antysowiecki i generalnie zoologicznie
antykomunistyczny. Przeciez powinnisci zauwazyc, ze popieram rosyjska

To ja mogę o sobie powiedzieć, nie jestem antyrosyjski ani specjalnie prorosyjski,
ale za to szczególnie antykomunistyczny.
Dlaczego utożsamiasz dzisiejszą Rosję z ZSRR? Ostatnio walczył o komunizm Janajew. Dzisiejsze służby a szcególnie tacy ludzie jak Putin to pragmatycy, nie wierzą w komunizm.

opozycje, ktora jest silniejsza anizeli w Polsce.
Ostatnio popierałeś w wyborach prezydenckich milionera pochodzenia żydowskiego. Dlaczego uważasz że W Rosji ma być demokracja typu USA? Może potrzeba czasu aby wykształcił się tam system jak był za caratu?

Jesli chodzi o p. Michalkiewicza, to uwazam, ze jest ewidentnie prorosyjski,
mimo, ze temu zaprzecza. Coraz wiecej osob juz ten fakt zauwaza i otwieraja im
sie oczy ze zdumienia.

Jakie wypowiedzi? Trzyma równy dystans do USA, Europy i Rosji

Czy mozecie podac teksty autorstwa p. Michalkiewicza w ktorych domaga sie
odszkodowan za zbrodnie popelnione na Polakach przez sowiety??

To Rosja na nas napadła, my wygraliśmy wojnę i żądamy teraz kontrybucji?
A czemu Rosja nie zażąda od Niemiec za przysłanie Lenina, który zrobił rewolucję?

Potraficie podac teksty tego felietonisty w ktorych OBIEKTYWNIE opisuje
stosunki polsko - janeskie?

Opisuje obiektywnie a nie proUSA

Czy sprawdziliscie moze ile jego felietonow nie konczy sie konkluzja o Zydach?

Rzeczywiście mówi o Żydach więcej niż np. Korwin. Jest to przydatne bo może zainteresować ludzi o pogląach antyżydowsko-socjalistycznych wolnym rynkiem i antykomunizmem.

Czy znacie jego teksty w ktorych opisuje merytorycznie i zgodnie z faktami
polityke bliskowschodnia i pisze jaki jest udzial neosowietow w kreowaniu tej
polityki?

A jaka jest? Raczej zachowawcza. To Jankesi wywołali "Arabską Wiosne" (prawda że wymyślono na to taką przyjemną nazwę?)

Data: 2012-08-18 22:47:12
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Dlaczego utożsamiasz dzisiejszą Rosję z ZSRR? Ostatnio walczył o komunizm Janajew. Dzisiejsze służby a szcególnie tacy ludzie jak Putin to pragmatycy, nie wierzą w komunizm.

pisalem na ten temat wielokrotnie,podawalem lnki do nagran. Musieliscie czytac
skoro wiecie kogo popieralam przed wyborami w rosji.

Dlaczego wiec mnie pytacie ponownie?

 Poszukajcie sobie nagran z wypowiedziami Putina przed i powyborach - on sam o
tym mowi.

A teraz sorry, ale poczekam na odpowiedz Chrona o Michalkiewiczu, bo jestem
ciekawy czy jako podobno wierzacy chrzescijanin ma odwage odpowiedziec..

Data: 2012-08-19 10:55:10
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0p61g$s2s$1inews.gazeta.pl...
[...]

NIe czytałem tych linków. To dlaczego Putin nie wprowadza komunizmu? Putin to nie Łukaszenka.

Poszukajcie sobie nagran z wypowiedziami Putina przed i powyborach - on sam o
tym mowi.

Znam jedną prokomunistyczną wypowiedź, jakoby rozwiązanie ZSRR było największą tragedią XX wieku. Powiedział tak zapewne z powodu prokomunistycznego elektoratu.
Ale znam wypowiedż zgoła inną:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/putin-oskarzyl-bolszewikow-o-zdrade-narodowa,1,5173716,wiadomosc.html

Data: 2012-08-19 09:00:47
Autor: Przemysław M.
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 21:43:46 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Najprawdopodobniej jesteś nawróconym Rosjaninem.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-20 12:39:05
Autor: Chiron
Komu nie leży pojednanie?

[...]

Miło mi, że zaglądasz tu do mnie i innych ludzkich odpadów. Przy Tobie
stajemy się mniej chamscy
:-)
I oczywiście- gdybym chciał na poważnie roztrząsać, dlaczego uważasz, że
Michalkiewicz jest prorosyjski- spytał bym Ciebie. Jednak odpowiedziałem
żartem- po to jest "smilka"- jakby ktoś się nie zorientował.

[...]

Może tak- nie kojarzę żadnego jego tekstu, w którym by się o jakiekolwiek
odszkodowania dopraszał. Czy od Rosjan, czy kogo innego. Oprócz tego, że
może nie zajmuje go to- co jeszcze miało by z tego wynikać?

Potraficie podac teksty tego felietonisty w ktorych OBIEKTYWNIE opisuje
stosunki polsko - janeskie?
Całe mnóstwo. Tu widać jak na dłoni, że nie masz pojęcia o jego poglądach. Są rzeczy, które opisuje się rzadko, a inne należą do kanonu, które on głosi przy różnych okazjach. Stosunki polsko- amerykańskie- to, jakie są (bez złudzeń)- a jakie by być mogły- to właśnie jego "stały punkt". Znajdziesz bez problemu. Po krótce: obecnie USA traktuje Polskę "per noga"- a nawet wrogo- jak np skarbonkę dla "przedsiębiorstwa holokaust". Michalkiewicz jako wzór dla nas podaje relacje USA- Turcja: Turcy robią praktycznie wszystko, o co USA poprosi, ale wynagrodzenie zawsze biorą z góry. Uważa on, że też powinniśmy tak postępować- nie podskakiwać, bo jak się będziemy stawiać- wystarczy, że oni nas po prostu oleją- to już będzie spora szkoda dla nas.

Czy sprawdziliscie moze ile jego felietonow nie konczy sie konkluzja o
Zydach?
Nie wiem .Wiem, że to temat tabu, za który idzie się siedzieć na całym świecie, w Polsce "niezawisłe" sądy poniewierają ludzi za to, że ośmielili się cośkolwiek złego pisnąć o Żydach czy Izraelu, więc pisanie o stosunkach polsko- żydowskich jest aktem odwagi

[...]
On nie ma złudzeńco do Rosji. Pisze, że Rosja właściwie chce tylko jednego od nas: żebyśmy się poddali. I nie ma także złudzeń co do rosyjskiej polityki na Bliskim Wschodzie. To on wyjasniał, dlaczego Syria z jej dotychczasowymi władzami jest tak ważna dla ROsji (jedyna rosyjska baza na Morzu Śródziemnym, ropa, etc)

Pytan mozna postawic duzo wiecej, ale prosze sprobowac odpowiedziec
chociaz na
te powyzsze.

Proszę uprzejmie. Odpowiedziałem

--

Chiron

Data: 2012-08-18 12:34:48
Autor: Trybun
Komu nie leĹźy pojednanie?
W dniu 2012-08-18 10:11, zdumiony pisze:
Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się?

Tzw zachodowi. Nie wiadomo do jakiego świństwa mogą się posunąć żebyśmy się tylko nie uwolnili z ich strefy wpływów. A Rosjanie o ile za coś nas nie lubią, to jest to tylko służalczość jaką demonstrujemy gdzie tylko możemy wobec tego zachodu.

Data: 2012-08-19 11:01:13
Autor: leszek niewiadomski
Komu nie leĹźy pojednanie?
Am 18.08.2012 12:34, schrieb Trybun:
[...]

moĹźemy wobec tego zachodu.

A dlaczego tzw Zachod nie stara sie podburzac przeciw Polsce Czechow i Slowakow, Bulgarow, Serbow, Slowencow, Chorwatow? Powody zawsze sie znajda: rok 1968, Zaolzie, Warna, Sarajewo... :-) A Bialorusinow i Ukraincow? Wegrow i Rumunow tez moglby napuscic na Polske. Spore to zaniedbanie. ;-) Udaje sie chyba jednak z Litwinami, choc z innymi Baltami nie. Dlaczego? ;-)
A przecietny Rosjanin tak samo jak przecietny czlowiek Zachodu, o ile w ogole wie lub nie zapomnial co sie zdarzylo 10.4.10, to ma ta cala pisowska paranoje w prostu gleboko w d*!

--
ln.

Data: 2012-08-19 20:56:18
Autor: Trybun
Komu nie leĹźy pojednanie?
W dniu 2012-08-19 11:01, leszek niewiadomski pisze:

[...]

No bo nie ma w tym żadnego interesu. I tu nie chodzi o podburzanie sąsiadów, a mniejszości narodowe zamieszkujące w kraju. W ten sposób rozłożono Jugosławię, w ten sposób zdobyto Irak i Afganistan, minimalnym nakładem środków i strat.

Data: 2012-08-19 23:10:13
Autor: leszek niewiadomski
Komu nie leĹźy pojednanie?
Am 19.08.2012 20:56, schrieb Trybun:
[...]

No bo nie ma w tym Ĺźadnego interesu. I tu nie chodzi o podburzanie
sąsiadów, a mniejszości narodowe zamieszkujące w kraju. W ten sposób
rozłożono Jugosławię, w ten sposób zdobyto Irak i Afganistan, minimalnym
nakładem środków i strat.

Pozno juz wiec chyba dlatego nie rozumiem logiki odpowiedzi. Kto mial interesy w buntowaniu Serbow, Chorwatow, Bosniakow, Slowencow? Jakie mniejszosci podburzano w Iraku i Afganistanie? I co tam zdobyto? Te azjatyckie g*na chyba troche kosztuja pieniedzy i ludzi, a korzysci nie widze. Moze zobacze i zrozumiem jak sie wyspie?

--
ln.

Data: 2012-08-19 23:44:38
Autor: Gringo
Komu nie leĹźy pojednanie?

"leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:k0rknk$8t9$1online.de...
[...]

Pozno juz wiec chyba dlatego nie rozumiem logiki odpowiedzi. Kto mial interesy w buntowaniu Serbow, Chorwatow, Bosniakow, Slowencow? ln.

Data: 2012-08-21 12:52:55
Autor: Trybun
Komu nie leĹźy pojednanie?
W dniu 2012-08-19 23:10, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Zachodni imperializm.. Oni nie mogli sobie pozwolić na tolerowanie dużego, niezależnego kraju w tym miejscu Europy. Dodajmy - kraju niezadłużonego w systemie finansowym zachodu. No i nie należy zapominać że Jugosławii było bardziej po drodze z Rosją niż z Waszyngtonem, czy Londynem.

Krótko - w Iraku choćby Kurdów, w Afganistanie Tadżyków. Zdobyto kolejne strefy wpływów.

Data: 2012-08-18 14:28:05
Autor: Marek Woydak
Komu nie leĹźy pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 10:11:22 +0200, zdumiony napisał(a):

Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się?

Moskwie albo USA. Jest jeszcze trzecia mozliwość. MW

Data: 2012-08-18 12:32:27
Autor: MH
Komu nie leży pojednanie?
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody > nienawidziły się?

Moskwie albo USA. Jest jeszcze trzecia mozliwość. MW
==========

Ta trzecia możliwość rządzi teraz USA.

MH

Data: 2012-08-18 22:03:26
Autor: Gringo
Komu nie leĹźy pojednanie?

Data: 2012-08-18 22:13:22
Autor: Trybun
Komu nie leĹźy pojednanie?
W dniu 2012-08-18 22:03, Gringo pisze:

Narodowi dobranemu, rządzącemu niepodzielnie od 19789 roku Polakami.

Czyli od chwili tryumfu "Solidarności"?

Data: 2012-08-19 10:45:43
Autor: Gringo
Komu nie leĹźy pojednanie?

"Trybun" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k0ot3c$91f$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-08-18 22:03, Gringo pisze:

Narodowi dobranemu, rządzącemu niepodzielnie od 1989 roku Polakami.

Czyli od chwili tryumfu "Solidarności"?

Data: 2012-08-19 20:56:00
Autor: Trybun
Komu nie leĹźy pojednanie?
W dniu 2012-08-19 10:45, Gringo pisze:

[...]

Czyli od tryumfu agentury Jaruzelskiego i Kiszczaka.

To przegrane karty, zostali pobici przez Wałęsę, Geremka, Wójca i ... niejakiego boukuna z miasta Świdnicy, wspieranych i finansowanych przez wolny świat zachodu.

Data: 2012-08-19 21:38:47
Autor: Gringo
Komu nie leĹźy pojednanie?

"Trybun" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k0rcs1$l6u$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ha, ha, wolne żarty, w stanie wojennym 10 milionowy ruch armia Jaruzela i Kiszczaka rozpierdoliła, a potem im sił na własną agenturę zabrakło? Ta z kolei w podzięce zrobiła go pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu, a Michnik i Wałęsa do dzisiaj mu hołdy biją, za tę jak to Kwaśniewski mówił, ICH pokojową "rewolucję". -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-21 12:55:46
Autor: Trybun
Komu nie leĹźy pojednanie?
W dniu 2012-08-19 21:38, Gringo pisze:

[...]

Pieprzenie dla samego pieprzenia, panie Gringo. To  boukun z kompaniją sprawił Ĺźe ja na grzyby muszę dzisiaj jeĹşdzić po 100 kilosĂłw.

Komu nie leĹźy pojednanie?