Komu nie leĹĽy pojednanie?

Data: 2012-08-18 11:21:44
Autor: Chiron
Komu nie leĹĽy pojednanie?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0nin7$513$1inews.gazeta.pl...
Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się?

i polecam w szczególności tę jakże celną puentę:
" Rosja może nas pojednać tak samo, jak piasek wyciąga z człowieka wszystkie choroby."

--

Chiron

Data: 2012-08-18 12:46:06
Autor: zdumiony
Komu nie leĹĽy pojednanie?
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0nmr7$mhq$1node2.news.atman.pl...

i polecam w szczególności tę jakże celną puentę:
" Rosja może nas pojednać tak samo, jak piasek wyciąga z człowieka wszystkie choroby."

Michalkiewicz jedzie po wszystkich rĂłwno. SkÄ…d przypuszczenie Obserwatora, ĹĽe jest prorosyjski?

Data: 2012-08-18 11:17:38
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]
>
> i polecam w szczególności tę jakże celną puentę:
> " Rosja może nas pojednać tak samo, jak piasek wyciąga z człowieka > wszystkie choroby."

Michalkiewicz jedzie po wszystkich równo. Sk±d przypuszczenie Obserwatora, że jest prorosyjski? *********************************

tak, jedzie po rowno - ale widocznie droga nieco wyboista wiec troche nim czesie:)

Data: 2012-08-18 21:21:50
Autor: Chiron
Komu nie leĹĽy pojednanie?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0nrpc$1mt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo jest mniej antyrosyjski niĹĽ on sam- IMO
:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-18 21:43:46
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
Michalkiewicz jedzie po wszystkich równo. Sk±d przypuszczenie Obserwatora, że jest prorosyjski?

Bo jest mniej antyrosyjski niż on sam- IMO :-)

*******************************

 ja nie jestem antyrosyjski, tylko antysowiecki i generalnie zoologicznie
antykomunistyczny. Przeciez powinnisci zauwazyc, ze popieram rosyjska
opozycje, ktora jest silniejsza anizeli w Polsce.

A jesli tego nie zauwazyliscie to kultura wymaga, aby mnie zapytac - przeciez
tu zagladam mimo wyjatkowo zaklamanej i chamskiej atmosfery na tej grupie.

Jesli chodzi o p. Michalkiewicza, to uwazam, ze jest ewidentnie prorosyjski,
mimo, ze temu zaprzecza. Coraz wiecej osob juz ten fakt zauwaza i otwieraja im
sie oczy ze zdumienia.

Czy mozecie podac teksty autorstwa p. Michalkiewicza w ktorych domaga sie
odszkodowan za zbrodnie popelnione na Polakach przez sowiety??

Potraficie podac teksty tego felietonisty w ktorych OBIEKTYWNIE opisuje stosunki polsko - janeskie? Czy sprawdziliscie moze ile jego felietonow nie konczy sie konkluzja o Zydach?
Czy znacie jego teksty w ktorych opisuje merytorycznie i zgodnie z faktami
polityke bliskowschodnia i pisze jaki jest udzial neosowietow w kreowaniu tej
polityki?

Pytan mozna postawic duzo wiecej, ale prosze sprobowac odpowiedziec chociaz na
te powyzsze.

Data: 2012-08-18 23:59:11
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-18 23:43,  Observatore pisze:
A jesli tego nie zauwazyliscie to kultura wymaga, aby mnie zapytac - przeciez
tu zagladam mimo wyjatkowo zaklamanej i chamskiej atmosfery na tej grupie.

    Nie poprawisz jej takimi sugestiami lepiej byłoby, gdyby¶ sam zrobił
    rachunek sumienia.

Data: 2012-08-18 22:04:07
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                u zagladam mimo wyjatkowo zaklamanej i chamskiej atmosfery na tej grupie.

    Nie poprawisz jej takimi sugestiami lepiej byłoby, gdyby¶ sam zrobił
    rachunek sumienia.

to wy tu jeszcze probujecie kogos pouczac, ruski trollu?

rachunek sumienia to wy sobie zrobcie i to szybko w tej cerkwi Cyryla
kagiebisty, bo podbno jestescie juz w dosc podeszlym wieku.

Data: 2012-08-19 00:10:16
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-19 00:04,  Observatore pisze:
[...]

   Niezmiernie kulturalnie i sympatycznie odnosisz się do swoich
   oponentów. I potem żalisz się, że s± równie sympatyczni.

Data: 2012-08-18 22:26:12
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,
   Niezmiernie kulturalnie i sympatycznie odnosisz się do swoich
   oponentów. I potem żalisz się, że s± równie sympatyczni.

do was odnosilem sie wyjatkowo kulturalnie, ale zaczeliscie mnie wyzywac na
przyklad od Zydow i szabesgoii., a ostatnio nawet zostalem rabbe.

Poza tym klamiecie nagminnie i oszukujecie. To gdzie sie takiej kultury
nauczyliscie i jaki to jest rodzaj kultury? Bo polski raczej nie.

W realu tez byscie byli taki odwazny? Czy tylko w sieci tak sie zachowujecie?

Data: 2012-08-19 00:45:49
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-19 00:26,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

   To dopiero potem gdy zostałem trollem sowieckim, antysemit± zwolennikiem
   Jaruzelskiego i obsypany innymi niezmiernie sympatycznymi wyzwiskami.

Poza tym klamiecie nagminnie i oszukujecie. To gdzie sie takiej kultury
nauczyliscie i jaki to jest rodzaj kultury? Bo polski raczej nie.

  Prosiłbym o przykłady.

W realu tez byscie byli taki odwazny? Czy tylko w sieci tak sie zachowujecie?

   Mógłbym o to samo zapytać.

Data: 2012-08-18 22:50:42
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]
   To dopiero potem gdy zostałem trollem sowieckim, antysemit± zwolennikiem
   Jaruzelskiego i obsypany innymi niezmiernie sympatycznymi wyzwiskami.

Konfabulujecie kolejny raz. Bede was moze komentowal jesli bedziecie KLAMAC i
OSZUKIWAC.

 Ale dyskutowac z wami nie ma sensu, bo nie macie za grosz HONORU.

Data: 2012-08-19 12:55:57
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-19 00:50,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

    Jak zwykle mylisz przyczynę ze skutkiem. Poza tym alergicznie
    reagujesz na jak±kolwiek krytykę Izraela więc się nie dziw
    krytycznym opiniom pod swoim adresem. Innych stale opieprzasz
    za argumenty ad personam, które sam nagminnie stosujesz.

    Nawet ten ostatni pełen obelg post nie odstaje od normy
    jak± tu wprowadziłe¶.

Data: 2012-08-19 08:58:40
Autor: Przemysław M.
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 22:04:07 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Nie masz argumentów więc uciekasz się do ataków ad personam?

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-08-19 08:59:53
Autor: Przemysław M.
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 23:59:11 +0200, in napisał(a):

[...]

Wypada dodać, że "wyj±tkowo zakłaman± i chamsk± atmosferę" tworzy wła¶nie
Observatore.

--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-19 00:24:20
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0p2ai$qcj$1inews.gazeta.pl...
ja nie jestem antyrosyjski, tylko antysowiecki i generalnie zoologicznie
antykomunistyczny. Przeciez powinnisci zauwazyc, ze popieram rosyjska

To ja mogę o sobie powiedzieć, nie jestem antyrosyjski ani specjalnie prorosyjski,
ale za to szczególnie antykomunistyczny.
Dlaczego utożsamiasz dzisiejsz± Rosję z ZSRR? Ostatnio walczył o komunizm Janajew. Dzisiejsze służby a szcególnie tacy ludzie jak Putin to pragmatycy, nie wierz± w komunizm.

opozycje, ktora jest silniejsza anizeli w Polsce.
Ostatnio popierałe¶ w wyborach prezydenckich milionera pochodzenia żydowskiego. Dlaczego uważasz że W Rosji ma być demokracja typu USA? Może potrzeba czasu aby wykształcił się tam system jak był za caratu?

Jesli chodzi o p. Michalkiewicza, to uwazam, ze jest ewidentnie prorosyjski,
mimo, ze temu zaprzecza. Coraz wiecej osob juz ten fakt zauwaza i otwieraja im
sie oczy ze zdumienia.

Jakie wypowiedzi? Trzyma równy dystans do USA, Europy i Rosji

Czy mozecie podac teksty autorstwa p. Michalkiewicza w ktorych domaga sie
odszkodowan za zbrodnie popelnione na Polakach przez sowiety??

To Rosja na nas napadła, my wygrali¶my wojnę i ż±damy teraz kontrybucji?
A czemu Rosja nie zaż±da od Niemiec za przysłanie Lenina, który zrobił rewolucję?

Potraficie podac teksty tego felietonisty w ktorych OBIEKTYWNIE opisuje
stosunki polsko - janeskie?

Opisuje obiektywnie a nie proUSA

Czy sprawdziliscie moze ile jego felietonow nie konczy sie konkluzja o Zydach?

Rzeczywi¶cie mówi o Żydach więcej niż np. Korwin. Jest to przydatne bo może zainteresować ludzi o pogl±ach antyżydowsko-socjalistycznych wolnym rynkiem i antykomunizmem.

Czy znacie jego teksty w ktorych opisuje merytorycznie i zgodnie z faktami
polityke bliskowschodnia i pisze jaki jest udzial neosowietow w kreowaniu tej
polityki?

A jaka jest? Raczej zachowawcza. To Jankesi wywołali "Arabsk± Wiosne" (prawda że wymy¶lono na to tak± przyjemn± nazwę?)

Data: 2012-08-18 22:47:12
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Dlaczego utożsamiasz dzisiejsz± Rosję z ZSRR? Ostatnio walczył o komunizm Janajew. Dzisiejsze służby a szcególnie tacy ludzie jak Putin to pragmatycy, nie wierz± w komunizm.

pisalem na ten temat wielokrotnie,podawalem lnki do nagran. Musieliscie czytac
skoro wiecie kogo popieralam przed wyborami w rosji.

Dlaczego wiec mnie pytacie ponownie?

 Poszukajcie sobie nagran z wypowiedziami Putina przed i powyborach - on sam o
tym mowi.

A teraz sorry, ale poczekam na odpowiedz Chrona o Michalkiewiczu, bo jestem
ciekawy czy jako podobno wierzacy chrzescijanin ma odwage odpowiedziec..

Data: 2012-08-19 10:55:10
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0p61g$s2s$1inews.gazeta.pl...
[...]

NIe czytałem tych linków. To dlaczego Putin nie wprowadza komunizmu? Putin to nie Łukaszenka.

Poszukajcie sobie nagran z wypowiedziami Putina przed i powyborach - on sam o
tym mowi.

Znam jedn± prokomunistyczn± wypowiedĽ, jakoby rozwi±zanie ZSRR było największ± tragedi± XX wieku. Powiedział tak zapewne z powodu prokomunistycznego elektoratu.
Ale znam wypowiedż zgoła inn±:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/putin-oskarzyl-bolszewikow-o-zdrade-narodowa,1,5173716,wiadomosc.html

Data: 2012-08-19 09:00:47
Autor: Przemysław M.
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 21:43:46 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Najprawdopodobniej jeste¶ nawróconym Rosjaninem.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-20 12:39:05
Autor: Chiron
Komu nie leży pojednanie?

[...]

Miło mi, że zagl±dasz tu do mnie i innych ludzkich odpadów. Przy Tobie
stajemy się mniej chamscy
:-)
I oczywi¶cie- gdybym chciał na poważnie roztrz±sać, dlaczego uważasz, że
Michalkiewicz jest prorosyjski- spytał bym Ciebie. Jednak odpowiedziałem
żartem- po to jest "smilka"- jakby kto¶ się nie zorientował.

[...]

Może tak- nie kojarzę żadnego jego tekstu, w którym by się o jakiekolwiek
odszkodowania dopraszał. Czy od Rosjan, czy kogo innego. Oprócz tego, że
może nie zajmuje go to- co jeszcze miało by z tego wynikać?

Potraficie podac teksty tego felietonisty w ktorych OBIEKTYWNIE opisuje
stosunki polsko - janeskie?
Całe mnóstwo. Tu widać jak na dłoni, że nie masz pojęcia o jego pogl±dach. S± rzeczy, które opisuje się rzadko, a inne należ± do kanonu, które on głosi przy różnych okazjach. Stosunki polsko- amerykańskie- to, jakie s± (bez złudzeń)- a jakie by być mogły- to wła¶nie jego "stały punkt". Znajdziesz bez problemu. Po krótce: obecnie USA traktuje Polskę "per noga"- a nawet wrogo- jak np skarbonkę dla "przedsiębiorstwa holokaust". Michalkiewicz jako wzór dla nas podaje relacje USA- Turcja: Turcy robi± praktycznie wszystko, o co USA poprosi, ale wynagrodzenie zawsze bior± z góry. Uważa on, że też powinni¶my tak postępować- nie podskakiwać, bo jak się będziemy stawiać- wystarczy, że oni nas po prostu olej±- to już będzie spora szkoda dla nas.

Czy sprawdziliscie moze ile jego felietonow nie konczy sie konkluzja o
Zydach?
Nie wiem .Wiem, że to temat tabu, za który idzie się siedzieć na całym ¶wiecie, w Polsce "niezawisłe" s±dy poniewieraj± ludzi za to, że o¶mielili się co¶kolwiek złego pisn±ć o Żydach czy Izraelu, więc pisanie o stosunkach polsko- żydowskich jest aktem odwagi

[...]
On nie ma złudzeńco do Rosji. Pisze, że Rosja wła¶ciwie chce tylko jednego od nas: żeby¶my się poddali. I nie ma także złudzeń co do rosyjskiej polityki na Bliskim Wschodzie. To on wyjasniał, dlaczego Syria z jej dotychczasowymi władzami jest tak ważna dla ROsji (jedyna rosyjska baza na Morzu ¦ródziemnym, ropa, etc)

Pytan mozna postawic duzo wiecej, ale prosze sprobowac odpowiedziec
chociaz na
te powyzsze.

Proszę uprzejmie. Odpowiedziałem

--