Komu nie leży pojednanie?

Data: 2012-08-18 10:56:48
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a): Powiedzmy sobie ucziwie, cży będąc Rosjaninem lubiłbyś Polaków oskarżających o "zbrodnię Smoleńską"?
Kto jest przeciwny pojednaniu? Komu zależy aby dwa słowiańskie narody nienawidziły się? ***********************************************

zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

Data: 2012-08-18 11:18:35
Autor: MH
Komu nie leży pojednanie?
 Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

===========

Zgadza się!! A teraz powiedz w kontekście tego co napisał zdumiony (Smoleńsk),
kto w/g ciebie jest zbrodniarzem, a kto ofiarą. Uzasadnij swoje
ewentualne wywody. Ewentualnie wybierz coś z poniższych propozycji:

1) Rozdzielenie wizyt
2) Brak prognozy pogody przed wylotem
3) Kałuża pod odkurzaczem trupolewa na Okęciu
4) Brak kacapskiego nawigatora na pokładzie
5) Sztuczna mgła
6) Rozpylony hel
7) Helikopter z linami
8) Dobijanie
9) Brzoza
10) TAWS beblający w jakimś niezrozumiałym języku
11) 2 wybuchy
12) ...
13) ...

Czekamy na kolejne rewelacje...

MH

Data: 2012-08-18 11:23:12
Autor: Observator
Komu nie leży pojednanie?
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Czekamy na kolejne rewelacje...

Czekacie? To ilu was jest w polskiej sieci?
 Wasza milosc do sowieckich oprawcow i okupantow - jest slepa:)

Data: 2012-08-18 11:47:47
Autor: MH
Komu nie leży pojednanie?
 Observator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Czekamy na kolejne rewelacje...

Czekacie?

===========

Jasne,że tak!! Od fiuta i trochę ludzi tęskni za dobrym kabaretem.

MH

Data: 2012-08-18 14:12:03
Autor: Marek Woydak
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 11:23:12 +0000 (UTC), Observator napisał(a):

 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Czekamy na kolejne rewelacje...

Czekacie? To ilu was jest w polskiej sieci?
 Wasza milosc do sowieckich oprawcow i okupantow - jest slepa:)

Na czym opierasz tak daleko idące wnioski?

MW

Data: 2012-08-18 18:16:24
Autor: pluton
Komu nie leży pojednanie?

>  Wasza milosc do sowieckich oprawcow i okupantow - jest slepa:)

Na czym opierasz tak daleko idące wnioski?

Pewnie kapucha jest brzydki jak cholera.

Nullification

Data: 2012-08-18 13:02:34
Autor: Klin
Komu nie leży pojednanie?
W dniu 2012-08-18 12:56,  Observatore pisze:

zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest
ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

   Tego się dowiedziałeś z ewangelii czy raczej z talmudu?

Data: 2012-08-18 11:08:09
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
W dniu 2012-08-18 12:56,  Observatore pisze:

> zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest
> ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

   Tego się dowiedziałeś z ewangelii czy raczej z talmudu?

z historii Polski, a o ostatniej zbrodni smolenskiej z informacji ogolnie
dostepnych dla kazdego normalnego czlowieka.

No i czytam wypowiedzi *przyjaciol* kagiebistow w sieci:)

Data: 2012-08-18 13:09:20
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0nt2o$8kr$1inews.gazeta.pl...
z historii Polski, a o ostatniej zbrodni smolenskiej z informacji ogolnie
dostepnych dla kazdego normalnego czlowieka.

Skąd informacje o "zbrodni" smolenskiej? Są jakieś dowody?

Data: 2012-08-18 11:14:50
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
> [...]
> dostepnych dla kazdego normalnego czlowieka.

Skąd informacje o "zbrodni" smolenskiej? Są jakieś dowody?

zapytajcie swojego przelozonego ktory wam placi w rublach.

Data: 2012-08-18 13:17:46
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0ntf9$jdg$1inews.gazeta.pl...
Skąd informacje o "zbrodni" smolenskiej? Są jakieś dowody?

zapytajcie swojego przelozonego ktory wam placi w rublach.

Skąd ta paranoja? To tak jakbym ja powiedział że dostajesz wypłatę w szeklach :)

Data: 2012-08-18 11:19:57
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

> zapytajcie swojego przelozonego ktory wam placi w rublach.

Skąd ta paranoja? To tak jakbym ja powiedział że dostajesz wypłatę w szeklach :)

paranoje to macie ewidentnie, ale wy sowiecki trollu.

Data: 2012-08-18 13:52:36
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0ntot$rsn$1inews.gazeta.pl...
paranoje to macie ewidentnie, ale wy sowiecki trollu.

Nie mam paranoi. Dlaczego "sowiecki trollu", nie popieram Putina, widzę tylko że żadnego zamachu nie było.

Data: 2012-08-18 14:13:19
Autor: Marek Woydak
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 11:19:57 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Dlaczego atakujesz ad personam zamiast uzyć argumentów?

MW

Data: 2012-08-18 14:10:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Komu nie leży pojednanie?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0nt4t$afa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po co dowidy?
Nie wystarczy mocne przekonanie?
Nie wystarczy, że Jaruś i policmajster są przekanani o zamachu?
Toż to więcej, niż dowody!

Data: 2012-08-18 13:06:58
Autor: zdumiony
Komu nie leży pojednanie?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0nsdg$j12$1inews.gazeta.pl...
zaden zbrodniarz nie lubi gdy ofiara go oskarza. Przeciwna pojednaniu jest
ofiara. No co za bezczelnosc. Nieprawdaz?

Naprawdę sądzisz że ten wypadek lotniczy był zamachem? I to koniecznie robionym przez Rosjan?? Zdaje się, że żaden wypadek lotniczy w Polsce nie był tak drobiazgowo badany.

Data: 2012-08-18 11:12:18
Autor: Observatore
Komu nie leży pojednanie?
> [...]

Naprawdę sądzisz że ten wypadek lotniczy był zamachem? I to koniecznie robionym przez Rosjan?? Zdaje się, że żaden wypadek lotniczy w Polsce nie był tak drobiazgowo badany.

nie wiem czy byl zamachem, bo zarowno Rosja jak i miejscowa sowiecka agentura - uniemozliwia poznanie prawdy. W Polsce nawet za PRL-u - badano wypadki
lotnicze sowieckich samolotow kupionych przez komuchow bardziej drobiazgowo.

Nie wiecie o tym?  To se poszukajcie informacji na ten temat. Sa dostepne
nawet w sieci.

Data: 2012-08-18 14:16:03
Autor: Marek Woydak
Komu nie leży pojednanie?
Dnia Sat, 18 Aug 2012 13:06:58 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Nie przekonasz zwolennika PiS. Dla nich za wszelkie klęski odpowiadać
powinien Putin, Tusk i Komorowski.

MW

Data: 2012-08-18 18:14:30
Autor: pluton
Komu nie leży pojednanie?
Nie przekonasz zwolennika PiS. Dla nich za wszelkie klęski odpowiadać
powinien Putin, Tusk i Komorowski.

i Arabski, kuzym Plichty.

Nullification

Data: 2012-08-18 18:13:52
Autor: pluton
Komu nie leży pojednanie?
Naprawdę sądzisz że ten wypadek lotniczy był zamachem?

Jezeli byl, to powinnismy podziekowac kolegom rosjanom
za uwolnienie nas od wiadomo kogo.

Nullification

Komu nie leży pojednanie?