Komu potrzebny Bryant...

Data: 2012-04-12 13:47:11
Autor: s
Komu potrzebny Bryant...
W dniu 2012-04-12 12:33, Tomasz Radko pisze:
...gdy wygrywa się dechę 60-33?

Mnie co innego zdziwilo.
Zawsze na Lakersach sie wyzywali szybcy PGs.
Parker dzis nie poszalal.

Taki wymiatacz defensywny z tego Sessionsa?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-04-12 06:49:42
Autor: Leszczur
Komu potrzebny Bryant...
On 12 Kwi, 13:47, s <s...@wp.pl> wrote:
W dniu 2012-04-12 12:33, Tomasz Radko pisze:

> ...gdy wygrywa się dechę 60-33?

Mnie co innego zdziwilo. Zawsze na Lakersach sie wyzywali szybcy PGs.
Parker dzis nie poszalal.

Ałtlajer!!!!

Taki wymiatacz defensywny z tego Sessionsa?:-)

On w przeciwienstwie do Fisha umie biec obok PG przeciwników ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-04-22 23:45:33
Autor: s
Komu potrzebny Bryant...
W dniu 2012-04-12 15:49, Leszczur pisze:
On 12 Kwi, 13:47, s<s...@wp.pl>  wrote:
[...]

No wlasnie mamy kolejny autlajer.
Kolejny superdynamit wyklada sie przy Lakers. Mimo, ze druzynowo Jeziorany zbieraja ciegi od OKC.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-04-23 01:18:21
Autor: sooobi
Komu potrzebny Bryant...
On 22 Kwi, 23:45, s <s...@wp.pl> wrote:

> Ałtlajer!!!!

No wlasnie mamy kolejny autlajer.
Kolejny superdynamit wyklada sie przy Lakers. Mimo, ze druzynowo
Jeziorany zbieraja ciegi od OKC.

Ciekawe na ile Artest dostanie zawieszke.
Ja bym go zawiesil co najmniej na cała pierwszą rundę PO.
A nawet do końca sezonu.

Data: 2012-04-23 10:28:38
Autor: s
Komu potrzebny Bryant...
Ciekawe na ile Artest dostanie zawieszke.
Ja bym go zawiesil co najmniej na cała pierwszą rundę PO.
A nawet do końca sezonu.

Ja bym nie mial watpliwosci i nie wpuscilbym Artesta na boisko juz w tym sezonie.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-04-23 01:55:02
Autor: sooobi
Komu potrzebny Bryant...
On 23 Kwi, 10:28, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]
> A nawet do końca sezonu.

Ja bym nie mial watpliwosci i nie wpuscilbym Artesta na boisko juz w tym

Ty nie jestes tutaj obiektywny, wszak to Twojemu keeperowi sie dostało!

Data: 2012-04-23 11:14:42
Autor: s
Komu potrzebny Bryant...
Ja bym nie mial watpliwosci i nie wpuscilbym Artesta na boisko juz w tym
sezonie.

Ty nie jestes tutaj obiektywny, wszak to Twojemu keeperowi sie dostało!

To nic.
Ty tez nie, wszak faworyzujesz OKC!

Pozdr
Slawek

Data: 2012-04-23 11:20:07
Autor: lorak
Komu potrzebny Bryant...
W dniu 2012-04-23 10:18, sooobi pisze:

Ciekawe na ile Artest dostanie zawieszke.
Ja bym go zawiesil co najmniej na cała pierwszą rundę PO.
A nawet do końca sezonu.

a ja do końca życia.

Data: 2012-04-15 17:54:54
Autor: Tomasz Radko
Komu potrzebny Bryant...
W dniu 2012-04-12 13:47, s pisze:
[...]

W porĂłwnaniu z dziadziem Fisherem nawet Leszczur wymiata. A w kaĹźdym
razie zajmuje więcej przestrzeni.

Data: 2012-04-16 01:14:21
Autor: Leszczur
Komu potrzebny Bryant...
On 15 Kwi, 17:54, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2012-04-12 13:47, s pisze:

> Mnie co innego zdziwilo.
> Zawsze na Lakersach sie wyzywali szybcy PGs.
> Parker dzis nie poszalal.

> Taki wymiatacz defensywny z tego Sessionsa?:-)

W porównaniu z dziadziem Fisherem nawet Leszczur wymiata. A w każdym
razie zajmuje więcej przestrzeni.

Jak to "nawet Leszczur"???? Najwyraźniej nigdy nie byłeś świadkiem
tego gdy siadam na moim przeciwniku w obronie!
Dosłownie koleś nie jest w stanie się ruszyc! W NBA miałbym DPY co
roku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-04-16 10:32:35
Autor: s
Komu potrzebny Bryant...

Jak to "nawet Leszczur"???? Najwyraźniej nigdy nie byłeś świadkiem
tego gdy siadam na moim przeciwniku w obronie!
Dosłownie koleś nie jest w stanie się ruszyc! W NBA miałbym DPY co
roku.

:-)

To Ty byles moim matchupem na meczyku w Nowej Iwicznej?:-)
Jesli tak, to najwyrazniej musiales dac mi troche forow :D

Pozdr
Slawek

Data: 2012-04-16 04:08:14
Autor: Leszczur
Komu potrzebny Bryant...
On 16 Kwi, 10:32, s <s...@wp.pl> wrote:
> Jak to "nawet Leszczur"???? Najwyraźniej nigdy nie byłeś świadkiem
> tego gdy siadam na moim przeciwniku w obronie!
> Dosłownie koleś nie jest w stanie się ruszyc! W NBA miałbym DPY co
> roku.

:-)

To Ty byles moim matchupem na meczyku w Nowej Iwicznej?:-)

Nieeee! Ja wówczas kryłem Strikera! Ani zipnął chłopak! Przeciez mamy
dowody w postaci zdjęć na forum!
Ciebie krył taki jeden ballhog, ktorego miałem w składzie. Ten co
przed rzutem za 3 odmawia paciorek i się żegna.

Jesli tak, to najwyrazniej musiales dac mi troche forow :D

Przy następnej okazji (to bardzo hipotetyczna sprawa) usiądę na Tobie
i zobaczymy jak sobie poszalejesz ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Komu potrzebny Bryant...