Komu przeszkadza mec. Binienda?

Data: 2017-05-03 01:34:33
Autor: u2
Komu przeszkadza mec. Binienda?
http://niezalezna.pl/98063-komu-przeszkadza-mec-binienda

Od kilku dni w mainstreamowych mediach trwa atak na mecenas Marię Szonert-Biniendę, konsula honorowego RP w stanie Ohio w USA. Pani Binienda, prywatnie żona Wiesława Biniendy, członka podkomisji MON u ds. zbadania katastrofy smoleńskiej, oskarżana jest o umieszczenie na Twitterze zdjęcia Donalda Tuska w mundurze SS. Wprawdzie pani mecenas wyjaśnia, że Twittera nie używa, a jej konto na Facebooku zostało zhakowane, to nadal trwa festiwal medialnej nagonki. W swoim oświadczeniu napisała, że to zemsta za ,,decyzję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z 11 kwietnia 2017 r., która pozytywnie rozpatrzyła moją skargę na manipulacje stacji TVN 24, zniesławiające ekspertów zaangażowanych w sprawę śledztwa smoleńskiego". Mam zaszczyt znać panią mecenas i wiem, jak wiele zrobiła dla uświadomienia Amerykanom, czym dla Polaków była tragedia w Smoleńsku, czym była zbrodnia w Katyniu. Wydała z prof. Karolem Karskim w j. angielskim książkę ,,Katyń". Pomaga w nagłośnieniu w USA idei budowy pomnika Ofiar Katynia. Wspiera Polonię. To działalność pro publico bono Marii Szonert-Biniendy tak przeszkadza tym, dla których niczym są takie wartości jak patriotyzm.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-03 03:46:35
Autor: Stachu Chebel

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/-bl8In32MSk

Data: 2017-05-04 13:09:22
Autor: Pajdak
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No proszę, płatny pachołek PiS - u2 ruszył w obronie babsztyla znikąd.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-03 15:00:20
Autor: StefanF
Komu przeszkadza Szonert-Binienda ?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59091789$0$5164$65785112news.neostrada.pl...

Od kilku dni w mainstreamowych mediach trwa atak na mecenas Marię Szonert-Biniendę,
prof. PAN o katolikach :

"Katolików gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
tworza mowe nienawisci".

Słyszałem wypowiedź poprzedniego ambasadora Polski w USA.
Powiedział, ze już za jego urzędowania były naciski, aby ta pani była konsulem,
ale nie zgodził się, bo otrzymał od Polonii bardzo dużo negatywnych opinii.
To tak w skrócie, bo on dłużej mówił na ten temat.

Komu przeszkadza mec. Binienda?