Komu remoncik? Komu?

Data: 2021-04-22 07:16:15
Autor: Runt
Komu remoncik? Komu?
Data: 2021-04-22 09:06:26
Autor: Astralny Rębajło
Komu remoncik? Komu?
Runt napisał(a):
https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,27003093,jak-rzad-broni-791-tys-zl-dotacji-na-remont-palacyku-obajtka.html#s=BoxWyboImg1 O co ta awantura? Przecież to grosze. ;-) https://oko.press/glinski-da-100-mln-zl-fundacji-o-rydzyka-wyciekla-umowa-ale-mkidn-udaje-ze-nic-nie-wie/

W pocie i znoju wypracowałeś 14,2% dla peło, po czek proszę się zgłosić
do naczelnika. Nawet dostaniesz podwyżkę.

Data: 2021-04-23 09:59:49
Autor: Budzik
Komu remoncik? Komu?
Użytkownik Astralny Rębajło astralny.rebajlo@gmail.com ...

W pocie i znoju wypracowałeś 14,2% dla peło, po czek proszę się
zgłosić do naczelnika. Nawet dostaniesz podwyżkę.

Bardzo merytoryczna odpowiedz ;-D
Od kogo ty odbierasz czek za te setki postów bez odrobiny tresci?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2021-04-23 07:52:26
Autor: Astralny Rębajło
Komu remoncik? Komu?
Budzik napisał(a):
Użytkownik Astralny Rębajło astralny...@gmail.com ...
> W pocie i znoju wypracowałeś 14,2% dla peło, po czek proszę się > zgłosić do naczelnika. Nawet dostaniesz podwyżkę. >
Bardzo merytoryczna odpowiedz ;-D Od kogo ty odbierasz czek za te setki postów bez odrobiny tresci?

Od samego p.naczelnika, osobiście podpisuje.

Poza tym gdzie żeś widział moje 20 wiadomości miesięcznie na tej grupie?
Kiedyś owszem, dziś nie ma nawet 10. Tu króluje pajdziu ku jego własnej uciesze.

Data: 2021-04-24 08:25:38
Autor: Runt
Komu remoncik? Komu?
W dniu 2021-04-23 o 16:52, Astralny Rębajło pisze:
Budzik napisał(a):
[...]

Doskonale się bawię! Czytacie ale nie macie nic do POwiedzenia bo wasz król okazał się golasem i POstawiliście na ochwaconą szkapę! ;-)))
--
Runt

Data: 2021-04-24 02:34:05
Autor: Astralny Rębajło
Komu remoncik? Komu?
 Runt napisał(a):

Doskonale się bawię!

14,2%. Nawet żelazny elektorat pełoski chj na was kładzie.

Czytacie ale nie macie nic do POwiedzenia bo wasz król okazał się golasem i POstawiliście na ochwaconą szkapę! ;-)))

Być może. Liczy się alternatywa.

Data: 2021-04-24 16:59:46
Autor: Budzik
Komu remoncik? Komu?
> [...]

Poza tym gdzie żeś widział moje 20 wiadomości miesięcznie na tej
grupie? Kiedyś owszem, dziś nie ma nawet 10. Tu króluje pajdziu ku

Ja nic nie pisałem o 20.
Natomiast te które widziałem, zawsze był tego samego typu.
Ale przynajmniej uczciwie napisałes zes trol :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2021-04-25 01:41:26
Autor: Zenek Kapelinder
Komu remoncik? Komu?
sobota, 24 kwietnia 2021 o 18:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Astralny Rębajło astralny...@gmail.com ... >> > W pocie i znoju wypracowałeś 14,2% dla peło, po czek proszę się >> > zgłosić do naczelnika. Nawet dostaniesz podwyżkę.. >> > >> Bardzo merytoryczna odpowiedz ;-D >> Od kogo ty odbierasz czek za te setki postów bez odrobiny tresci? > > Od samego p.naczelnika, osobiście podpisuje. > > Poza tym gdzie żeś widział moje 20 wiadomości miesięcznie na tej > grupie? Kiedyś owszem, dziś nie ma nawet 10. Tu króluje pajdziu ku > jego własnej uciesze.
Ja nic nie pisałem o 20. Natomiast te które widziałem, zawsze był tego samego typu. Ale przynajmniej uczciwie napisałes zes trol :)
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze, to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy
Setki tragarzu to więcej niż dwadzieścia.

Data: 2021-04-23 16:09:34
Autor: Zenek Kapelinder
Komu remoncik? Komu?
piątek, 23 kwietnia 2021 o 11:59:51 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Astralny Rębajło astralny...@gmail.com ...
> W pocie i znoju wypracowałeś 14,2% dla peło, po czek proszę się > zgłosić do naczelnika. Nawet dostaniesz podwyżkę. >
Bardzo merytoryczna odpowiedz ;-D Od kogo ty odbierasz czek za te setki postów bez odrobiny tresci? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jest Leżajsk, jest dobrze. Był Leżajsk, jest mi niedobrze.
Głupota Budzik dorównujesz pizdziakowi. Zajmij się czyms. Na przykład globalnym ociepleniem bo strasznie pizdzi za oknem albo oszczędzaniem wody jak woda na polach stoi. Przy okazji. Jak oszczędzasz wodę? Mniej się myjesz?

Data: 2021-04-24 08:25:34
Autor: Runt
Komu remoncik? Komu?
W dniu 2021-04-24 o 01:09, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
[...]

ty zenusiu, jesteś głupszy niż najgłupsza żaba ;-))))
Zajmij się czyms.
ty zenusiu, zrób w końcu lobotomię albo lewatywę bo ci żyłka pęknie abo w kalesony kolejny raz POpuścisz ;-)))
Na przykład globalnym ociepleniem
ty zenusiu zajmij sie budową ziemianki albo nowymi kierunkowskazami do hulajnogi.  napraw szynkowar, nie bądź mocą bierną ;-))))
bo strasznie pizdzi za oknem
masz w swojej ziemiance okno? chyba w "sufucie" ;-)))
albo oszczędzaniem wody jak woda na polach stoi.
zenusiu, masz okazję ugasić kaca za darmochę, a nie podkradać wodę z misek kaczkom. ;-))
Przy okazji. Jak oszczędzasz wodę? Mniej się myjesz?
a ty zenusiu? kiedy się myjesz? kiedy deszcz pada? ;-))))

masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to  W O N !!!

--
Runt

Komu remoncik? Komu?