Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie z³omu!

Data: 2020-09-09 07:34:28
Autor: Runt
Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie z³omu!
https://wyborcza.pl/7,75398,26280503,sledztwo-poslow-ko-respiratory-od-handlarza-bronia-nie-nadaja.html

"200 respiratorów, które dostarczy³ handlarz broni± nie ma kart gwarancyjnych ani przewodów tlenowych umo¿liwiaj±cych ich pod³±czenie w polskich szpitalach. Nie nadaj± siê do u¿ytku - twierdz± Dariusz Joñski i Micha³ Szczerba, pos³owie Koalicji Obywatelskiej."

Wszczêli j±, gdy ,,Wyborcza" ujawni³a, ¿e resort postanowi³ kupiæ 1,2 tys. respiratorów za 200 mln z³, czyli po cenach dwu-trzykrotnie wy¿szych od rynkowych. Respiratory mia³a dostarczyæ spó³ka E&K nale¿±ca do Andrzeja Izdebskiego, handlarze broni± z czarnej listy ONZ, który nigdy wcze¶niej siê tym nie zajmowa³'"

Gdzie jest by³y minister od zdrowia? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-09 08:12:49
Autor: A. Filip
Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie z³omu! [Marksistowska teoria ceny rynkowej wed³ug GW?]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Czy "GW specjali¶ci" od wolnego rynku podali jaka by³a cena
rynkowa *w momencie ¶wiatowej paniki respiratorowej* ?
Czy marksistowska teoria wolnego rynku nie obejmuje reakcji ceny
rynkowej na (chwilowy) *drastyczny* niedobór poda¿y w stosunku do
wielkiego skokowego wzrostu *¶wiatowego* popytu?
Jak dla nadgorliwi mnie idioci z GW nie maj± wyczucia kiedy wpadaj± w
nadgorliwo¶æ gorsz± od faszyzmu.  Koniecznie musz± przeginaæ pa³ê w
dowalaniu b. ministrowi (i rz±dowi PiS) tak jakby takie przeginanie
by³o konieczne.

Jak (p)os³owie z totalnej je³opozycji jechaliby po ministerstwie jakby
ludzie umierali setkami bo na oddzia³ach intensywnej terapii brakowa³oby
respiratorów a ministerstwo "nawet by nie zamówi³o"? Donald Tusk nie by³
od tego ¿e testów na Covid-19 mo¿e zabrakn±æ ale procedury przetargowe
musz± pozostawaæ niewzruszone?

Scenariusz zabójczego niedoboru respiratorów (na szczê¶cie) Polska
ominê³a ale psim obowi±zkiem ministra by³o byæ i na niego przygotowanym.
A czy by³ _dobrze_ przygotowany to ju¿ osobna kwestia.  PO fakcie ka¿dy
g³upi jest m±dry, a nawet GW dziennikarzyna.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-09 00:31:39
Autor: japanizer
On Wednesday, September 9, 2020 at 3:13:40 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czy "GW specjali¶ci" od wolnego rynku podali jaka by³a cena
rynkowa *w momencie ¶wiatowej paniki respiratorowej* ?

Nie wiem, Andrzejku, jaka by³a cena nienadaj±cego siê do u¿ytku respiratora bez przewodów tlenowych i gwarancji?

Pistargowicy wysz³o niemal dwie¶cie tysiêcy z³otych za sztukê z³omu - sugerujesz, ¿e to ¶wietna cena?
W takim razie mo¿e niech prokuratura siê zainteresuje, dlaczego tak ma³o kupili niesprawnych respiratorów?

Data: 2020-09-09 09:50:53
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Czy "GW specjali¶ci" od wolnego rynku podali jaka by³a cena
rynkowa *w momencie ¶wiatowej paniki respiratorowej* ?
[...]

[...]

A czy ciebie interesuje jak UE kupi³a maseczki do dupy i podarowa³a je
szpitalom w Polsce?  To siê nie kwalifikuje jako nara¿enie zdrowia
(i ¿ycia) dla tuszowania "zaledwie niegospodarno¶ci"?

Wysz³o dobrze z zakupem respiratorów "w ¶wiatowej panice"?  *NIE* ,
nawet "szczególna sytuacja" _wszystkiego_ nie rozgrzesza.
Tyle ¿e wypada opierdalaj±c nie znikaæ jaka by³a sytuacja *wtedy* jak
zapluty urbanek totalnej je³opozycji.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-09 09:01:34
Autor: u2
W dniu 09.09.2020 o 08:12, A. Filip pisze:
[...]

a co z ¿onk± Joñskiego ? nadal trwa proces ? niech siê wyt³umaczy najpierw z procesu ¿onki:))))))))))))))

Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie z³omu!