Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie złomu! [Marksistowska teoria ceny rynkowej według GW?]

Data: 2020-09-09 08:12:49
Autor: A. Filip
Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie złomu! [Marksistowska teoria ceny rynkowej według GW?]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
https://wyborcza.pl/7,75398,26280503,sledztwo-poslow-ko-respiratory-od-handlarza-bronia-nie-nadaja.html

"200 respiratorów, które dostarczył handlarz bronią nie ma kart
gwarancyjnych ani przewodów tlenowych umożliwiających ich podłączenie
w polskich szpitalach. Nie nadają się do użytku - twierdzą Dariusz
Joński i Michał Szczerba, posłowie Koalicji Obywatelskiej."

Wszczęli ją, gdy ,,Wyborcza" ujawniła, że resort postanowił kupić 1,2
tys. respiratorów za 200 mln zł, czyli po cenach dwu-trzykrotnie
wyższych od rynkowych. Respiratory miała dostarczyć spółka E&K
należąca do Andrzeja Izdebskiego, handlarze bronią z czarnej listy
ONZ, który nigdy wcześniej się tym nie zajmował'"

Gdzie jest były minister od zdrowia? ;-)))

Czy "GW specjaliści" od wolnego rynku podali jaka była cena
rynkowa *w momencie światowej paniki respiratorowej* ?
Czy marksistowska teoria wolnego rynku nie obejmuje reakcji ceny
rynkowej na (chwilowy) *drastyczny* niedobór podaży w stosunku do
wielkiego skokowego wzrostu *światowego* popytu?
Jak dla nadgorliwi mnie idioci z GW nie mają wyczucia kiedy wpadają w
nadgorliwość gorszą od faszyzmu.  Koniecznie muszą przeginać pałę w
dowalaniu b. ministrowi (i rządowi PiS) tak jakby takie przeginanie
było konieczne.

Jak (p)osłowie z totalnej jełopozycji jechaliby po ministerstwie jakby
ludzie umierali setkami bo na oddziałach intensywnej terapii brakowałoby
respiratorów a ministerstwo "nawet by nie zamówiło"? Donald Tusk nie był
od tego że testów na Covid-19 może zabraknąć ale procedury przetargowe
muszą pozostawać niewzruszone?

Scenariusz zabójczego niedoboru respiratorów (na szczęście) Polska
ominęła ale psim obowiązkiem ministra było być i na niego przygotowanym.
A czy był _dobrze_ przygotowany to już osobna kwestia.  PO fakcie każdy
głupi jest mądry, a nawet GW dziennikarzyna.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-09 00:31:39
Autor: japanizer
On Wednesday, September 9, 2020 at 3:13:40 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czy "GW specjaliści" od wolnego rynku podali jaka była cena
rynkowa *w momencie światowej paniki respiratorowej* ?

Nie wiem, Andrzejku, jaka była cena nienadającego się do użytku respiratora bez przewodów tlenowych i gwarancji?

Pistargowicy wyszło niemal dwieście tysięcy złotych za sztukę złomu - sugerujesz, że to świetna cena?
W takim razie może niech prokuratura się zainteresuje, dlaczego tak mało kupili niesprawnych respiratorów?

Data: 2020-09-09 09:50:53
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Czy "GW specjaliści" od wolnego rynku podali jaka była cena
rynkowa *w momencie światowej paniki respiratorowej* ?
[...]

[...]

A czy ciebie interesuje jak UE kupiła maseczki do dupy i podarowała je
szpitalom w Polsce?  To się nie kwalifikuje jako narażenie zdrowia
(i życia) dla tuszowania "zaledwie niegospodarności"?

Wyszło dobrze z zakupem respiratorów "w światowej panice"?  *NIE* ,
nawet "szczególna sytuacja" _wszystkiego_ nie rozgrzesza.
Tyle że wypada opierdalając nie znikać jaka była sytuacja *wtedy* jak
zapluty urbanek totalnej jełopozycji.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-09 09:01:34
Autor: u2
W dniu 09.09.2020 o 08:12, A. Filip pisze:
[...]

a co z żonką Jońskiego ? nadal trwa proces ? niech się wytłumaczy najpierw z procesu żonki:))))))))))))))

Komu respirator, komu? Sprzedajemy w cenie złomu! [Marksistowska teoria ceny rynkowej według GW?]