Komu służy izraelski rząd?...

Data: 2009-07-21 17:08:00
Autor: Tzva Adonai
Komu służy izraelski rząd?...
Izraelska armia w ciągu jednego dnia zlikwiduje 23 osiedla żydowskie zbudowane
na Zachodnim Brzegu Jordanu - ujawnia dziennik "Haarec".

Według gazety, opracowywane są już plany takiej akcji, a nawet rozpoczął się
proces przymusowego wysiedlania mieszkańców.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2411

Data: 2009-07-21 08:09:17
Autor: Pistacjusz
Komu służy izraelski rząd?...
On 21 Lip, 17:08, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
[...]

Hmm, tamtejsza Gronkiewicz likwiduje wasze KDT?

Data: 2009-07-21 17:11:39
Autor: matador
Komu służy izraelski rząd?...
Pistacjusz pisze:

Hmm, tamtejsza Gronkiewicz likwiduje wasze KDT?

Wężykiem, wężykiem.... ;-)

matador.

Data: 2009-07-21 09:17:17
Autor: Pistacjusz
Komu służy izraelski rząd?...
On 21 Lip, 17:11, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Pistacjusz pisze:

> Hmm, tamtejsza Gronkiewicz likwiduje wasze KDT?

Wężykiem, wężykiem.... ;-)

matador.

Ajaaak.

Data: 2009-07-21 17:25:20
Autor: Tzva Adonai
Komu służy izraelski rząd?...
Hmm, tamtejsza Gronkiewicz likwiduje wasze KDT?

Nie widzisz różnicy pomiędzy likwidacją blaszanej budki okupowanej przez
drobnych naciągaczy a burzeniem domów należących do wielodzietnych rodzin?...
Ciekawe jak ty byś się poczuł, gdyby twój rząd rozpierniczył ci dom i
wytłumaczył, że robi to dla polepszenia stosunków z ludźmi, którzy co dzień na
ciebie plują i rzucają w ciebie kamieniami...

Data: 2009-07-21 09:23:05
Autor: Pistacjusz
Komu służy izraelski rząd?...
On 21 Lip, 17:25, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> Hmm, tamtejsza Gronkiewicz likwiduje wasze KDT?

Nie widzisz różnicy pomiędzy likwidacją blaszanej budki okupowanej przez
drobnych naciągaczy a burzeniem domów należących do wielodzietnych rodzin?...

Może powinni używać prezerwatyw? Albo postępowo, w kakao?

Ciekawe jak ty byś się poczuł, gdyby twój rząd rozpierniczył ci dom i

"Twój rząd"? Aleś ty naiwny :) Pomódl się do faraona egipskiego
Mojżesza :)

wytłumaczył, że robi to dla polepszenia stosunków z ludźmi, którzy co dzień na
ciebie plują i rzucają w ciebie kamieni.ami...

Zaraz się rozpłaczę.

Data: 2009-07-21 18:59:37
Autor: raff
Komu służy izraelski rząd?...
[...]

Demografia u nich slaba w tym Izraelu.

Moze Zydowki powinny sie laczyc z Arabami ? U nich rodziny duze. Problem demograficzny by zniknal.

R.

Data: 2009-07-21 10:24:46
Autor: Antenka
Komu służy izraelski rząd?...
Nazistowskie metody te żydki mają hihi :))

Antenka

Data: 2009-07-22 09:40:41
Autor: konserwator
Komu służy izraelski rząd?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:12d2.000003d0.4a65dde0newsgate.onet.pl...
[...]

mnie to tylko dziwi, ze robi to izraelska armia a nie osobiscie palestynczycy...

Komu służy izraelski rząd?...