"Komu staje, niech księdzem zostaje"

Data: 2010-10-17 17:59:42
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Komu staje, niech księdzem zostaje"
 Nie ma granicy ośmieszania Kościoła, której nie przekroczyliby niektórzy funkcjonariusze Pana Boga. Z polskimi biskupami, specjalizującymi się w przykazaniach: szóstym (nie cudzołóż-red.) i dziewiątym (nie pożądaj żony bliźniego swego-red.), rywalizują ostatnio poznańskie klechy - pisze na swoim blogu w Onet.pl Joanna Senyszyn.
Jak pisze eurodeputowana "księża Hedeszyński (specjalista prawa kanonicznego Sądu Metropolitalnego) i Wygralak (rektor Arcybiskupiego Seminarium Duchownego) uzasadniają, dlaczego tylko mężczyźni sprawni seksualnie, a przy tym w pełni zdrowi i bez jakichkolwiek ułomności, mogą otrzymać święcenia".

- Według pierwszego z nich, wszystko z ostrożności. Impotencja bowiem "może się przekształcić w późniejszych latach w coś niedobrego, np. alkoholizm, narkomanię lub pedofilię". Obserwując rozmiary tych negatywnych zjawisk wśród kleru, można dojść do wniosku, że z potencją bywało nie najlepiej - zauważa Senyszyn.

Posłanka przytaczając słowa ks. rektora, iż: "Kandydat na księdza musi ofiarować całą swoją osobę Bogu, musi być w pełni sprawnym mężczyzną. Jego zdrowie jest miarą jego powołania" zaznacza, że "w aspekcie żartobliwym skłania to do reklamowania naboru do seminariów hasłem: >Komu staje, niech księdzem zostaje<".

Czytaj blog Joanny Senyszyn w Onet.pl

- Sprawa jest jednak o wiele poważniejsza. Kościół potępia aborcję płodów obciążonych chorobami i wadami, jako niedopuszczalną moralnie dyskryminację, choć polskie ustawodawstwo ją dopuszcza - pisze Senyszyn.

- Kościół stale poucza, że chore, niepełnosprawne dziecko najbardziej ubogaca rodzinę. Sam chorych i niepełnosprawnych eliminuje. Ubogaca się wyłącznie dobrami materialnymi. Kasą wyrywaną z budżetu państwa i z kieszeni wiernych, ziemią przyznawaną z naruszeniem prawa przez Komisję Majątkową. Żadnego z biskupów nie razi rozbieżność własnych słów i czynów. Przesiąknięci moralnym relatywizmem, widzą tylko własne interesy. Nierzadko szemrane, za to bezkarne - kończy swój wpis na blogu Joanna Senyszyn.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/senyszyn-nie-ma-granicy-osmieszania-kosciola,1,3736127,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-17 18:03:03
Autor: abc
"Komu staje, niech księdzem zostaje"
Skrzek Senyszynowej jest tak odstręczający, że wcale nie da się jej słuchać.

Data: 2010-10-17 18:04:39
Autor: u2
"Komu staje, niech księdzem zostaje"
W dniu 2010-10-17 18:03, abc pisze:
Skrzek Senyszynowej jest tak odstrĂŞczajÂący, Âże wcale nie da siĂŞ jej sÂłuchaĂŚ.

Podobno nad tym pracuje, ale efektów nie słychać :)

Data: 2010-10-17 18:06:38
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbb1e39$0$27047$65785112news.neostrada.pl...

Skrzek Senyszynowej jest tak odstręczający, że wcale nie da się jej słuchać.

Taki ma głos jaki jej bozia dała, a blogu się nie słucha, tylko czyta.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-17 18:48:59
Autor: Grzegorz Z.
[...]

On słyszy głosy. Zapewne szatańskie, wprost z piekieł.

Jakoś mnie to nie dziwi.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-17 18:51:32
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:s54njofprjiu$.etmrw3ifgf5c.dlg40tude.net...

[...]

Mnie też.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-17 20:52:02
Autor: rAzor
"Komu staje, niech księdzem zostaje"
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

[...]

Burysław Pastewny

Też słyszycie głosy z piekieł, Pastewny? he he he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 12:08:21
Autor: magdaverakosiorek
On Oct 17, 1:52 pm, rAzor <liejtienant.r|ew...@kobyBka.ru> wrote:
> [...]

> Mnie też.

> Burysław Pastewny

Też słyszycie głosy z piekieł, Pastewny? he he he
*...because, this time is all you have...*- Hide quoted text -

Zośka Kulawka słyszy.
Ostatnio słyszała głos Jędrzeja Giertycha.
Mówił że dostał się do piekła przez nieporozumnienie i w ogóle przez
burdel w bazie danych Św. Piotra.
Ale się odwołał.
Życzymy mu z Zośka aby jego odwołanie zostało rozpatrzone pozytywnie.

magdavera

Data: 2010-10-18 09:06:45
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i9fgkg$h4u$1news.onet.pl...
[...]

Te he he! Buła, a co ty słyszysz? We  snie pewnie ci heRsk  szepcze do ucha czułe słówka! Hiiiiihiiiihahahahhahaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-18 18:15:08
Autor: ab.666

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message
Skrzek Senyszynowej jest tak odstręczający, że wcale nie da się jej
słuchać.

Szydzić się z czyjejś choroby.... jakie to chrześcijańskie!

ab.

"Komu staje, niech księdzem zostaje"