Komu to przygotowanie podłoża-o bezrobociu nic i zaufać poprostu

Data: 2010-01-08 16:13:07
Autor: babsztylet
Komu to przygotowanie podłoża-o bezrobociu nic i zaufać poprostu
Media powariowały . Nie chce znowu powtórki z lewicą.
Zaraz sie pomódle --

Data: 2010-01-08 16:19:24
Autor: G B
Komu to przygotowanie podłoża-o bezrobociu nic i zaufać poprostu
Bezdomny jest bezdomny , bo nie chce mieszkac,
bez pracy nie chce pracowac
a idący do sejmu nie da rady i ja za to mam dac jeszcze na tace ?
nie w tym zyciu

brzeczyszykjewicz

--

Komu to przygotowanie podłoża-o bezrobociu nic i zaufać poprostu