Komu tusk zabierze prawo jazdy?

Data: 2013-01-18 16:28:13
Autor: szufla
Komu tusk zabierze prawo jazdy?
dziś w radiu zet informowali o procedurze wymiany praw jazdy u tych którzy mają już zrobione prawko... oczywiście zagłuszono mi dokładnie audycję... może Ktoś tu słyszał i powie mi jak wygląda procedura odnowienia prawo jazdy po tych 15 latach? zastanawiam się, czy obowiązuje ponowny egzamin i badania lekarskie - czyli start od zera? może Ktoś wie?

Jesli masz teraz bezterminowe jak ja i nie masz zabrane badz nie musisz wyrabiac w zwiazku z innymi pierdolami typu meldunek to bedziesz wymienial miedzy 2028-2033 bez badan i zadnych egzaminow (na razie, teoretycznie bo do tego czasu to jeszcze wiele sie moze zmienic)

sz.

Data: 2013-01-18 16:48:27
Autor: identyfikator: 20040501
Komu tusk zabierze prawo jazdy?