Komu tutaj podoba się EU ?!

Data: 2009-04-29 01:13:09
Autor: MH
Komu tutaj podoba się EU ?!
Jeśli o mnie chodzi , to BARDZO !!! ... mi się nie podoba.

MH

Data: 2009-04-29 12:29:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Komu tutaj podoba się EU ?!
Jeśli o mnie chodzi , to BARDZO !!! ... mi się nie podoba.

Witoj MH,
- chmmm..., podobo... niepodobo...

- a momy inksy wybur...?

Chciałymy wolności, demokracyji, i kapitulizmu, to teroski momy to, cego my
chciały...
Fruwos po ruznych Krajinach, to wis pseca, jako to kajindzi wyglondo...

Data: 2009-04-29 12:54:57
Autor: Panslavista
Komu tutaj podoba się EU ?!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]

my
chciały...
Fruwos po ruznych Krajinach, to wis pseca, jako to kajindzi wyglondo...

Defetysta. Jak ci ta qrwa Maryna pójdzie cichcem na lewo i Hiva ci
przyniesie będziesz inaczej gadał - tak i z Eudiotami było - przynieśli HIVa
i świńską grypę oraz parcha...

Komu tutaj podoba się EU ?!