Komu ty durniu chcesz wmówić

Data: 2011-03-26 10:10:55
Autor: Hans Kloss
Komu ty durniu chcesz wmówić
On 26 Mar, 18:03, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Przyznam, e obawia em si tego programu. Premier Tusk samodzielnie wobec [itd stek bzdur]

... że tuskodońska ustawka z proplatfonskimi "ętelygętami" była czym
innym niż zwykła propagandowa obliczoną na odniesienie pewnego
"sukcesu" ustawką?
J-23

Data: 2011-03-26 22:15:12
Autor: Lorn
Obłudna kreaturo...
Jakby Tuska przegadali, to piałbyś PiS`owska sieroto z zachwytu.

Data: 2011-03-27 10:25:55
Autor: ..heÂŽsk..
Obłudna kreaturo...
On Sat, 26 Mar 2011 22:15:12 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

Jakby Tuska przegadali, to piałbyś PiS`owska sieroto z zachwytu.

 dziwi mnie, ze tusk chcial rozmawiac z takim obwiesiami jak holdys.

Data: 2011-03-27 10:42:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Obłudna kreaturo...

Użytkownik "..heRsk.." <same.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:s4rto65disf6emrk3q9fivvqm890384h524ax.com...
On Sat, 26 Mar 2011 22:15:12 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

Jakby Tuska przegadali, to piałbyś PiS`owska sieroto z zachwytu.

dziwi mnie, ze tusk chcial rozmawiac z takim obwiesiami jak holdys.

Co masz do zarzucenia Hołdysowi? Konkretnie!

Data: 2011-03-27 12:44:18
Autor: Przemysław W
Obłudna kreaturo...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Co masz do zarzucenia Hołdysowi? Konkretnie!

Jak można zarzucać premierowi, że nie wprowadził okręgów jednomandatowych, jeśli próby jego ugrupowania nie przechodziły w sejmie? Podobnie jest z finansowaniem partii przez budżet państwa. Hołdys próbuje stworzyć wrażenie, że chciałby coś zmienić, tylko nie ma pojęcia jak to zrobić i jak to funkcjonuje w chwili obecnej. Na rozmowę z premierem Tuskiem przyszedł kompletnie nieprzygotowany. Kolczyki w uszach i kapelusz nie wystarczają. Chciejstwo i roszczenia.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-27 15:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Obłudna kreaturo...

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:imn4ea$dvd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trzeba było wysłuchać dyskusji, a nie pieprzyć jak Piekarski na mękach.
To nie Hołdys mu zarzucał nie wprowadzenie JOW. To Kukiz, który jest rusofobem i teraz walczy z komuną, bo już jej nie ma i nic mu za to nie grozi. Powinien być w PiS-ie.

Hołdys, może mieć nawet piórko w dupie - to jego sprawa. Był przygotowany bardzo dobrze do tej dyskusji. Przedewszystkim poruszał sprawy kultury. Insza inszość, czy miał rację.

Data: 2011-03-27 14:01:34
Autor: Pinocchio
Obłudna kreaturo...

[...]

Hołdys wygląda jak ostatnia łajza. Jego kolesie podobnie. Wyglądaja jakby mieli niezaleczony syfilis.

PD

Data: 2011-03-27 10:56:48
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Obłudna kreaturo...
W dniu 2011-03-26 22:15, Lorn pisze:
Jakby Tuska przegadali, to piałbyś PiS`owska sieroto z zachwytu.

Jakby tam był ktokolwiek, kto mógłby go przegadać to by programu nie było :)

Mogli jeszcze Wajdę z Kutzem zaprosić :))))
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-27 10:03:22
Autor: cytryna
> [...]

.. że tuskodońska ustawka z proplatfonskimi "ętelygętami" była czym
innym niż zwykła propagandowa obliczoną na odniesienie pewnego

**************

Hasło wyborcze Pokemonów Obciachowych : WSZYSTKIE DUPKI CHOP DO KUPKI.

Data: 2011-03-27 14:03:06
Autor: Pinocchio

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000004ca.4d8eef4anewsgate.onet.pl...
> [...]

J-23

Hasło wyborcze Pokemonów Obciachowych : WSZYSTKIE DUPKI CHOP DO KUPKI.

Przypomnij mi hasło PiS, mają jakieś? Wszyscy wierzą w geniusz stetryczałego prezesa?

PD

Komu ty durniu chcesz wmówić