Komu uratowalem d...?

Data: 2009-07-13 23:23:10
Autor: venioo
Komu uratowalem d...?
Bedac akurat przejazdem w Slupsku, ide sobie z zakupami, patrze i oczy przecieram ze zdumienia:
Citroen BX toczy sie ladnie do tylu po parkingu bez kierowcy.
Szybko rzucilem zakupy i zlapalem auto, bo walneloby w Clio zaparkowane z tylu. Szybciorem wypilem malego kubusia i podlozylem pod kolo butelke.
Pchac spowrotem "na miejsce" juz mi sie nie chcialo.
Pozdrawiam tego kierownika:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54a6e22563b6a8ba.html
--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2009-07-13 22:44:50
Autor: MarMarK
Komu uratowalem d...?
On 13 Lip, 23:23, venioo <ven...@poczta.fm> wrote:
Szybciorem wypilem malego kubusia i [...]

W tym miejscu wyobraziłem sobie coś w stylu marynarza Popeye'a
zjadającego szpinak... tylko z kubusiem zamiast szpinaku :)

Gratuluję i pozdrawiam
MK

Data: 2009-07-14 09:27:01
Autor: Cyneq
Komu uratowalem d...?
MarMarK pisze:
On 13 Lip, 23:23, venioo <ven...@poczta.fm> wrote:
Szybciorem wypilem malego kubusia i [...]

W tym miejscu wyobraziłem sobie coś w stylu marynarza Popeye'a
zjadającego szpinak... tylko z kubusiem zamiast szpinaku :)

Dokładnie to samo pomyślałem.
A może to spece od reklamy w firmie produkującej "kubusie" wymyślili nową strategię i obrali nowy target?

--
Cyneq

Data: 2009-07-14 10:21:47
Autor: Piter
Komu uratowalem d...?

Dokładnie to samo pomyślałem.
A może to spece od reklamy w firmie produkującej "kubusie" wymyślili nową strategię i obrali nowy target?

no ale on najpierw przytrzymał później wypił tego kubusia :P
gdyby historię wymyśliły marketoidy brzmiała by ona tak:

Bedac akurat przejazdem w Slupsku, ide sobie z zakupami, patrze i oczy przecieram ze zdumienia:
Citroen BX toczy sie ladnie do tylu po parkingu bez kierowcy. Szybko łyknąłem kubusia, pobiegłem i zlapalem auto, bo walneloby w Clio zaparkowane z tylu. Dopiłem malego kubusia, wepchnąłem auto spowrotem, po czym podlozylem pod kolo butelke z niego.

sory za modyfikacja ale w wyższym celu :)

Data: 2009-07-13 22:56:12
Autor: Lisciasty
Komu uratowalem d...?
On 13 Lip, 23:23, venioo <ven...@poczta.fm> wrote:
z tylu. Szybciorem wypilem malego kubusia i podlozylem pod kolo butelke.

Bardzo nieładnie postąpiłeś, właściciel wróci
i spanikowany pewnie chętnie by sobie coś
wypił, a tu pusta flaszka :>

Pzdr.
L.

Data: 2009-07-14 00:40:34
Autor: Pa_blo
Komu uratowalem d...?

Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3g8o7$jfc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Szybciorem wypilem malego kubusia i podlozylem pod kolo butelke.

I w tym momencie obudziles sie zlany potem....

Picasso

Data: 2009-07-14 00:52:25
Autor: venioo
Komu uratowalem d...?
Pa_blo pisze:
Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3g8o7$jfc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Szybciorem wypilem malego kubusia i podlozylem pod kolo butelke.

I w tym momencie obudziles sie zlany potem....

Smiesznie brzmi, przyznaje :)
Ale nie mialem nic innego, wiec trzeba bylo sobie radzic.
Sam bylem zdziwiony, ze mala butelka wsunieta od strony denka daje rade. Chyba z minute stalem i patrzylem, czy sie nie wyslizgnie albo nie chrupnie.

Data: 2009-07-14 08:33:46
Autor: kamtzu
Komu uratowalem d...?
Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3g8o7$jfc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Szybciorem wypilem malego kubusia i podlozylem pod kolo butelke.

no to teraz cie posadzi o celowe uszkodzenie opon :>

Data: 2009-07-14 01:31:37
Autor: Lisciasty
Komu uratowalem d...?
On 14 Lip, 08:33, "kamtzu" <kam...@tlen.usunTo.pl> wrote:
no to teraz cie posadzi o celowe uszkodzenie opon :>

Raczej przyjdzie, rzuci okiem i pomyśli
"Kurde jak dobrze że jakaś fleja wyrzuciła pustą
flaszkę po kubusiu, inaczej moja fura by skasowała
tamto clio" :P

Pzdr.
L.

Data: 2009-07-14 11:16:42
Autor: Borys Pogoreło
Komu uratowalem d...?
Dnia Tue, 14 Jul 2009 01:31:37 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Raczej przyjdzie, rzuci okiem i pomyśli
"Kurde jak dobrze że jakaś fleja wyrzuciła pustą
flaszkę po kubusiu, inaczej moja fura by skasowała
tamto clio" :P

 "Co za cham, nie dość, że przepchnął mi auto, to jeszcze chciał bym sobie
oponę przeciął najeżdżając na flaszkę".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-14 11:39:13
Autor: J.F.
Komu uratowalem d...?
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:wpxkoveb2f1v.19qbubccrnsfq$.dlg40tude.net...
[...]

Probowali mi ukrasc auto ! ale moze zostawili odciski na flaszce :-)

J.

Data: 2009-07-14 11:52:16
Autor: Arek (G)
Komu uratowalem d...?
J.F. pisze:
[...]

Raczej to była jakaś blondi. Będzie próbowała ruszyć do tyłu i parę razy zgaśnie jej silnik. Po czym ruszy ostrzej i... i tak wyląduje na tym clio:)

A.

Data: 2009-07-14 12:19:29
Autor: venioo
Komu uratowalem d...?
Arek (G) pisze:
[...]

Sadzac po czarnych blachach to jakis roztargniony emeryt, a butelke podchodzac do samochodu od strony kierowcy widac. :)
Zreszta samochod wysuniety na jeden pas ruchu mam nadzieje, ze dal do myslenia wlascicielowi...

--
venioo

Data: 2009-07-14 03:30:01
Autor: Gom
Komu uratowalem d...?
On Jul 14, 12:19 pm, venioo <venioo.usu...@poczta.fm> wrote:
[...]

Chłopaki przygotowali misterny plan na szkodę parkingową, żeby
wyłudzić odszkodowanie, a Ty im kłody.. znaczy butelki pod koła
rzucasz.. ;-)

--
Gom

Data: 2009-07-14 16:42:01
Autor: elmer radi radisson
Komu uratowalem d...?
venioo wrote:

Bedac akurat przejazdem w Slupsku, ide sobie z zakupami, patrze i oczy przecieram ze zdumienia:
Citroen BX toczy sie ladnie do tylu po parkingu bez kierowcy.

To z pewnoscia wina zawieszenia hydropneumatycznego, tyl osiadl na postoju az nadto i sprawil, ze z tylu automatycznie zaistnialo strome
zbocze ktore powinno zostac oznaczone takim znakiem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Znak_A-23.svg/120px-Znak_A-23.svg.png

To byla juz prosta droga do szalonego zjazdu po pochylni.

Juz widac jakie oznakowanie zamiast naklejki z samochodzikiem i myszka
powinni posiadac niektorzy posiadacze tego modelu!

;)

--

eternity has no future

Data: 2009-07-14 21:37:44
Autor: R2r
Komu uratowalem d...?
elmer radi radisson pisze:
[...]

Genialne! Po co paliwo w samochodach?! Podnieść o pół metra tył każdego i mamy perpetum mobile w całej okazałości!
:-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-07-14 21:00:49
Autor: JanKo
Komu uratowalem d...?
Agent venioo nadaje:

Szybciorem wypilem malego kubusia i podlozylem
pod kolo butelke.

Kubuś dobry na wszystko ;-)
Pozdrowienia z my-navia.pl

Data: 2009-07-15 00:01:39
Autor: Leszek Kowalski
Komu uratowalem d...?

[...]

Miałem kiedyś podobną akcję. Jadę sobie z kumplem i nagle ktoś zaczyna cofać z parkingu wprost pod moją maskę. Na szczęscie prędkość nie była wielka więc udało sie zatrzymać. Jakie było zdziwienie gdy w środku nie dostrzegliśmy kierowcy. Szybko wysiedlismy z auta i wepchaliśmy je z powrotem na parking. Niestety pod koło nie było co podłożyć, ale szybki rzut oka dookoła siebie i znalazła się pusta butelka po "Starogardzkiej" 0,2l. która dała rade auto utrzymać. Mam nadzieje, że kierownik nie był potem zły, że ktoś mu butelki pod koła podkłada :))

Leszek Kowalski

Komu uratowalem d...?