Komu zależy na rozproszeniu głosów?

Data: 2015-10-17 10:32:07
Autor: zdumiony
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał nadal.

Data: 2015-10-17 02:01:28
Autor: Paweł D.
W dniu sobota, 17 października 2015 10:32:07 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał nadal.

Zmieniamy Polskę? Od kilkudziesięciu lat zmiany polegają na poprawie warunków życia ludzi rządzących i ich bliskich, a zatem abo jesteś z ekipy PiS albo jesteś murzynem, który cieszy się, że w niedzielę pracuje tylko 8 godzin, bo w inne dni trzeba robić po 12 ...
Przypominam wszystkim czarnuchom takim jak ja, że dzień wolności podatkowej wypadł w tym roku 11 czerwca (od tego momentu zaczynacie pracować na siebie).
Z ciekawostek do XIV wieku oddawało się 50 część zarobków (dzień wolności podatkowej wypadał w po pierwszym tygodniu stycznia), a wprowadzenie pod koniec średniowiecza dziesięciny skutkowało buntem chłopów w znacznej części Europy http://www.historycy.org/historia/index.php/t1477.html

Dalej uważasz, że dla murzyna istotna jest zmiana układu ?

Data: 2015-10-17 02:28:30
Autor: bronek.tallar
użytkownik Paweł D. napisał:

Dalej uważasz, że dla murzyna istotna jest zmiana układu ?

W szwecji dzień wolności podatkowej przypada pod koniec lipca
w niemczech na początku lipca, więc nie chodzi o dzień
wolności podatkowej tylko całokształt. Różnica jest w systemie.

Model gospodarczy III Rzeczpospolitej określam jako "kapitalizm kompradorski". Termin ten używany był przez marksistów dla określenia grupy tubylców w krajach kolonialnych, którzy w zamian za kolaboracje z metropoliami nagradzani byli przywilejami ekonomicznymi i tworzyli wąską warstwę uprzywilejowaną, enklawę, którą nazywano właśnie kapitalizmem kompradorskim. Różni się on tym od zwyczajnego kapitalizmu, że w zwyczajnym kapitalizmie o dostępie do rynku i o możliwościach funkcjonowania na rynku decydują osobiste cechy człowieka, takie jak przedsiębiorczość, pracowitość, rzutkość - podczas gdy w kapitalizmie kompradorskim o tym decyduje przede wszystkim przynależność do sitwy. W Polsce całe ustawodawstwo gospodarcze utrwala właśnie taki model, wskutek czego znaczna część społeczeństwa, a może nawet większość, wyrzucona jest poza główny nurt życia gospodarczego, z wielką szkodą dla społeczeństwa i gospodarki, bo marnuje się ogromny potencjał tkwiący w polskim narodzie. Na taką sytuację ludzie reagują na trzy sposoby. Jedni, zwłaszcza młodzi i przedsiębiorczy, wyjeżdżają z kraju i szukają szczęścia za granicą, są wypychani przez system na emigrację zarobkową. Inni próbują z tym kompradorskim kapitalizmem walczyć. O tej cichej walce niewiele wiemy, jednak wiele mówiąca jest oficjalna informacja Głównego Urzędu Statystycznego, wedle której ok.30 procent produktu krajowego brutto (więc tego, co wytwarza się i sprzedaje w kraju) wytwarzana jest w tzw. szarej strefie, czyli w konspiracji przed władzą. To znaczy, że w tej gospodarczej konspiracji musi brać udział ponad połowa dorosłego społeczeństwa. To jest "sól polskiej ziemi". Wreszcie trzecią reakcją obywateli na ten kompradorski model kapitalizmu jest radykalizacja postaw roszczeniowych, a grupy, wysuwające coraz to nowe roszczenia pod adresem państwa są żerowiskiem dla demagogii politycznej. W rezultacie mamy więc sitwę, "burżuazję kompradorską", wykorzystującą uzyskane pod koniec komuny przywileje, utrwalone przy "okrągłym stole" - z drugiej strony "plebs roszczeniowy", wodzony za nos przez demagogów politycznych, a po środku - warstwę "cichych konspiratorów", tę szarą strefę, która bez rozgłosu w swej cichej konspiracji gospodarczej zapewnia narodowi normalne podstawy gospodarczej egzystencji.
http://www.niedziela.pl/artykul/101159/nd/III-Rzeczpospolita-%E2%80%9ETo-kapitalizm

Data: 2015-10-17 02:41:27
Autor: Paweł D.
W dniu sobota, 17 października 2015 11:28:31 UTC+2 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:
użytkownik Paweł D. napisał:
> [...]

Model gospodarczy III Rzeczpospolitej określam jako "kapitalizm kompradorski". Termin ten używany był przez marksistów dla określenia grupy tubylców w krajach kolonialnych, którzy w zamian za kolaboracje z metropoliami nagradzani byli przywilejami ekonomicznymi i tworzyli wąską warstwę uprzywilejowaną, enklawę, którą nazywano właśnie kapitalizmem kompradorskim. Różni się on tym od zwyczajnego kapitalizmu, że w zwyczajnym kapitalizmie o dostępie do rynku i o możliwościach funkcjonowania na rynku decydują osobiste cechy człowieka, takie jak przedsiębiorczość, pracowitość, rzutkość - podczas gdy w kapitalizmie kompradorskim o tym decyduje przede wszystkim przynależność do sitwy. W Polsce całe ustawodawstwo gospodarcze utrwala właśnie taki model, wskutek czego znaczna część społeczeństwa, a może nawet większość, wyrzucona jest poza główny nurt życia gospodarczego, z wielką szkodą dla społeczeństwa i gospodarki, bo marnuje się ogromny potencjał tkwiący w polskim narodzie. Na taką sytuację ludzie reagują na trzy sposoby. Jedni, zwłaszcza młodzi i przedsiębiorczy, wyjeżdżają z kraju i szukają szczęścia za granicą, są wypychani przez system na emigrację zarobkową. Inni próbują z tym kompradorskim kapitalizmem walczyć. O tej cichej walce niewiele wiemy, jednak wiele mówiąca jest oficjalna informacja Głównego Urzędu Statystycznego, wedle której ok.30 procent produktu krajowego brutto (więc tego, co wytwarza się i sprzedaje w kraju) wytwarzana jest w tzw. szarej strefie, czyli w konspiracji przed władzą. To znaczy, że w tej gospodarczej konspiracji musi brać udział ponad połowa dorosłego społeczeństwa. To jest "sól polskiej ziemi". Wreszcie trzecią reakcją obywateli na ten kompradorski model kapitalizmu jest radykalizacja postaw roszczeniowych, a grupy, wysuwające coraz to nowe roszczenia pod adresem państwa są żerowiskiem dla demagogii politycznej. W rezultacie mamy więc sitwę, "burżuazję kompradorską", wykorzystującą uzyskane pod koniec komuny przywileje, utrwalone przy "okrągłym stole" - z drugiej strony "plebs roszczeniowy", wodzony za nos przez demagogów politycznych, a po środku - warstwę "cichych konspiratorów", tę szarą strefę, która bez rozgłosu w swej cichej konspiracji gospodarczej zapewnia narodowi normalne podstawy gospodarczej egzystencji.

Nie chcę uderzyć personalnie w Ciebie, ale masz poglądy jak Lenin na początku 20 wieku, którego poglądy potrzebowały 50 lat aby okazać się UTOPIJNYMI ... to, że w Sztokholmie lub Monachium przez 2 tygodnie listopada świeci słońce, to nie znaczy, że warto tam jechać opalać się na święta ...
Żeby mnie dobrze zrozumieć, żyjemy teraz i widzimy tylko krótki wycinek historii, której nie da się oceniać bez analizy historii ludzkości. Niemcy już wiedzą, że jeśli nie przyjmą młodych obywateli innych nacji, to nie będzie komu pracować na emerytury starzejącego się społeczeństwa (wybacz, ale musiałbym przegotować się aby napisać coś więcej o Szwedach). Pomysł Bismarcka dotyczący systemu emerytalnego jest tak przemyślany jak system bankowy, którego balon zaczął sięgać granic "rozciągliwości" i który zaczął w 2007 roku pękać ... może kolejny 20 letni kryzys który się skończy wojną lub rewolucją  - uchowaj nasze dzieci ...

Data: 2015-10-17 10:10:15
Autor: bronek.tallar
użytkownik Paweł D. napisał:

Nie chcę uderzyć personalnie w Ciebie, ale masz poglądy jak Lenin na początku 20 wieku, którego poglądy potrzebowały 50 lat aby okazać się UTOPIJNYMI

A ja na to, srutu, tutu, pęczek drutu. Prawda jest gdzieś
po środku.

Teraz w "La Stampie" Jan Paweł II mówił: "są >ziarna prawdy< nawet w programie socjalistycznym", "ziarna te nie powinny zostać zniszczone, nie powinny się zagubić", "w komunizmie była troska o sferę społeczną, podczas gdy kapitalizm jest raczej indywidualistyczny". "Zwolennicy kapitalizmu za wszelką cenę i w jakiejkolwiek postaci zapominają o rzeczach dobrych, zrealizowanych przez komunizm: walce z bezrobociem, trosce o ubogich". Obok tego Papież krytykował błędy "realnego" socjalizmu, ale to przecież nie ich krytyka nadała wywiadowi rozgłos.

Cały tekst: GW

Niemcy już wiedzą, że jeśli nie przyjmą młodych obywateli innych nacji, to nie będzie komu pracować

Za wschodnia granicą maja polaków i ukraińców, dla żadnego
państwa tania siła robocza nie jest problemem. Nawet dla polski kiedy to były pany sprowadzenia chińczyków
do stoczni co spotkało sie z protestem, wiec nie wiem po chuj
ci nierobotne muslimy którym trzeba jeszcze płacic
zasiłki, kiedy polak jedzie tam pracować?

 musiałbym przegotować się aby napisać coś więcej o Szwedach

Problem jest taki, że muslimów w szwecji nikt nie chce zatrudnić
bo chuj potrafia, a dzieki taniej/tańszej sile roboczej
z polski uratowano ich stocznie przed bankructwem.

Data: 2015-10-17 10:39:21
Autor: bronek.tallar
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:

A ja na to, srutu, tutu, pęczek drutu. Prawda jest gdzieś
po środku.

Przypomnijmy jak to było:
1) robol zapierdalał po 16h/dobę a jak mu łapę maszyna
ujebała, rodzina traciła jedynego żywiciela, wtedy był kapitalizm
2) wkurwiony lud zrobił kapitalistom przetrzepkę, póżniej
było: Od każdego według jego możliwości - każdemu według jego potrzeb"  K. Marks, skończyło sie wpierdaleniem chleba z trocinami (kilka mln trupów na ukrainie pominę) Teraz mamy mix. a że PO wchodziła finansjerze doodbytniczo, to została pogoniona, bo i biedaki coś chcą:)

Data: 2015-10-17 19:46:25
Autor: zdumiony
W dniu 17.10.2015 o 19:39, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

Komunizm i kapitalizm to dwie strony tej samej monety. Raz obracamy ją w jedną stronę, raz w drugą.
Władcy świata jak Rotszyld i inni dają ludowi kapitalizm. Nie podoba się? To dają komunizm. Nie podoba się? To dają kapitalizm, itd.

Data: 2015-10-17 11:30:35
Autor: zdumiony
W dniu 17.10.2015 o 11:28, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

Racja, czas z tym skończyć

Data: 2015-10-17 11:05:14
Autor: zdumiony
W dniu 17.10.2015 o 11:01, Paweł D. pisze:
[...]
To nie głosujesz?

Data: 2015-10-17 02:08:38
Autor: Paweł D.
W dniu sobota, 17 października 2015 11:05:15 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> Zmieniamy Polskę? Od kilkudziesięciu lat zmiany polegają na poprawie warunków życia ludzi rządzących i ich bliskich, a zatem abo jesteś z ekipy PiS albo jesteś murzynem, który cieszy się, że w niedzielę pracuje tylko 8 godzin, bo w inne dni trzeba robić po 12 ...

Głosuję, ale osoby, które widzą rzeczywistość tak jak ja mają poparcie poniżej 5%

Data: 2015-10-17 02:24:50
Autor: Paweł D.
W dniu sobota, 17 października 2015 11:16:14 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> Głosuję, ale osoby, które widzą rzeczywistość tak jak ja mają poparcie poniżej 5%

Partia Razem?

Primo nie chodzi o konkretną partię tylko o poglądy, secondo, chyba nie sądzisz, że interesowałbym się wariatami, którzy mówią o sytuacji oświaty ..., można by jeszcze mówić o sytuacji górnictwa, hutnictwa, lecznictwa, itd. może zróbmy przymusową edukację do 30 roku życia będziemy mieli wykształconych niepełnosprawnych ....

Data: 2015-10-17 02:05:49
Autor: Paweł D.
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
W dniu sobota, 17 października 2015 10:32:07 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał nadal.

I jeszcze jedna zagadka, w minionym tygodniu w wiadomościach TVN24, że poprawia się jakość życia osób niepełnosprawnych w Polsce, których liczy się na chwilę obecną ok. 10 MILIONÓW??? Albo mamy jakieś dodatkowe państwo podziemne w którym żyje co 4 Polak albo do grona niepełnosprawnych zalicza się osoby chodzące na wybory ....????

Data: 2015-10-17 10:59:54
Autor: zdumiony
W dniu 17.10.2015 o 10:32, zdumiony pisze:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał
nadal.
Wybory to sprawa poważna więc nie głosujmy dla jaj

Data: 2015-10-17 16:28:43
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 10:59 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

W dniu 17.10.2015 o 10:32, zdumiony pisze:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał
nadal.
Wybory to sprawa poważna więc nie głosujmy dla jaj

Oszołomy dużo nie potrzebują, wystarczy im jakiś greps podany w przekazie  dnia, mają być zmiany i już, jakie? To nieważne.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-17 12:25:23
Autor: Marek
Am Samstag, 17. Oktober 2015 16:28:46 UTC+2 schrieb stevep:

> Wybory to sprawa poważna więc nie głosujmy dla jaj

Oszołomy dużo nie potrzebują, wystarczy im jakiś greps podany w przekazie  dnia, mają być zmiany i już, jakie? To nieważne.
-- stevep

Jak to "nieważne"?
Przeciez trzeba postawic Tuska, Arabskiego, Komorowskiego przed sądem, a co najmniej przed sejmowa komisja śledcza. Pan Antoni czeka.
Co prawda, dzisiaj Kaczor powiedzial, ze "idziemy po wladze, ale nie, po to, zeby stosowac odwet", ale, mam nadzieje ze to moglo byc wypowiedziane, jako obietnica wyborcza, ktora nigdy nie bedzie spelniona ???

Data: 2015-10-18 09:00:40
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:aeeb500f-c37e-433b-a28b-6fc05357bd93googlegroups.com...
> [...]

Co prawda, dzisiaj Kaczor powiedzial, ze "idziemy po wladze, ale nie, po to, zeby stosowac odwet", ale, mam nadzieje ze to moglo byc wypowiedziane, jako obietnica wyborcza, ktora nigdy nie bedzie spelniona ???

Pół POlski postawcie przed sądem, a najlepiej przed plutonem egezkucyjnym. Domniemanych wrogów PiS trzeba likwidować! Tak zalecał towarzysz Stalin!

Mark Woydak

Data: 2015-10-17 13:06:59
Autor: u2
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
W dniu 2015-10-17 o 13:05, bekon pisze:
Na pewno nie zmienimy

wy to kto bełkot ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-17 19:47:42
Autor: boukun
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
Na pewno nie zmienimy

wy to kto bełkot ?:)

Polacy!

boukun

Data: 2015-10-18 08:41:05
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 19:47 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
Na pewno nie zmienimy

wy to kto bełkot ?:)

Polacy!

boukun

Eeee, ty Mosiek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-18 11:07:15
Autor: boukun
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:

Na pewno nie zmienimy

wy to kto bełkot ?:)

Polacy!

boukun

Eeee, ty Mosiek.
-- stevep

Hmm, i napisal to Zyd Stefan Pietrzykowski...

boukun

Data: 2015-10-19 05:19:51
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 11:07 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Hmmm, Mośku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-18 09:04:47
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mvu1jv$78b$1speranza.aioe.org...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
Na pewno nie zmienimy

wy to kto bełkot ?:)

Polacy!

boukun

u2 to genetyczny idiota.

Mark Woydak

Data: 2015-10-17 16:20:28
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mvt127$lua$1node2.news.atman.pl...
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał nadal.

Kto niby ma zmienić? Tacy jak ty? Śmiechu warte. Było referendum na temat finansowania partii politycznych z budżetu? Ilu wzięło udział? Odpowiedź jest prosta: NIKOMU nie zależy na zmianie czegokolwiek. Wolicie tylko narzekać i jęczęć o "układach". Tak samo będzie po tych wyborach. PiS przerypie - wybory sfałszowane. Do Sejmu wejdzie kilka partii - wybory sfałszowane. Tak więc od listopada szykuje się totalna rozpierducha. https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Mark Woydak

Data: 2015-10-17 16:26:25
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 10:32 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał  nadal.

Następny towarzysz od "my".
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-17 16:49:57
Autor: u2
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
W dniu 2015-10-17 o 16:26, steviepiepszykoski pisze:
Następny towarzysz od "my".

ano cyrkus was jest dwoch, ty cyrkus i pajdak, dobraliscie sie jak w korcu maku:)))))))))

Data: 2015-10-18 08:38:34
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 16:49 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-10-17 o 16:26, steviepiepszykoski pisze:
Następny towarzysz od "my".

ano cyrkus was jest dwoch, ty cyrkus i pajdak, dobraliscie sie jak w  korcu maku:)))))))))

A ilu jest was u2 to ty i kto jeszcze?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-18 09:02:02
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x6ovekfj50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To genetyczny idiota! Pieprzy aby pieprzyć.

Mark Woydak

Data: 2015-10-18 10:35:44
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 09:02 Mark Woydak <marekwoydak@forest.gmx.it> pisze:

[...]

Wszyscy uważają go za debila i dlatego mówi w imieniu nieokreślonej grupy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-18 10:40:04
Autor: u2
W dniu 2015-10-18 o 10:35, steviepiepszykoski pisze:
Wszyscy uważają go za debila i dlatego mówi w imieniu nieokreślonej grupy.

te cyrkus wy to kto ?:))))))

Data: 2015-10-19 05:19:09
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 10:40 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-10-18 o 10:35, steviepiepszykoski pisze:
Wszyscy uważają go za debila i dlatego mówi w imieniu nieokreślonej  grupy.

te cyrkus wy to kto ?:))))))

Po co ci będę tłumaczył móżdżku pantofedlka.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-19 08:05:10
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x6qgt7s050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ten u2 to musi być niezły idiota. Jak większość w PiS.

Mark Woydak

Data: 2015-10-17 16:31:36
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 13:05 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:mvt127$lua$1node2.news.atman.pl...
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie  trwał nadal.

Na pewno nie zmienimy z POPiSem, czyli ukladem okraglego stolu...

boukun

Następny stuknięty, który wypowiada się w imieniu nie wiadomo kogo.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-17 18:43:36
Autor: the_foe
W dniu 2015-10-17 o 10:32, zdumiony pisze:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał
nadal.

Jak bedzi rządziła koalicja PIS-PSL to zmienisz nicka czy bedziesz beszczelnie chwalił kolejne genialne posunięcie Jarosława?

--
@foe_pl

Data: 2015-10-18 08:40:16
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 18:43 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

Masz wątpliwości, Jaruś K. to nawet pierdzi z aromatem i genialnie..

--
stevep
-- -- -

Komu zależy na rozproszeniu głosów?