Komu zależy na rozproszeniu głosów?

Data: 2015-10-17 10:59:54
Autor: zdumiony
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
W dniu 17.10.2015 o 10:32, zdumiony pisze:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał
nadal.
Wybory to sprawa poważna więc nie głosujmy dla jaj

Data: 2015-10-17 16:28:43
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 10:59 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

W dniu 17.10.2015 o 10:32, zdumiony pisze:
Stawka jest wysoka. Albo zmienimy Polskę albo układ PO -PSL będzie trwał
nadal.
Wybory to sprawa poważna więc nie głosujmy dla jaj

Oszołomy dużo nie potrzebuj±, wystarczy im jaki¶ greps podany w przekazie  dnia, maj± być zmiany i już, jakie? To nieważne.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-17 12:25:23
Autor: Marek
Am Samstag, 17. Oktober 2015 16:28:46 UTC+2 schrieb stevep:

> Wybory to sprawa poważna więc nie głosujmy dla jaj

Oszołomy dużo nie potrzebuj±, wystarczy im jaki¶ greps podany w przekazie  dnia, maj± być zmiany i już, jakie? To nieważne.
-- stevep

Jak to "nieważne"?
Przeciez trzeba postawic Tuska, Arabskiego, Komorowskiego przed s±dem, a co najmniej przed sejmowa komisja ¶ledcza. Pan Antoni czeka.
Co prawda, dzisiaj Kaczor powiedzial, ze "idziemy po wladze, ale nie, po to, zeby stosowac odwet", ale, mam nadzieje ze to moglo byc wypowiedziane, jako obietnica wyborcza, ktora nigdy nie bedzie spelniona ???

Data: 2015-10-18 09:00:40
Autor: Mark Woydak
Komu zależy na rozproszeniu głosów?
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:aeeb500f-c37e-433b-a28b-6fc05357bd93googlegroups.com...
> [...]

Co prawda, dzisiaj Kaczor powiedzial, ze "idziemy po wladze, ale nie, po to, zeby stosowac odwet", ale, mam nadzieje ze to moglo byc wypowiedziane, jako obietnica wyborcza, ktora nigdy nie bedzie spelniona ???

Pół POlski postawcie przed s±dem, a najlepiej przed plutonem egezkucyjnym. Domniemanych wrogów PiS trzeba likwidować! Tak zalecał towarzysz Stalin!

Mark Woydak

--

Komu zależy na rozproszeniu głosów?