Komuch do Adriana

Data: 2017-11-03 08:49:11
Autor: Totalna Opozycja
Komuch do Adriana
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22597250,piotrowicz-spotka-sie-z-mucha-znow-beda-rozmawiac-o-prezydenckich.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"W piątek o godz. 12 w Pałacu Prezydenckim spotkam się z Pawłem Muchą ws. prezydenckich projektów ustaw o KRS i SN - zapowiedział Stanisław Piotrowicz."

Dobry z niego człowiek. Tak napisał oskarżenie opozycjonisty, że sędzia wyrzucił je do koszta jako łajdackie co dziś Stacho wykorzystuje by pokazać swoją ludzką twarz.

https://oko.press/czernieje-przeszlosc-piotrowicza-upadla-opowiesc-prokuratorze-dzielnie-broniacym-solidarnosci-stanie-wojennym/

Jedna sitwa! Komuniści i złodzieje!

CL

Data: 2017-11-03 02:24:15
Autor: Bytomir Kwasigroch
Komuch do Adriana
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

https://oko.press/czernieje-przeszlosc-piotrowicza-upadla-opowiesc-prokuratorze-dzielnie-broniacym-solidarnosci-stanie-wojennym/

Jedna sitwa! Komuniści i złodzieje!

6 wątków, a wraz z nimi 6 linków do GWna, to jakaś nowoczesna forma reklamy?
O i okopress Blumka i Heleny założycieli GWna.
Daj pajdaku spokój.

Data: 2017-11-03 03:48:09
Autor: japanizer
Komuch do Adriana
On Friday, November 3, 2017 at 6:24:16 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

6 wątków, a wraz z nimi 6 linków do GWna, to jakaś nowoczesna forma reklamy?
O i okopress Blumka i Heleny założycieli GWna.

  Piotrowicz: Wielu ludzi jest mi wdzięcznych za to, że ich osłaniałem i mocno   wspierałem.

  Fałsz. Antoni Pikul zaprzeczył twierdzeniom o pomocy Piotrowicza.

Hue hue. Fajnych tam "dobrych komuszków" (czy może "dobrych kłamczuszków") macie w PiSie.

Data: 2017-11-03 04:12:43
Autor: jacekbialy80
Komuch do Adriana
W odróżnidniu od PO, Prawo i Sprawiedliwość nie powinno być towarzystwem fajnych kolesiów. Ludzie głosowali na nich dlatego, żeby robili w kraju porządek. I za owoce tej pracy wyborcy ich będą karać lub nagradzać.

Data: 2017-11-03 12:22:13
Autor: Totalna Opozycja
Komuch do Adriana

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:f393b361-7d2a-4020-bfb6-c16ea3a02e4bgooglegroups.com...
[...]

A co, drażni twoje PiS-owskie poczucie sprawiedliwości?
No to WON (c) J.Kaczyński na https://wpolityce.pl/spoleczenstwo

O i okopress Blumka i Heleny założycieli GWna.

Masz jakieś skłonności
Daj pajdaku spokój.

Tu się masturbuj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ka%C5%82

CL