Komuchy, PiS-owcy - czytajcie!

Data: 2012-10-27 18:08:02
Autor: Przemys³aw M.
Komuchy, PiS-owcy - czytajcie!
"Polska właśnie spłaca ostatnie długi Gierka i jednocześnie awansuje w
rankingu Banku Światowego – to zyski tego tygodnia. Ale były też straty:
zakłady Żerań FSO straciły inwestora, a dane o sprzedaży detalicznej bardzo
negatywnie zaskoczyły – to najgorsze informacje gospodarcze mijającego
tygodnia."

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-10-27 19:05:23
Autor: Dirko
Komuchy, PiS-owcy - czytajcie!
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k6h0sr$mvf$1dont-email.me...
[...]
mijajÄ…cego tygodnia."

    Co by to byÅ‚o gdyby obecna wÅ‚adza uniosÅ‚a sie honorem i nie sprzedawaÅ‚a zakÅ‚adów wybudowanych za Gierka tylko swoje.

Data: 2012-10-27 21:40:13
Autor: inż. Jaskiniowy
Komuchy, PiS-owcy - czytajcie!

Co by to było gdyby obecna władza uniosła sie honorem i nie sprzedawała
zakładów wybudowanych za Gierka tylko swoje.
Przepraszam, nie jestem w temacie..Które wybudowała obecna władza?

Data: 2012-10-27 22:19:38
Autor: Chiron
Komuchy, PiS-owcy - czytajcie!
Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:k6hdau$4ig$1node1.news.atman.pl...

Co by to było gdyby obecna władza uniosła sie honorem i nie sprzedawała
zakładów wybudowanych za Gierka tylko swoje.
Przepraszam, nie jestem w temacie..Które wybudowała obecna władza?

Sądząc po tym, kiedy powstały- to stawiał bym na to, że chodzi o agencje towarzyskie
:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Komuchy, PiS-owcy - czytajcie!