Komuchy i islami¶ci sraj± mi na kanale...

Data: 2009-05-18 15:03:19
Autor: Tzva Adonai
Komuchy i islami¶ci sraj± mi na kanale...
Ci±gle mi się to gówno wpierdala z hasłami propalestyńskimi, co widać na
przykładzie tego jednego klipu: http://www.youtube.com/watch?v=IQytE5XoxQ0

Nastoletni polski Egipcjanin o ksywie "FelahMinBulaq" próbował mi nieudolnie
dogryĽć, a przed chwil± z komentarzem wleciał jaki¶ nawiedzony wielbiciel Che
Guevary i Hugo Chaveza... Tylko użytkownik "puchowy" deklaruj±cy się jako panslawista, antykomunista i
antykatolik dał mi ocenę 5/5 i zaprosił do grona znajomych...

Data: 2009-05-18 17:33:17
Autor: HaMMeR
Komuchy i islami¶ci sraj± mi na k anale...
No to szanuj ten swoj 'kanal' i z byle kim
'nie odbywaj'!

Komuchy i islami¶ci sraj± mi na kanale...