Komuchy, oddajcie nagrablennoje

Data: 2012-02-27 17:45:58
Autor: abc
Komuchy, oddajcie nagrablennoje
Fundusz Kościelny, o czym nieczęsto się pamięta, jest formą, w jaką państwo
zwraca Kościołowi 90 procent zagrabionego przez komunistów majątku.

Dziesięć procent (czyli to, co zostało odebrane przez komunistów niezgodnie
z ich własnym prawem) można było odebrać w naturze, resztę państwo
zdecydowało się wypłacać Kościołowi w formie rozmaitych dodatków
przechodzących przez Fundusz Kościelny.

A wszystko dlatego, że gdyby Rzeczpospolita miała zwrócić wszystko to
zwyczajnie by zbankrutowała.

Winę za to ponosi zaś nie Kościół, bo to nie on zmusił komunistów do
ograbienia się, ale złodziejska PZPR.

Jeśli więc chcemy mieć do kogoś pretensje to do tej właśnie formacji, i do
tych, którzy z dumą podkreślają, że są jej spadkobiercami.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski_zlikwidujmy_fundus...

Data: 2012-02-27 18:13:02
Autor: Stolasz

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4bb380$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Fundusz Kościelny, o czym nieczęsto się pamięta, jest formą, w jaką państwo
zwraca Kościołowi 90 procent zagrabionego przez komunistów majątku.

Przypominam ze majatek Kosciola wzial sie z okradania ludzi.

"Dziesięcina, rozpowszechniona we wszystkich krajach katolickich średniowiecznej Europy danina na rzecz Kościoła w wysokości 1/10 plonów. Zastąpiona później stałą daniną pieniężną (od łana), zanika w XIX w. w związku z rozdziałem Kościoła od państwa."

Data: 2012-02-27 18:15:04
Autor: abc
Komuchy, oddajcie nagrablennoje
W poszczególnych krajach wytworzyły się z czasem różne w tym względzie
zwyczaje. Cesarze, królowie, książęta nadawali Kościołowi posiadłości.
Magnaci wyposażali go w ziemię i kapitały. Powstawały mnogie fundacje
kościelne, beneficja, szpitale, schroniska, szkoły. Na cele kościelne
czyniono liczne i hojne zapisy testamentowe.

Data: 2012-02-27 18:39:26
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4bba53$0$1264$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Należy wprowadzić współczesny zwyczaj, likwidowania kościoła i przekazywania ich zagrabionego narodom majątku tumże narodom.

boukun

Data: 2012-02-27 18:18:14
Autor: u2
W dniu 2012-02-27 18:13, Stolasz pisze:
[...]

Wtedy byly bunty chlopstwa przeciwko dziesiecinie, a teraz po-tulne
baranki takie jak ty nie protestuja kiedy okrada sie je z 80% dochodow.
Podlicz sobie ZUS, KRUS i inne skladki.

A kosciol bierze co laska.

Data: 2012-02-28 07:48:35
Autor: Pohuk
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Wtedy byly bunty chlopstwa przeciwko dziesiecinie, a teraz po-tulne
baranki takie jak ty nie protestuja kiedy okrada sie je z 80% dochodow.

Na szczęście niedługo nowe wybory, rząd Tuska upadnie za miesiąc góra dwa.
Cały naród jako rodzina rodzin wybierze jedynie słusznego męża, który zbawi
Polskę. Wjedzie do Belwederu na białym koniu, zlikwiduje ZUS, KRUS i ins
SRUS-y. Wszyscy będą szczęśliwi i jeszcze za życia będą mu stawiać pomniki.
Jak jego bratu!

Data: 2012-02-27 18:21:41
Autor: Grzegorz Z.
Stolasz napisał:

[...]

Poza tym przedpiśca należy do sekty, a nie do Kościoła Katolickiego.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-27 18:23:09
Autor: Stolasz

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1uhgyi3x6epjo.pfm1ow9gcvb1.dlg40tude.net...
Stolasz napisał:

[...]

Wszyskie koscioly to sekty.

Data: 2012-02-27 18:25:10
Autor: Grzegorz Z.

Stolasz napisał:

[...]

Tak, ale tylko jedna nosi nazwę "Kościół Rzymsko-Katolicki".

Data: 2012-02-27 18:29:42
Autor: Stolasz

Stolasz napisał:

[...]

Zgadza sie. To ten co okradal ludzi przez setki lat dziesieciną.

Data: 2012-02-27 19:56:15
Autor: u2
W dniu 2012-02-27 18:29, Stolasz pisze:
Zgadza sie. To ten co okradal ludzi przez setki lat dziesieciną.

To znikoma danina w porownaniu z  80% po-datkiem dla idiotow w czeciej
peloskiej. A na kosciol mozna obecnie nie placic.

Data: 2012-02-27 20:58:24
Autor: Stolasz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f4bd1d0$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie o tym jest watek.

Watek jest o tym ze przez setki lat KK okradal ludzi a
teraz kwiczy ze mu odebrali znikoma czesc tego to co ukradl.

Data: 2012-02-27 21:01:55
Autor: abc
Komuchy, oddajcie nagrablennoje
Nie o tym jest watek.

Wątek jest o tym, jak komuniści okradli Kościół, a teraz nie chcą zwrócić tego co ukradli i podnoszą wrzask.

Data: 2012-02-27 21:01:59
Autor: u2
W dniu 2012-02-27 20:58, Stolasz pisze:
[...]

To ty kwiczysz jak wieprz z palikociarni. Ale to typowe dla idiotow z
czeciej peloskiej :)

Data: 2012-02-27 21:24:00
Autor: Stolasz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f4be137$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Brak argumentow w konfrontacji z twardymi faktami
konczy sie jedynie na personalnym atakowaniu dyskutanta.

Tutaj macie tego modelowy przyklad.

Data: 2012-02-27 20:50:55
Autor: Obserwator
Stolasz <stolasz@stola.sz> napisał(a):

Brak argumentow w konfrontacji z twardymi faktami
konczy sie jedynie na personalnym atakowaniu dyskutanta.

komuchy najpierw wybily burzujow, pano, bogaczy i odebraly im majatki, teraz
sami sie na tych majatkach uwlaszczyli i stali sie czerwona burzuazja.

jak wiadomo apetyt roznie w miare jedzenia, wiec teraz musza wymyslecc jakis
pretekst, aby chapnac majatek kosciola.

A pozyteczni ludzie im w tym pomoga:)

Data: 2012-02-27 21:26:04
Autor: u2

[...]

"Wy towarzysze macie, wicie rozumicie" :)

Data: 2012-02-28 07:09:50
Autor: sofu

Użytkownik "Stolasz" <stolasz@stola.sz> napisał w wiadomości news:4f4be660$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Brak argumentow w konfrontacji z twardymi faktami
konczy sie jedynie na personalnym atakowaniu dyskutanta.

Tutaj macie tego modelowy przyklad.

-- -- -- -- -- -- -

Jest proste wytłumaczenie tego.
Moherowy kołtun z reguły jest prymitywem, któremu bardzo szybko kończy się koncept i wtedy zaczyna ujadac i gryść buty.
Takie kołtuńskie bydle zapomina, że jego ulubiona sekta ma swój udział w tych % grabionych spoleczeństwu przez rządzacych.

sofu

Data: 2012-02-28 02:51:02
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2012-02-27 18:29, Stolasz pisze:
Zgadza sie. To ten co okradal ludzi przez setki lat dziesieciną.

To znikoma danina w porownaniu z  80% po-datkiem dla idiotow w czeciej
peloskiej.

Nie weksluj.

A na kosciol mozna obecnie nie placic.

Niby jak? Nie płacąc podatków w ogóle?

Data: 2012-02-28 02:22:58
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
u2 napisał:

> peloskiej. Nie weksluj.

> A na kosciol mozna obecnie nie placic.

Niby jak? Nie płacąc podatków w ogóle?

czytaj oszolomie grupe. Zamiescilem wczoraj na ten temat tekst.
Kosciol placi podatki i przekazuje panstwu potezna kase.

Data: 2012-02-28 15:38:21
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

A na kosciol mozna obecnie nie placic.

Niby jak? Nie płacąc podatków w ogóle?

czytaj oszolomie grupe. Zamiescilem wczoraj na ten temat tekst.
Kosciol placi podatki i przekazuje panstwu potezna kase.

Przeczytaj raz jeszcze moje pytanie.

Data: 2012-02-28 07:57:58
Autor: Pokuk
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

To znikoma danina w porownaniu z  80% po-datkiem dla idiotow w czeciej
peloskiej. A na kosciol mozna obecnie nie placic.

Co ty pieprzysz pojebańcu? Co wspólnego ma obecny rząd z jakimś 80% podatkiem?
Tylko w zawszonej pisowskiej głowie mogą wylęgać się tak chore teorie. --

Data: 2012-02-27 18:38:10
Autor: boukun
[...]

Kościół nie ma żadnego prawa do jakiegokolwiek majątku. Majątek kościoła należy oddać w ręce narodu. Te wielkie budowle, co stoją bezczynne, tylko na godzinę są udostępniane w niedzielę są marnotrawstwem na olbrzymią skalę...

Koniec z kośiołem i jego pazernością...
boukun

Data: 2012-02-28 19:51:36
Autor: kefirh
W dniu 2012-02-27 18:38, boukun pisze:

[...]

[...]

W katedrach mogły powstać nowe oddziały banków na przykład...

A co zrobić z synagogami?

pozdr
k.

Data: 2012-02-28 22:51:30
Autor: boukun

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomości news:jij7nm$o46$1speranza.aioe.org...
[...]

Tych nie ma tak wiele i nie są takie olbrzymie...

boukun

Data: 2012-02-27 21:19:58
Autor: Przemysław W
Komuchy, oddajcie nagrablennoje

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Winę za to ponosi zaś nie Kościół, bo to nie on zmusił komunistów do
ograbienia się, ale złodziejska PZPR.

Jestem jak najdalszy od chwalenia pzprowskiej hołoty, ale warto zwrócić uwagę, że pedofilski kościół dzięki niej przetrwał tak długo. Gdyby nie pzpr to sukienkowi dewianci już dawno by przestali istnieć. Mam nadzieję, że co się odwlecze to nie uciecze.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego podający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-02-28 07:45:48
Autor: Pohuk
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

Powiedz mi święty mężu po jaki chuj flaszce-Głódź kilka hektarów ogrodu w
Gdańsku? Od kiedy to Gdańsk był polskim miastem? Czyżby flaszka-Głódź czył się
spadkobiercą niemieckich kupców?

--

Komuchy, oddajcie nagrablennoje