Komuchy, wyjdźcie z getta!

Data: 2009-12-08 21:59:27
Autor: abc
Komuchy, wyjdźcie z getta!
Strategia na opluwanie Kościoła jest błędna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.
Brnięcie w tę ślepą uliczkę z butnym rechotem i pohukiwaniem dla
dodania sobie animuszu - to  g ł u p o t a.

Kto ubabrał siebie i swoją rodzinę, aktywnym udziałem w zbrodniczym systemie
komunistycznym i się nie oczyścił, ten jest nadal ubabrany, choćby się
przebrał w najdroższe garnitury.

Kłamstwa, niedomówienia i wykręty - to droga do nikąd. Nierozliczone
uwikłanie w komunizm zawsze jakoś wylezie i wywoła pogardę przyzwoitych
ludzi.

Łudzenie własnego środowiska, że głos sumienia da się zagłuszyć przez
podbijanie bębenka antyklerykalizmu - to oszustwo.

Szkoda czasu - trzeba wam wyciszenia, refleksji i skruchy - trzeba wam wyjść
z komuszego getta.

Data: 2009-12-09 08:52:51
Autor: Piotr
Komuchy, wyjdźcie z getta!
Dnia Tue, 8 Dec 2009 21:59:27 +0100, abc napisał(a):

[...]

Ale kiedy oni tego wcale nie robią "głupio". Strategia niszczenia KK jest
przemyślana i dosyć skuteczna. to raczej my mamy problem ze skuteczną
obroną.
Piotr

Data: 2009-12-09 09:37:27
Autor: cyc
Komuchy, wyjdźcie z getta!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1kd1y8vnfxt1u$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Niszczenie kosciola jest urojeniem i istnieje tylko w chorej , masochistycznej wyobrazni skoltunialych i zindoktryunowanych przez kler koltunkow .
Jesli juz niszczy sie , to tylko czarne owce kosciola , znaczy ta zdegenerowna czesc kleru , ktora uwila sobie na ziemi , dzieki wsparciu idiotow , niebianskie gniazdko .
Walczy sie i bedzie walczyc az do skutku , to znaczy do calkowitego wyniszczenia z wykorzystujacymi swoja pozycje wsrod ciemnoty pedofilami , zlodziejami i oszustami w sutannach  z pazernoscia  i obluda wrod czesci urzednikow  kosciela z relatywizmem moralnym jaki zdaje sie byc wsrod kleru na porzadku dziennym i z matolami , ktorzy tego wszystkiego nie widza, pozwalajac tym samym  rozszerzac klerowi obszar patologii , ktora staje sie wsrod nich coraz powszechniejsza .

cyc

Data: 2009-12-09 15:50:31
Autor: abc
Komuchy, wyjdźcie z getta!
Niszczenie kosciola jest urojeniem

Nie jest urojenem.

Data: 2009-12-09 22:16:42
Autor: J-23
Komuchy, wyjdźcie z getta!
On 9 Gru, 15:50, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Niszczenie kosciola jest urojeniem

Nie jest urojenem.

Jaki piekny jest swiat o poranku.
Ta wiadomosc poprawi mi samopoczucie na caly dzien.

J-23 itede...

Data: 2009-12-11 08:05:10
Autor: Prawusek
Komuchy, wyjdzcie z getta!
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

Do topiku - ale z opaskami z heksagramem.

Data: 2009-12-09 15:50:23
Autor: abc
Komuchy, wyjdźcie z getta!
Ale kiedy oni tego wcale nie robią "głupio". Strategia niszczenia KK jest
przemyślana i dosyć skuteczna. to raczej my mamy problem ze skuteczną
obroną.

Potrzebujemy katolickiego państwa.  Dopóki państwo jest ich, dopóty będziemy bezradni.

Data: 2009-12-09 22:22:13
Autor: J-23
Komuchy, wyjdźcie z getta!
On 9 Gru, 15:50, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> obroną.

Potrzebujemy katolickiego państwa.  Dopóki państwo jest ich, dopóty będziemy

Ze tak powiem "nie daj boze zeby byl wasz".
Ludzkosc juz to kiedys przezyla
Bezecenstwa roznych totalitaryzmow,
to jest "maly pikus" wobec bezprawia jakie sie odbywalo
pod auspicjami kk.

J-23 itede...

Data: 2009-12-10 13:08:21
Autor: MH
Komuchy, wyjdźcie z getta!
> [...]
> obroną.

Potrzebujemy katolickiego państwa.  Dopóki państwo jest ich, dopóty będziemy bezradni.

==================================

Skąd ty masz tyle czasu ??  Przestań już kupa świrować !!

MH

Data: 2009-12-09 09:19:07
Autor: jan paszek
Komuchy, wyjdźcie z getta!
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

kościół to zniszczy sam-afery pedofliskie wykocza kler!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-12-09 15:54:18
Autor: abc
Komuchy, wyjdźcie z getta!
kościół to zniszczy sam-afery pedofliskie wykocza kler!!!!!!!!!!!!

Kościół niszczą sługi szatana kłamliwie wyolbrzymiając afery w mediach.

Komuchy, wyjdźcie z getta!