Komuna obejmuje RN TVP

Data: 2010-12-22 07:15:18
Autor: DJ MC Donald Musk
Komuna obejmuje RN TVP
W¶ród zakwalifikowanych do ostatniego etapu konkursu na członków RN
RdC (czyli regionalnej rozgło¶ni warszawskiej) jest Krzysztof
Szamałek. Geolog, wieloletni członek PZPR, potem - SLD i Ordynackiej.
Dlaczego o tym wspominam, dlaczego akurat Szamałka wybrałem w¶ród
wielu kandydatów? A tak sobie, przez wrodzon± zło¶liwo¶ć.
z:
http://krzysztofleski.salon24.pl/261764,inszallach-tvp

Data: 2010-12-22 16:16:50
Autor: Grzegorz Z.
Komuna obejmuje RN TVP
DJ MC Donald Musk napisał:

W¶ród zakwalifikowanych do ostatniego etapu konkursu

Chyba nigdy nie dostałe¶ pał± po plecach od komuny, durniu.

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-22 07:41:50
Autor: DJ MC Donald Musk
Komuna obejmuje RN TVP
On 22 Gru, 16:16, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
DJ MC Donald Musk napisał:

> W¶ród zakwalifikowanych do ostatniego etapu konkursu

Chyba nigdy nie dostałe¶ pał± po plecach od komuny, durniu.

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Pan tez byl w PZPR?

Data: 2010-12-22 16:44:49
Autor: he®sk
Komuna obejmuje RN TVP
On Wed, 22 Dec 2010 07:15:18 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

[...]

Boli cie, ze z TVP wypedzono kolesi lizacych tylki prezesowi PiS?

Data: 2010-12-22 20:00:02
Autor: rAzor
Komuna obejmuje RN TVP
Darz bór! Użytkownik... he he - he®sk raczył napisać:
On Wed, 22 Dec 2010 07:15:18 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com>  wrote:

Wśród zakwalifikowanych do ostatniego etapu konkursu na członków RN
RdC (czyli regionalnej rozgłośni warszawskiej) jest Krzysztof
Szamałek. Geolog, wieloletni członek PZPR, potem - SLD i Ordynackiej.
Dlaczego o tym wspominam, dlaczego akurat Szamałka wybrałem wśród
wielu kandydatów? A tak sobie, przez wrodzoną złośliwość.
z:
http://krzysztofleski.salon24.pl/261764,inszallach-tvp

Boli cie, ze z TVP wypedzono kolesi lizacych tylki prezesowi PiS?

Cieszysz siÄ™, ĹĽe PZPR wraca?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-23 09:23:00
Autor: he®sk
Komuna obejmuje RN TVP
On Wed, 22 Dec 2010 20:00:02 +0100, rAzor <pora@na.telesfora.com>
wrote:

Darz bór! Użytkownik... he he - he®sk raczył napisać:

> Boli cie, ze z TVP wypedzono kolesi lizacych tylki prezesowi PiS?

Cieszysz siÄ™, ĹĽe PZPR wraca?

Te, wszechpolska gnido! Przeciez ty byles w PZPR! Co prawda szeregowym
chlopcem na posylki i zbieranie naczyn ze stolu ale wiernie sluzyles
Narodowi i Partii! Po "sztandar wyprowdzic" zapisales sie do
Wszechpolakow i latales ze sztandarem dzrac morde: "Polska dla
Polakow!", a teraz lizesz tylek prezesowi PiS! Tfuuu!

Data: 2010-12-22 16:50:30
Autor: Dirko
Komuna obejmuje RN TVP
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d602ea7-6e5c-4a75-a7ea-d81956be0822m37g2000vbn.googlegroups.com...

dlaczego akurat Szamałka wybrałem w¶ród
wielu kandydatów? A tak sobie, przez wrodzon± zło¶liwo¶ć.

    E, tam. Pewnie lubisz skrzaty. ;-)

Komuna obejmuje RN TVP