Komuna w stylu UB

Data: 2015-05-14 17:32:43
Autor: MarkWoydak
Komuna w stylu UB
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,130517,17874466,Wybory_prezydenckie_2015__Kaczynski_w_TV_Trwam__Debata_.html#TRrelSST

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103088,17914966,PiS_targuje_sie_o_debate_w_TVP_i_Polsacie__Wronski_.html

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,17914292,_Jeszcze_nie_doszli_do_wladzy__a_juz_ustawiaja_telewizje__.html

Dlatego Bronek olal

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,130517,17912015,Komorowski_nie_chce_wziac_udzialu_w_debacie_Kukiza_.html#TRrelSST

W internetowym radio słyszałem, że PiS podrzucił Bronkowi "kukułcze jajko" w
postaci prowoka Ziemowita czy jakoś tak który niby miał wyjeżdżać do Szwecji
czy Norwegii, a okazał się działaczem warszawskiej placówki PiS. Komuna w
najgorszym stylu. Pamietacie aktorkę, którą rzekomo pobito? Tak postępowali
UB-eki i SB-eki. Teraz tak postepuje PiS. Co za ohyda! Pfu!

MW

Data: 2015-05-14 19:12:25
Autor: Joschi
Komuna w stylu UB
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ale przyznasz, że de bul się wyłożył ze swoją arogancką wypowiedzią... Buta i prymitywizm go zgubiły...

Komuna w stylu UB