Komuna wraca

Data: 2010-08-27 15:58:00
Autor: u2
Komuna wraca
... oczywiście z nadania GWna :

http://niezalezna.pl/article/show/id/38237

"Sosnowski, dawny współpracownik "Gazety Wyborczej", postawił zarzut, że
w programie Reszczyńskiego, znaleźli się Joanna Lichocka, Bronisław
Wildstein i Rafał Ziemkiewicz. Komisja zaniepokojona pismem
przewodniczącego zastrzegła, że na antenie może występować każdy. –
Zapytałem, czy ks. Stanisław Małkowski też ma takie prawo.
Odpowiedziano, że tak, ale powinienem zaprosić do audycji kogoś, kto
prezentowałby inne poglądy– mówił Niezależnej.pl Reszczyński.

Dziennikarz odpierał stawiany mu zarzut. – Być może zaproszę takie
osoby, następnym razem, bo nie lubię pyskówek, audycji w których ludzie
rzucają się sobie do gardeł. Poza tym nie uważam, że goście mojego
programu, to skrajna prawica, jak określa ich skrajna lewica. W mojej
ocenie, goście programu to osoby wiarygodne i uczciwe, o czym świadczy
ich życiowy dorobek. W tym momencie nie naruszyłem standardów
dziennikarskich. Nie muszę zapraszać do studia nieznanego człowieka z
jakiejĹ› Krytyki Politycznej, ktĂłra nie wiadomo kogo reprezentuje, skÄ…d
jest i po co powstała. Wytworzył się właśnie taki standard, że w
momencie, gdy w programie jest uczciwy, niezależny, wolny człowiek, to z
drugiej strony musi być ktoś z Krytyki Politycznej. Tak się bowiem
składa, że ci uczciwi, niezależni, wolni ludzie określani są jako
prawica, albo zwolennicy  PiS-u – stwierdziĹ‚ ReszczyĹ„ski.  ProwadzÄ…cy
audycję „Trójka na Poważnie” zwrócił uwagę, że takie określenie wobec
gości jego programu jest nieprawdziwe. – Krytykują PiS i PO, zachowując
absolutną niezależność – mówił o nich Reszczyński. Wskazał, że wystarczy
przeczytać choćby ksiÄ…ĹĽkÄ™ „Czas wrzeszczÄ…cych  staruszkĂłw" RafaĹ‚a
Ziemkiewicza, ĹĽeby siÄ™ o tym przekonać. – Podobnie  Wildstein –
zwolniony przez PiS z funkcji prezesa TVP, czy Lichocka, która odeszła
ujmując się honorem „Rzeczpospolitej" uważanej za gazetę pisowską.
Ludzie ci udowodnili, że cenią przede wszystkim wolność swoich poglądów.
Poczynienie mi zarzutu, ĹĽe zapraszam ich, a nie towarzyszy im ktoĹ›, kto
byłby w ocenie lewicy odbierany za drugą stronę, jest po prostu absurdem
– przekonywaĹ‚ ReszczyĹ„ski. –  Nie moĹĽna na podstawie jednej audycji
stwierdzać, że ktoś złamał standardy. Trudno nam przewidzieć, co
powiedzÄ… zapraszani rozmĂłwcy – mĂłwiĹ‚  ReszczyĹ„ski w odniesieniu do
zarzutu kierowanego w skardze do niego i Tomasza Sakiewicza. "

Data: 2010-08-27 15:57:15
Autor: Tomek
Komuna wraca

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c77c468$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
.. oczywi¶cie z nadania GWna :

http://niezalezna.pl/article/show/id/38237

"Sosnowski, dawny współpracownik "Gazety Wyborczej", postawił zarzut, że
w programie Reszczyńskiego, znaleĽli się Joanna Lichocka, Bronisław
Wildstein i Rafał Ziemkiewicz. Komisja zaniepokojona pismem
przewodnicz±cego zastrzegła, że na antenie może występować każdy. -
Zapytałem, czy ks. Stanisław Małkowski też ma takie prawo.
Odpowiedziano, że tak, ale powinienem zaprosić do audycji kogo¶, kto
prezentowałby inne pogl±dy- mówił Niezależnej.pl Reszczyński.

Bo powinni być sami niezależni dziennikarze, np. Paradowska, Żakowski i Lis :-)
Wtedy byłoby ok.
Tomek

Data: 2010-08-27 09:11:27
Autor: D.J.MC Donald Musk
Komuna wraca
On 27 Sie, 15:57, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4c77c468$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> prezentowałby inne pogl±dy- mówił Niezależnej.pl Reszczyński.

Bo powinni być sami niezależni dziennikarze, np. Paradowska, Żakowski i Lis
:-)
Wtedy byłoby ok.
Tomek

Bo "niezaleznym dziennikarzem" to sie zostaje jak sie dostaje etat w
GWnie albo telefon od Donka...

Data: 2010-08-27 16:12:50
Autor: u2
Komuna wraca
W dniu 2010-08-27 15:57, Tomek pisze:
Bo powinni być sami niezależni dziennikarze, np. Paradowska, Żakowski i Lis :-)
Wtedy byłoby ok.

Nie mam większych zastrzeżeń n.p. do Żakowskiego, bo go zwykle nie
oglądam. Prowadził kiedyś tłok szoł z Najsztubem i wtedy też zbytnio go
nie oglądałem :)

Lis to gość kompletnie bez wyrazu. Prowadził kiedyś "Co z tą Polską". I
nadal nie wiadomo co z tÄ… jego PolskÄ… :)

Pani Paradowska musi trzymać linię partyjną.

PoniĹĽej celna opinia szykanowanego dziennikarza :

"Reszczyński uważa, że protestowanie wobec pojawiania się na antenie
dziennikarzy takich jak Ziemkiewicz, Wildstein, Semka, Hejke czy
Sakiewicz, którzy nie byli dopuszczani do udziału w programach przez 15
lat III RP to przejaw obaw lewicowego dziennikarstwa, ktĂłre krĂłluje w
mediach.
Pojawianie siÄ™ tych dziennikarzy w radiu czy telewizji, co pierwszy raz
miało miejsce dopiero w 2005 r., wywołuje ataki ze strony medialnej
lewicy. Reszczyński opisuje krytyków: – Są to ludzie ksenofobiczni,
nietolerancyjni, wręcz rasistowscy. Natomiast usta mają wypchane
frazesami o pluralizmie i demokratyzmie. To oni nie sÄ… demokratyczni.
Boją się każdej opinii, która nie byłaby zbieżna z ich poglądami. Bo
tylko oni majÄ… monopol na demokracjÄ™, tolerancjÄ™ itd. Znamy z czasĂłw
komuny tÄ™ tendencjÄ™ do monopolizowania i terroryzowania opinii
publicznej, narzucania swoich poglądów – mówił Reszczyński."

Data: 2010-08-27 16:57:09
Autor: cyc
Komuna wraca

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i58go6$9v9

..........<
Wtedy byłoby ok.
Tomek

Marzysz ! , jak wszyscy pisowcy z konusem na czele .

cyc

Data: 2010-08-27 16:16:43
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Komuna wraca
Jak to wraca?
Odeszli kiedys te smrody i Rzydy od koryta?
Nie zauwazylem!
Tfu!

Data: 2010-08-27 16:51:12
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 15:58 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

.. oczywi¶cie z nadania GWna :
e tam, zaraz KOMUNA. dziennikarze powinni udać się do jakiego¶
psychoanalityka, który wipisze im jakie¶ proszki i syropki, ewentualnie
częste k±piele, trochę więcej seksu itp... a także przed snem dwa browary i
spacer po ¶wierzym powietrzu i od razu sobie przypomn±, że nie s± pępkami
¶wiata i nie na nich opiera się całe ustrojstwo. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 16:59:27
Autor: u2
Komuna wraca
a także przed snem dwa browary i
spacer po ¶wierzym powietrzu

Dwa browary dziennie to już uzależnienie, zwłaszcza przed snem
niewskazane. A spacer po ¶wieŻym powietrzu też może zaszkodzić :)

Data: 2010-08-27 17:12:32
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 16:59 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

a także przed snem dwa browary i
spacer po ¶wierzym powietrzu

Dwa browary dziennie to już uzależnienie, zwłaszcza przed snem
niewskazane. A spacer po ¶wieŻym powietrzu też może zaszkodzić :)
no to wytłumaczę na przykładzie. onegdaj do redakcji jednej gazety o
demokratycznym zacięciu zgłasza się jeden go¶ć z propozycj± o charakterze
korupcyjnym, czyli co¶ za co¶. i wtedy wielkie oburzenie. zbiera się
specjalnie powołana komisja sejmowa, prokuratura dwoi się i troi. wszyscy w
Polsce nic innego nie mówi±, jak tylko to ile kto chciał łapówki i
dlaczego. więc ja się pytam: dlaczego w przypadku propozycji o charakterze
korupcyjnym dla zwykłego Kowalskiego nie podejmuje się tych samych kroków?
czy tylko z powodu że w przypadku Kowalskiego suma jest mniejsza czy z
innych? więc mam uzasadnione powody przypuszczać, że niektórzy dziennikarze
to zupełnie już orbituj± i brakuje im butelki wódki i kawałka wedzonego
¶ledzia, aby zeszli na Ziemię. :-) acha i kobiety. kobieta odchamia i
sprawia, że sprawy widać we wła¶ciwym ¶wietle. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 17:21:21
Autor: u2
Komuna wraca
[...]

¦ciemniasz, jak zwykle nic nie wykrywaj±. Ba komisja sejmowa służy do
przykrycia korupcji.

Tak było za czasów LSD, tak jest obecnie za "rz±du" pełobandy.

Data: 2010-08-27 17:25:53
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 17:21 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

chodzi mi tylko o podej¶cie do sprawy. dlaczego jak tylko chodzi o jakich¶
tam dziennikarzy to zaraz wielkie halo... że niby to demokracja zagrożona i
tym podobne. ja tam jestem prosty chłop i wiem, że jak tylko dziennikarze
zaczynaj± mówić o demokracji to chodzi im o to, żeby to oni dyktowali, co
jest a co nie jest demokracj±. ot co.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 17:34:35
Autor: u2
Komuna wraca
> [...]
zaczynaj± mówić o demokracji to chodzi im o to, żeby to oni dyktowali, co

¦ciemniasz. Politycy rz±dz± w specłużbach, i wyznaczaj± gostków na
szefów, których jedynym zadaniem jest przykrycie korupcji.

Zwykły obywatel z góry jest skazany na porażkę. Zwłaszcza jak usłużne
służby się uwezm±. N.p. tak było w przypadku Romana Kluski.

Data: 2010-08-27 17:40:22
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 17:34 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

s±dze, że mówimy o dwu różnych sprawach. Ty mówisz o jakich¶ układach i
układzikach, ja o dziennikarskich wadach. dla mnie zwykły obywatel więcej
znaczy niż cale państwo i np w przypadku p. Kluski udało mu się wygrać z
całym "aparatem" owego państwa. fakt, że przypłacił to ogólnym
zniechęceniem do państwa, ale tak jak Cinncinatus stanowi piękny przykład
zwykłego obywatela.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 17:55:32
Autor: u2
Komuna wraca
> [...]
całym "aparatem" owego państwa. fakt, że przypłacił to ogólnym
zniechęceniem do państwa, ale tak jak Cinncinatus stanowi piękny przykład

Jak to wygrał, skoro przegrał ? Żaden z urzędasów nie został ukarany za
bezprawie. A Kluska zaprzestał swojego biznesu.

A ty mi tu najeżdżasz na dziennikarzy. To nie s± zwykli obywatele. To
jest czwarta władza.

Data: 2010-08-27 18:06:39
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 17:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

skoro dla Ciebie najeżdżanie na wg Ciebie jak±¶ tam władze to wada. to
przepraszam. nie powołuj się tylko na przykład p. Kluski, bo on wła¶nie
przeciwstawiał się samowoli władzy. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 18:08:44
Autor: u2
Komuna wraca
[...]

Ty mi trujesz że dziennikarze to zwykli obywatele. Oczywi¶cie wobec
prawa powinni być równi wszyscy obywatele, ale s± równi i równiejsi.

Władza zwykle posiada immunitet.

Data: 2010-08-27 18:22:21
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 18:08 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

to trochę potruję. ja np uważam że ludzie należ±cy do tzw elit do tej pory
trwaj± w samozachwycie dopóki kto¶ im nie powie że s± zwykłymi i że całe
społeczeństwo zostawiło już ich w tyle. podam przykład: jak czytałem na
stronach rz±dowych premierowi i innym ministrom wydawało się że należy
wprowadzić w Polsce społeczeństwo informatyczne i po paru pobieżnych
obserwacjach doszli do wniosku, że w Polsce społeczeństwo informatyczne
kwitnie i tzw władzy państwowej pozostaje tylko nadgonić rozwój owego
społeczeństwa. tak samo jest z pojmowaniem demokracji przez tzw nasze
elity. społeczeństwo jest już w innym miejscu niż oni, tkwi±cy w XIX
wiecznym pojmowaniu demokracji jako tej wprowadzanej od góry.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 18:35:26
Autor: u2
Komuna wraca
> [...]
elity. społeczeństwo jest już w innym miejscu niż oni, tkwi±cy w XIX
wiecznym pojmowaniu demokracji jako tej wprowadzanej od góry.

Odbiegasz od tematu. Internetyzacja społeczeństwato obecnie tylko ¶ciema
merdialna byle tylko w sondażach się liczyć. Padaj± puste obietnice, a
takie e-faktury leż± pomimo zapewnień kolejnych rz±dów.

Władza, nie dziennikarze, których się szykanuje ma gdzie¶ zwykłych
obywateli.

Ma w zanadrzu takie przypadki wył±czaj±ce ich winę jak n.p. pomroczno¶ć
jasn±. Zwykły obywatel czasami sięga drastycznych metod, aby zwrócić na
siebie uwagę - vide Wojciech Sumliński - dziennikarz.

A na Kubie to tylko głodówki :)

Data: 2010-08-27 18:43:43
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 18:35 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

władza do tej pory będzie wg Ciebie miała gdzie¶ zwykłych obywateli dopóki
ci obywatele będ± mieli gdzie¶ siłę swojego głosu. czy np nie dziwi Cię
fakt, że na grupie tylu jest ludzi, którzy otwarcie mówi±: demokracja to
kpina, demokracja to ułuda, albo, nie należy głosować. ja sam z wszystkimi
ludzimi z którymi przychodzi mi dyskutowac w realu toczę spory o to, żeby
u¶wiadomić im jak wielk± siłę ma zwykła kartka wyborcza i jak wielkie
znaczenie ma ten znak X postawiony tam gdzie nam się podoba. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 18:49:12
Autor: u2
Komuna wraca
[...]

Mylisz się, demokracja nie kończy się na wolnych i uczciwych wyborach.

Trzeba władzy patrzeć na ręce cały czas, bo inaczej czeka nas los Rosji
Putina i jej biednych satelitów.

Każda wł±dza się degeneruje i z czasem, je¶li nie ma opozycji, przeradza
się w dyktaturę ciemniaków.

Data: 2010-08-27 18:54:44
Autor: Marek Czaplicki
Komuna wraca
u2 w pi±tek, 27 sierpnia 2010 18:49 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Trzeba władzy patrzeć na ręce cały czas, bo inaczej czeka nas los Rosji
Putina i jej biednych satelitów.

Każda wł±dza się degeneruje i z czasem, je¶li nie ma opozycji, przeradza
się w dyktaturę ciemniaków.
masz rację. demokracja jednak zasadza się na wolnych i uczciwych wyborach,
jest jej istot±. a co do roli opozycji, to do tej pory dopóki będzie
istniała różnica pogl±dów w społeczeństwie które wybiera, o rolę opozycji
możemy być spokojni. teraz za¶ idę na zalecone samemu sobie dwa browary i
wieczorny spacer. na razie.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-27 18:58:50
Autor: u2
Komuna wraca
[...]

Ty chciałby¶ demokrację zawęzić do wyborów, a tak naprawdę demokracja to
nieprzerwany proces. Jak tego nie ma, t.zn. społecznej kontroli naszych
'władców', to oznacza wpadnięcie w objęcia dyktatury ciemniaków n.p.
Hitlera.

Data: 2010-08-28 09:32:02
Autor: jadrys
Komuna wraca
  W dniu 2010-08-27 15:58, u2 pisze:
..

Nie rób złudnych nadziei wielu Polakom.

Data: 2010-08-28 09:50:31
Autor: u2
Komuna wraca
W dniu 2010-08-28 09:32, jadrys pisze:
 W dniu 2010-08-27 15:58, u2 pisze:
..

Nie rób złudnych nadziei wielu Polakom.

Oczywi¶cie mam na my¶li zamordyzm w RTV. A nie ustrój polityczny :)

Data: 2010-08-28 21:21:59
Autor: jadrys
Komuna wraca
  W dniu 2010-08-28 09:50, u2 pisze:
W dniu 2010-08-28 09:32, jadrys pisze:
  W dniu 2010-08-27 15:58, u2 pisze:
..
Nie rób złudnych nadziei wielu Polakom.

Oczywi¶cie mam na my¶li zamordyzm w RTV. A nie ustrój polityczny :)

My¶lę że baardzo dużo Polaków chciałoby wrócić również do tamtej - komunistycznej TV. - Do tamtych seriali i filmów.

Data: 2010-08-28 22:34:38
Autor: u2
Komuna wraca
W dniu 2010-08-28 21:21, jadrys pisze:
Oczywi¶cie mam na my¶li zamordyzm w RTV. A nie ustrój polityczny :)

My¶lę że baardzo dużo Polaków chciałoby wrócić również do tamtej -
komunistycznej TV. - Do tamtych seriali i filmów.

Dzisiaj powtarzali w TVN Czterech pancernych :)

Data: 2010-08-28 22:46:32
Autor: u2
Komuna wraca
W dniu 2010-08-28 22:34, u2 pisze:
[...]

A teraz leci na Discovery Historia o interwencji sowieckiej w
Czechosłowacji w 1968.

Okazuje się, że gdyby nie ten sowiecki zamordyzm mogliby¶my nadal tkwić
w t.zw. bloku wschodnim :)

Data: 2010-08-29 14:29:25
Autor: =he®sk=
Komuna wraca
On Sat, 28 Aug 2010 21:21:59 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

My¶lę że baardzo dużo Polaków chciałoby wrócić również do tamtej - komunistycznej TV. - Do tamtych seriali i filmów.

 zwlaszcza do Teleranka zlikwidowanego 13 grudnia!

  http://miniurl.pl/sitko

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-29 18:12:45
Autor: nnkarwan
Komuna wraca

Użytkownik "=heRsk=" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bkkk76pfvkrdnpbi2j61hsc1fj93o75khu4ax.com...
[...]

Albo "Dwaj w stepie". To była rewelka. Ogl±dałem na ta¶mie wideo czarno-białej. Dziadek kolegi zachował potomnym.

Komuna wraca