Komuna wróciła

Data: 2013-03-29 23:35:51
Autor: boukun
Komuna wróciła
W pizdu, nigdzie nie mogę dostac worków do odkurzacza Miele Tango S381, wszędzie, w Tesco, Media Expert, RTV EURO AGD tylko jakies postkomunistyczne zjawiska typu Elektrolux, Zelmer, same badziewie komunistyczne..

I ot, po kapitaliĽmie... Niedługo po dobry towar znowu będziemy jeĽdzić za granicę... Zamkn±ć w pizdu granice, na chuj to, jak tu i tak same badziewie...

boukun

Data: 2013-03-30 08:43:04
Autor: Wiesiaczek
Komuna wróciła
On Fri, 29 Mar 2013 23:35:51 +0100, boukun wrote:

W pizdu, nigdzie nie mogÄ™ dostac workĂłw do odkurzacza Miele Tango S381,
wszędzie, w Tesco, Media Expert, RTV EURO AGD tylko jakies
postkomunistyczne zjawiska typu Elektrolux, Zelmer, same badziewie
komunistyczne..

I ot, po kapitaliźmie... Niedługo po dobry towar znowu będziemy jeździć
za granicę... Zamknąć w pizdu granice, na chuj to, jak tu i tak same
badziewie...

boukun

Eee... już się ucieszyłem, że na prawdę :(

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-03-30 08:44:01
Autor: Marek
Komuna wróciła
On Mar 29, 11:35 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W pizdu, nigdzie nie mog dostac work w do odkurzacza Miele Tango S381,
wsz dzie, w Tesco, Media Expert, RTV EURO AGD tylko jakies postkomunistyczne
zjawiska typu Elektrolux, Zelmer, same badziewie komunistyczne..

I ot, po kapitali mie... Nied ugo po dobry towar znowu b dziemy je dzi za
granic ... Zamkn w pizdu granice, na chuj to, jak tu i tak same badziewie....

boukun

Tez masz bekon, problemy...
Nie potrafisz sobie takiego worka dopasowac ?

Data: 2013-03-30 19:27:30
Autor: boukun
Komuna wrócila
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:10ca88a4-0367-45f5-9c24-3a0bc1bed5c6r7g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie bardzo..., choc jak to mówia, Polak potrafi...

Dzisiaj nawet adapter plastikowy przycialem pilka, bo mial za szerokie od spodu sanki i mi rozdzieral dopasowywane worki. Worek jeden potem docialem, ale sie okazuje, ze otwór za duzy i ssie kurz do silnika bokiem, a nie mam uszczelki, zeby od koncówki jakos uszczelnic.

Jak to sie kurwa stalo, ze Zelmera, Zanussiego i Elektroluxa jeszcze nie zaorali? Jak smia byc konkurencja dla Boscha, AEG, Hoovera czy Miele?

boukun

Data: 2013-03-30 13:41:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Komuna wrócila
W dniu sobota, 30 marca 2013 19:27:30 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Jak to sie kurwa stalo, ze Zelmera, Zanussiego i Elektroluxa jeszcze nie zaorali? Jak smia byc konkurencja dla Boscha, AEG, Hoovera czy Miele?

Zelmer wła¶nie poszedł w germanskie łapy...
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/zelmer-sprzedany-koncernowi-bsh,7039524686

Data: 2013-03-30 21:47:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Komuna wrócila

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:501efab6-78ed-4ee3-824c-9625b51e0347googlegroups.com...
Zelmer wła¶nie poszedł w germanskie łapy...
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/zelmer-sprzedany-koncernowi-bsh,7039524686

No to trza protestować. Wanda nie chciała wyj¶ć za NIemca, to i Zelmer powinien dogorywać w polskich rękach.
Kupujcie rozpuszczalnik!

ubawiony emeryt

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-30 21:50:06
Autor: u2
Komuna wrĂłcila
Kupujcie rozpuszczalnik!

ubawiony emeryt

to dlatego tobie tak wesolo pizdzik bizdzik ? ...-;)

Data: 2013-03-30 14:10:26
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Komuna wrócila
W dniu sobota, 30 marca 2013 21:50:06 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Kupujcie rozpuszczalnik!

> ubawiony emeryt

to dlatego tobie tak wesolo pizdzik bizdzik ? ...-;)

To smiech przez lzy patrioty na emigracji ;)

Data: 2013-03-30 22:28:15
Autor: u2
Komuna wrĂłcila
W dniu 2013-03-30 22:10, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
to dlatego tobie tak wesolo pizdzik bizdzik ? ...-;)

To smiech przez lzy patrioty na emigracji

pizdzik nigdy nie migrowal, on zmuszal i nadal zmusza innych do migracji...-;)

Data: 2013-03-30 14:34:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Komuna wrócila
W dniu sobota, 30 marca 2013 22:28:15 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> To smiech przez lzy patrioty na emigracji

pizdzik nigdy nie migrowal, on zmuszal i nadal zmusza innych do migracji...-;)

grozac rozpuszczalnikiem? ;)

Data: 2013-03-31 09:37:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Komuna wrócila

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:eba60d32-e1ff-41fa-ad49-e54e21b5fe2cgooglegroups.com...

> To smiech przez lzy patrioty na emigracji

pizdzik nigdy nie migrowal, on zmuszal i nadal zmusza innych do

migracji...-;)

grozac rozpuszczalnikiem? ;)

Ta.... I obrzezaniem kutasika!!!!!

rozbawiony emeryt

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-30 09:06:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Komuna wróciła

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kj55hm$m0p$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kup se rozpuszczalnik...

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-30 10:37:11
Autor: Trybun
Komuna wróciła
W dniu 2013-03-29 23:35, boukun pisze:

boukun

Melduj się u elektryka, łap za kamień i obalaj. Przecież masz to już opanowane..

Komuna wróciła