"Komuniści i złodzieje!"

Data: 2019-12-06 08:26:01
Autor: Runt
"Komuniści i złodzieje!"
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25483056,prof-andrzej-rzeplinski-rezim-kaczynskiego-ukradl-mi-30-lat.html#a=362&c=159&s=BoxNewsLink

"Reżim Kaczyńskiego ukradł mi 30 lat pracy dla Rzeczpospolitej. Jaruzelski ukradł mi 8 lat, a ten ukradł mnie i innym sędziom 30 lat pracy - powiedział w rozmowie z "Rzeczpospolit±" były prezes Trybunału Konstytucyjnego, Andrzej Rzepliński. Zarzucił też Andrzejowi Dudzie, że od pocz±tku kadencji "nic nie zrobił jako prezydent". - Przez cztery lata łamał konstytucję, kłamał i za pieni±dze podatników jeĽdził po Polsce - mówił."

Do opluwania A.Rzeplińskiego .... Gotowi?!!! Staaaaarttttt!
--
Runt

"Komuniści i złodzieje!"