Komunia kapłana, a komunia wiernych

Data: 2013-04-20 20:15:55
Autor: abc
Komunia kapłana, a komunia wiernych
Czcigodny Sługa Boży Pius XII tak napisał w encyklice Mediator Dei:

Dopełnieniem Ofiary ołtarza jest Komunia w uczcie Pańskiej.

Jednakowoż, jak to wszystkim wiadomo, do zupełności tej Ofiary potrzeba
jedynie, by odprawiający kapłan spożył Boski Pokarm, a nie jest konieczne -
acz jest nader pożądane - by lud przystąpił do Stołu Pańskiego.

Komunia wiernych nie jest warunkiem zupełności Ofiary Mszy św.

Więcej
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/mediator_dei_20111947.html

Data: 2013-04-20 21:02:00
Autor: pluton_
Komunia kapłana, a komunia wiernych
Komunia wiernych nie jest warunkiem zupełności Ofiary Mszy św.

Mnie raczej bardziej interesuje, czy hydroklaza amylolityczna
jest egzogenna czy andogenna.
I większość Polaków jest tym zainteresowana też.

Nullification

Data: 2013-04-20 21:07:33
Autor: u2
W dniu 2013-04-20 21:02, pluton_ pisze:
Mnie raczej bardziej interesuje, czy hydroklaza amylolityczna
jest egzogenna czy andogenna.

andogenna ? ty na pewno chemik jak niejaki brewik...-;)

--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-20 21:24:22
Autor: pluton_
Komunia kapłana, a komunia wiernych
> Mnie raczej bardziej interesuje, czy hydroklaza amylolityczna
> jest egzogenna czy andogenna.

andogenna ? ty na pewno chemik jak niejaki brewik...-;)

A nie mówiłem ? Nawet stare pedaly interesuja sie hydroklazami.

Nullification

Data: 2013-04-20 21:25:51
Autor: Marek Czaplicki
pluton_ pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:02:

Komunia wiernych nie jest warunkiem zupełności Ofiary Mszy św.

Mnie raczej bardziej interesuje, czy hydroklaza amylolityczna
jest egzogenna czy andogenna.
I większość Polaków jest tym zainteresowana też.

Przedewszystkiem chodzi o pertycypację morfemów trandegendoryzacji, jak mniemam. :)

Data: 2013-04-20 23:16:25
Autor: pluton_
> [...]

> I większość Polaków jest tym zainteresowana też.

Przedewszystkiem chodzi o pertycypację morfemów trandegendoryzacji, jak

Zle mniemasz. Chodzi o to, zeby Polska rosla w sile a ludzie dostali
zytniej.

Nullification

Komunia kapłana, a komunia wiernych