Komunikacja przedmeczowa w Poznaniu

Data: 2010-09-30 19:26:18
Autor: Torbut
Komunikacja przedmeczowa w Poznaniu

Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:lbfc27g4tbju.pi1xdt68zxkx$.dlg40tude.net...

Wyczytałem, co następuje:
http://ekstraklasa.wp.pl/kat,1754,title,LE-kibice-za-darmo-dojada-na-stadion,wid,12713195,wiadomosc.html

Ciekaw jestem okrutnie, jak się w tej dziedzinie sprawi Wrocław, jak
przyjdzie czas. Pierwsze przymiarki miasto już ogłosiło -- mają być
parkingi na Bielanach i w paru innych miejscach, a tam doraźne pętle
autobusowe. Ale o darmowych biletach nic nie wspominano.

Ja czekam z utesknieniem na wznowienie darmowych linii przed meczami w Warszawie. Niestety zrezygnowano juz z nich. O parkingach to mozna zapomniec, obecnie tylko w czasie meczu szedzie straz miejska lata z blokadami jak szaeni.

Komunikacja przedmeczowa w Poznaniu