Komunikacja radiowa mi臋dzy 2 motocyklami - pytanie do praktyk贸w

Data: 2010-10-18 20:02:12
Autor: Vir
Komunikacja radiowa mi臋dzy 2 motocyklami - pytanie do praktyk贸w

http://www.navcomm.eu/product_info.php?cPath=27_42&products_id=57 +
ewentualna wymiana mikrofonu na r贸偶nicowy. Pytanie do os贸b kt贸re

Ja mam u siebie taki bylejaki zestaw z centralk膮 (kabelkowy). Kosztowa艂 co艣 200 z艂. Na fabrycznych mikrofonach nic nie by艂o s艂ycha膰 od pr臋dko艣ci >50km/h. Wymieni艂em mikrofony na r贸偶nicowe (Tonsil - jakie艣 80 z艂 za sztuk臋). R贸偶nica w komunikacji jest ogromna, ale i tak da si臋 pogada膰 z plecaczkiem do 90-100/h (Kaski Schuberth C3)

--
Vir
Du偶a czarna bawarka, 艣rednia srebrna cebulka i ma艂a czarna japonka

Data: 2010-10-22 17:13:21
Autor: Marcin N
Komunikacja radiowa mi臋dzy 2 motocyklami - pytanie do praktyk贸w

U偶ytkownik "Vir" <agentmarek@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:i9i232$skj$1@news.onet.pl...

> [...]

sztuk臋). R贸偶nica w komunikacji jest ogromna, ale i tak da si臋 pogada膰 z plecaczkiem do 90-100/h (Kaski Schuberth C3)

Mam te偶 przewodowy zestaw Oxforda za 200 z艂. Bez problemu rozmawia艂em z pasa偶erem przy 80 km/h, przy 110 trzeba by艂o podnie艣膰 g艂os, przy 130 pasa偶er przestawa艂 mnie s艂ysze膰 (ja jego nie), bo mam kask szcz臋kowy i mikrofon umieszczony przy policzku.

Komunikacja radiowa mi臋dzy 2 motocyklami - pytanie do praktyk贸w