|
Data: 2019-02-20 07:10:31 |
Autor: J.F. |
Komunikacja sterownika skrzyni DSG |
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c6ae460$0$486$65785112@news.neostrada.pl...
Kilka dni temu przytrafiła mi się awaria, której opis zamieszczam i proszę
o ewentualne uwagi. Pacjent VW Passat 2,0 tdi skrzynia DSG - 6-biegowa+R
Samochód normalnie funkcjonował, przed samym zdarzeniem był rozgrzany -
wcześniej zrobił ponad 20km w ruchu miejskim.
Zaparkowałem na 10min i po powrocie do auta silnik odpalił,
wrzuciłem wsteczny bieg i podjechałem trochę do tyłu.
Do tyłu było trochę pod górkę, nie wcisnąłem hamulca i samochód
z wrzuconym wstecznym (R) bez gazu i hamulca lekko stoczył spowrotem
do przodu - około 1m.
Silnik jakby się zadławił, popracował przez chwilę nierównomiernie i zgasł -
tak jakby się zdusił. Ale niestety nie dał się uruchomić ponownie.
Rozrusznik kręcił, ale silnik bardzo nierównomiernie pracował -
przy przytrzymaniu rozrusznika te kilka sekund rozrusznik kręęcił a potem rozruch się wyłączał. Podjąłem 5-6 prób w ciągu kilku minut, reset itp i zdecydowałem wezwać lawetę.
Po 15 minutach silnik odpalił i te kilka dni funkcjonuje normalnie.
Nie było żadnych alarmów ani zapalonych kontrolek.
A moze to problem z paliwem, a nie z DSG ?
J.
|
|
|
Data: 2019-02-20 01:43:43 |
Autor: przemek.jedrzejczak |
Komunikacja sterownika skrzyni DSG |
-- A moze to problem z paliwem, a nie z DSG ?
zalecasz fusy czy tarota ?
|
|
|
Data: 2019-02-21 16:48:49 |
Autor: cef |
Komunikacja sterownika skrzyni DSG |
W dniu 2019-02-20 o 07:10, J.F. pisze:
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c6ae460$0$486$65785112@news.neostrada.pl...
Kilka dni temu przytrafiła mi się awaria, której opis zamieszczam i proszę
o ewentualne uwagi. Pacjent VW Passat 2,0 tdi skrzynia DSG - 6-biegowa+R
Samochód normalnie funkcjonował, przed samym zdarzeniem był rozgrzany -
wcześniej zrobił ponad 20km w ruchu miejskim.
Zaparkowałem na 10min i po powrocie do auta silnik odpalił,
wrzuciłem wsteczny bieg i podjechałem trochę do tyłu.
Do tyłu było trochę pod górkę, nie wcisnąłem hamulca i samochód
z wrzuconym wstecznym (R) bez gazu i hamulca lekko stoczył spowrotem
do przodu - około 1m.
Silnik jakby się zadławił, popracował przez chwilę nierównomiernie i zgasł -
tak jakby się zdusił. Ale niestety nie dał się uruchomić ponownie.
Rozrusznik kręcił, ale silnik bardzo nierównomiernie pracował -
przy przytrzymaniu rozrusznika te kilka sekund rozrusznik kręęcił a potem rozruch się wyłączał. Podjąłem 5-6 prób w ciągu kilku minut, reset itp i zdecydowałem wezwać lawetę.
Po 15 minutach silnik odpalił i te kilka dni funkcjonuje normalnie.
Nie było żadnych alarmów ani zapalonych kontrolek.
A moze to problem z paliwem, a nie z DSG ?
Ze wszystkim może być problem, ale skoro normalnie potem jeździł,
to uznalem, że to raczej nie paliwo. Zwłaszcza, że w grudniu padła
pompa paliwa i była wymieniana.
Ale jak się dowiem, to napiszę tutaj, bo właśnie dziś rano się zadławił
i sukinsyn nie odpalił
i mechanik się nim musi zająć.
|
|
Data: 2019-02-22 13:44:17 |
Autor: cef |
Komunikacja sterownika skrzyni DSG |
W dniu 2019-02-21 o 16:48, cef pisze:
A moze to problem z paliwem, a nie z DSG ?
Ze wszystkim może być problem, ale skoro normalnie potem jeździł,
to uznalem, że to raczej nie paliwo. Zwłaszcza, że w grudniu padła
pompa paliwa i była wymieniana.
Ale jak się dowiem, to napiszę tutaj, bo właśnie dziś rano się zadławił
i sukinsyn nie odpalił
i mechanik się nim musi zająć.
Klasyczny przypadek niedomagania.
Jak mechanik podszedł, to odpaliło.
Błędów brak, wszystko działa, sprawdzono co się da
i niby jest OK, ale strach jeździć :-)
|
|