Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK

Data: 2011-01-28 09:27:46
Autor: Endriu
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK
http://www.youtube.com/watch?v=-UjQ6MPN3M8&feature=player_embedded

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-28 09:51:24
Autor: Roman

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihtumd$8ki$1usenet.news.interia.pl...
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK
http://www.youtube.com/watch?v=-UjQ6MPN3M8&feature=player_embedded

Bardzo dobrze podłożona i treść i głos pod propagandę sowiecką z lat pięćdziesiątych.

Data: 2011-01-28 10:01:01
Autor: Jan Werbinski
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK
Endrju, czy ja już Tobie mówiłem że jesteś młot?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-28 12:27:34
Autor: KiloSierra
W dniu 11/01/28 10:01, Jan Werbinski pisze:
Endrju, czy ja już Tobie mówiłem że jesteś młot?

przeciez mlot i tak tego nie pojmie
im ktos glupszy tym mu sie bardziej wydaje ze mądry jest

Data: 2011-01-28 12:54:17
Autor: lady mutant
KiloSierra pisze:
W dniu 11/01/28 10:01, Jan Werbinski pisze:
Endrju, czy ja już Tobie mówiłem że jesteś młot?

przeciez mlot i tak tego nie pojmie
im ktos glupszy tym mu sie bardziej wydaje ze mądry jest
A najmądrzejszy jest ten kto dyskutuje z kimś kogo uważa za skończonego
głupka... Przykładów m.in na pl.rec.lotnictwo multum, prawda?

-- lm

Data: 2011-01-28 13:07:00
Autor: KiloSierra
W dniu 11/01/28 12:54, lady mutant pisze:
KiloSierra pisze:
[...]

nie ten adres misiu.... idz szukac tajnej instrukcji...

Data: 2011-01-28 13:42:41
Autor: lady mutant
KiloSierra pisze:
[...]

poczułeś, że o tobie mowa?

-- lm

Data: 2011-01-28 15:46:00
Autor: /dev/SU45
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK
A najmądrzejszy jest ten kto dyskutuje z kimś kogo uważa za skończonego
głupka... Przykładów m.in na pl.rec.lotnictwo multum, prawda?

Temat Smoleńska już chyba wszystkich zmęczył. Dla odprężenia ciekawi mnie jakie to spiskowe hipotezy opisują zderzenie meleksów pilotowanych przez dr Karskiego i tego drugiego typa. Ponoć niczego nie nalezy wykluczać!

Data: 2011-01-28 16:01:03
Autor: grzech

Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma@w.pl> napisał w wiadomości news:ihukr8$bnt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież to oczywiste. Putin z Tuskiem, dosypali coś do gorzały naszym nieskalanym bojownikom, a następnie naprowadzali ich na przepaść. To była taka próba generalna.

Data: 2011-01-28 17:41:57
Autor: Endriu
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK
Temat Smoleńska już chyba wszystkich zmęczył. !

To racja....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 12:32:04
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihurl1$muc$1usenet.news.interia.pl...
Temat Smoleńska już chyba wszystkich zmęczył. !

To racja....

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endrju nie odpuszczaj! Trzeba odnaleźć i zlikwidowac sprawców zamachu!!!111

Data: 2011-01-30 13:31:20
Autor: karlik3
Komunikat .. samobójstwo.

Endrju nie odpuszczaj! Trzeba odnaleźć i zlikwidowac sprawców
zamachu!!!111

    To było samobójstwo, więc samobójcę już nie da się ukarać.

Data: 2011-01-30 14:11:04
Autor: Jan Werbinski
Komunikat .. samobójstwo.
Użytkownik "karlik3" <er5ty@hf4efr.pl> napisał w wiadomości news:ii3lmu$ds9$1node1.news.atman.pl...

Endrju nie odpuszczaj! Trzeba odnaleźć i zlikwidowac sprawców
zamachu!!!111

   To było samobójstwo, więc samobójcę już nie da się ukarać.

Kiedyś samobójstwo było karane, czy mi się wydaje?

Data: 2011-01-30 14:40:23
Autor: >renega
Komunikat .. samobĂłjstwo.
W dniu 30-01-11 14:11, Jan Werbinski pisze:

Kiedyś samobójstwo było karane, czy mi się wydaje?

Tak, karą śmierci... ;-)))))

Data: 2011-02-03 02:50:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Komunikat .. samobójstwo.

">renegat<" 4d456a4f$1@news.home.net.pl

W dniu 30-01-11 14:11, Jan Werbinski pisze:

Kiedyś samobójstwo było karane, czy mi się wydaje?

Tak, karą śmierci... ;-)))))

Okazywano jednak łaskę wobec tych, którym się udało zabić. ;)

-=-

BTW kary śmierci -- to właśnie Kaczyńscy byli
zwolennikami przywrócenia w Polsce tej kary.

No... I pewna Święta Kościoła lubowała się w niej.
(Święta Inkwizycja -- dzisiaj to się nazywa Kongregacja
Nauki Wiary; i nazywało się to różnie na przestrzeni wieków)

Data: 2011-02-03 02:45:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Komunikat .. samobójstwo.

"Jan Werbinski" 4d456384$0$2504$65785112@news.neostrada.pl

   To było samobójstwo, więc samobójcę już nie da się ukarać.

Kiedyś samobójstwo było karane, czy mi się wydaje?

Mnie psychiatra uprzedzał o tym, że w Anglii samobójców karano.
Miałem zapytać -- na tym świecie czy na tamtym, ale lekarz zreflektował
się zbyt szybko, dodając, że w karano razie niepowodzenia haniebnego czynu.

Moim zdaniem słusznie -- samobójców-nieudaczników należy karać.
(najlepiej śmiercią) ;)

-=-

IMO:

 -- Protasiuk dokonał samobójstwa zgadzając się na latanie z Kaczyńskim.
    (podobnie z resztą załogi)

 -- LKaczyński dokonał samobójstwa nieświadomie. (był umysłowo chory, na
    co wskazuje choćby zachowanie w Gruzji)

 -- Błasik dokonał samobójstwa szkoląc pilotów na samobójców.

 -- Podejrzane jest zachowanie JKaczyńskiego. Najwyraźniej wysłał
    brata na śmierć, aby zgarnąć szmal. (spadek po rodzicach oraz
    odszkodowanie) Ale śmierć brata (i trzonu partyjnego) to nie
    co innego, jak śmierć PiSu... Czyżby więc i tu mamy do czynienia
    z samobójstwem?

Najbardziej żal mi Protasiuka i pozostałych załogantów. Najmniej -- Rydzyka...
....który traci poparcie moherów swym szokującym brakiem szacunku dla ludzkiego
życia -- należy dążyć do ujawnienia prawdy, nie zaś do szukania winowajców tam,
gdzie ich nie ma. Winę ponosi załoga oraz jej szkolenie i głupota Kaczyńskiego.

Szkoda, że Protasiuka nie stać było na rozmowę typu:

 -- Ląduj choćby widoczności nie było.
 -- Uchodź w na wtoryj krug zamglony ;) prezydencie. :)

-=-

Samobójców karze Bóg!! Mnie ukarał!!! Płacenie na ,,Kościół'' jest
samobójstwem, :) a ja -- płaciłem hojnie. I zostałem surowo (moim
zdaniem zbyt surowo, ale wolę nie protestować, bo jedyną reakcją
Boga na tego rodzaju protesty jest powiększanie kary) ukarany za
swoją głupotę. Nawet księża i katecheci odradzali płacenie. :)

Nawet ksiądz Henryk Samul, mój prześladowca i sprawca tragedii
mego życia nieraz mówił do mnie:

 -- pierwsze są Twoje potrzeby!!!
    to oficjalna zasada Kościoła rzymskokatolickiego!!!

 -- ty będąc głodnym, karmisz innych?
    ty jesteś głodny naprawdę, oni może
    udają; ty głodujesz i cierpisz, oni
    być może marnują twoje dary

 -- korespondujesz z Makulskim z Lichenia Starego?
    głupcze, :) toż Makulski nie hańbi :) się
    czytaniem tego, co ludzie do niego piszą;
    co najwyżej jakaś zakonnica przeczyta listy
    adresowane do Makulskiego

Kiedyś zostałem nazwany ,,swoim'' w miejscu konsekry. :)
Na zadane pytanie o powód takiego zaszeregowania od
powiedziano mi, że tylko ,,swoi'' nie dają. :) (a ja
nie dałem, ale od razu przystąpiłem do pertraktowania)

-=-

Wracając do samobójców... Zawsze mnie intrygowali. :)
Po co trudzić się nad czymś, co nastąpi niechybnie samoistnie? :)

O ileż lepiej wziąć jakiś solidny kredyt i pożyć ,,ponad stan''
kosztem pozostałych. Gdy przybędzie ;) czas zwracania, można
powiedzieć naiwnym -- uchodźcie na wtoryj krug. ;)

Zawsze mnie uczono -- najgorsze, co może Cię spotkać w życiu, to śmierć,
zatem jeśli opanujesz strach przed śmiercią, opanujesz strach przed życiem. :)

Ja (choć Boga nie boję się zbyt mocno i nie trzęsę się ze strachu
na myśl o potrzebie spotkania się z Nim po śmierci mego ciała)
wolałbym żyć na ziemi jak najdłużej, bo imo lepsze najmarniejsze
życie niż najwytworniejsze dokarmianie robali. :)

Ale wiem o tym, że społeczeństwom opłaca się ludzka śmierć.
JK dostał szmal po M&LK -- podobnie inni dostają. Iluś ludzi
trudzi się zbieraniem/pracowaniem, ale owoce tego trudu
przypadają tylko części z nich. Ważne, aby śmierć ,,bliskich''
nastąpiła w dogodnym momencie.

Podobnie jest z wojną -- zwykle bez względu na jej wynik
jest ona dogodna dla tych, którzy zostają przy życiu.
Kiedyś skrupulatnie wyjaśniano mi zasady socjobiologicznego
zysku płynącego z wojen i z wstrzemięźliwości seksualnej.
Wyniki są zaskakujące -- to, co wydaje się być stratą
społeczną, w istocie jest społecznym zyskiem!!!
(bez względu na to, kto pozostanie przy życiu i kto
wygra wojnę -- jest ona zawsze zyskiem dla tych, którzy
przeżyją, a zatem dla tych, którzy nie idą na front,
a jedynie wysyłają tam innych) W pewnym sensie wojna
jest zawsze wygraną dla tego, kto przeżyje. (oczywiście
przeżyje jako zdrowy, nie jako kaleka)

Dlatego ja wolę unikać życia ,,społecznego''. :)

Data: 2011-01-28 22:15:24
Autor: Jalikos
Komunikat ... pomroczność jasna.

[...]

    Ten przypadek to juĹź został zbadany wiele lat wcześniej - zwykła pomroczność jasna,
dla przypomnienia ; przytrafilo to się synowi Wałęsy.

Data: 2011-01-28 23:56:52
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Fri, 28 Jan 2011 22:15:24 +0100, Jalikos napisał(a):

dla przypomnienia ; przytrafilo to się synowi Wałęsy.

nie Wałęsy, tylko Lecha W., byłego Prezydenta Polski!!!! Nikt nie zezwolił na ujawnianie danych osobowych!!!!

(A jak Prokurator Generalny i jednocześnie Minister Sprawiedliwości się wił na wizji czytając akt oskarżenia, to będę pamiętał do końca życia... ;->)

--
pzdr
meping

Data: 2011-01-29 08:20:13
Autor: lady mutant
Krzysztof Chajęcki pisze:
[...]

wałęsa, syn wałęsy, teść wałęsy co za różnica...

Ważne w TVN coś tam miga, coś co "pamiętam do końca życia"

-- lm

Data: 2011-01-29 10:43:48
Autor: grzech
Komunikat ... pomroczność jasna.

Ważne w TVN coś tam miga, coś co "pamiętam do końca życia"

Coś ci chyba źle miga. W czasach gdy Przemysław W. syn Lecha W. doznawał pomroczności jasnej nie było jeszcze TVN.

Data: 2011-01-29 12:37:18
Autor: lady mutant
Komunikat ... pomroczno
grzech pisze:
Ważne w TVN coś tam miga, coś co "pamiętam do końca życia"

Coś ci chyba źle miga. W czasach gdy Przemysław W. syn Lecha W. doznawał pomroczności jasnej nie było jeszcze TVN.
Jakby ci ironia nas###a na głowę to też byś nie zauważył...

-- lm

Data: 2011-01-29 11:17:22
Autor: RedLite
Komunikat ... pomroczność jasna.
W dniu 2011-01-29 00:56, oskarżony *Krzysztof Chajęcki*, zeznał co następuje:

nie Wałęsy, tylko Lecha W., byłego Prezydenta Polski!!!!

Pojebało Ci się
"Przemysław W. syn Lecha Wałęsy" lub "Przemysław W. syn byłego prezydenta"

--
signature

Data: 2011-01-29 17:13:51
Autor: J.F.
Komunikat ... pomrocznoœć jasna.
On Fri, 28 Jan 2011 23:56:52 +0000 (UTC),  Krzysztof Chajęcki wrote:
[...]

Akt w sprawie Przemyslawa W., syna prezydenta ? Byl w ogole jakis akt, czy z taka opinia bieglego lekarza nie bylo
podstaw ? J.

Data: 2011-01-28 15:42:54
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik KiloSierra napisał:
W dniu 11/01/28 10:01, Jan Werbinski pisze:
Endrju, czy ja już Tobie mówiłem że jesteś młot?

przeciez mlot i tak tego nie pojmie
im ktos glupszy tym mu sie bardziej wydaje ze mądry jest

"Ja jestem Roch Kowalski a to jest pani Kowalska..."

--
Darek

Data: 2011-02-03 01:59:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK

""Dariusz K. Ładziak"" 4d42d5fd$0$2447$65785112@news.neostrada.pl

przeciez mlot i tak tego nie pojmie
im ktos glupszy tym mu sie bardziej wydaje ze mądry jest

: "Ja jestem Roch Kowalski a to jest pani Kowalska..."

Życie mściwe jest -- głupkowaty Roch Kowalski z Potopu
zamienia się w Onufrego Zagłobę z Ognia i mieczem.
(przynajmniej w filmach)

A ów Onufry:

 -- dobrze machał szablą
 -- dobrze/celnie strzelał z pistoletu
 -- miał dobry dowcip
 -- był przebiegły

(i miał zadatki na dowódcę sił powietrznych?)

Chyba z łuku Onufry nie umiał strzelać. :)

Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 35: Raport MAK