Komunikat "zmień olej silnikowy" Fiat Dobl o jtd

Data: 2011-08-26 07:43:28
Autor: Jacek
Komunikat "zmień olej silnikowy" Fiat Dobl o jtd
Ostatni przegląd zrobiłem poza ASO i nie mam skasowane.
Od pewnego czasu wyświetla się komunikat o przekroczonym terminie przeglądu.
Od wczoraj wyświetla się "zmień olej silnikowy".
Czy faktycznie jest w aucie jakiś magiczny pomiar jakości oleju, czy tylko liczy kilometry i na tej podstawie pokazuje komunikat?
Da się to jakoś skasować bez ASO?
Jacek

Data: 2011-08-26 08:57:02
Autor: Michał Gut
Komunikat "zmień olej silnikowy" Fiat Doblo jtd
elm327 + fiat ecu scan

Komunikat "zmień olej silnikowy" Fiat Dobl o jtd