Komunikaty ESPI

Data: 2012-08-07 12:54:44
Autor: Huncw0t
Komunikaty ESPI
Witam

Mam rachunek w BOSSA i bardzo brakuje mi w nim następuj±cej funkcjonalno¶ci: po pierwsze chciałbym mieć możliwo¶ć zobaczenia komunikatów ESPI wyfiltrowanych dla wybranej grupy spółek. Po drugie chciałbym otrzymywać na email komunikaty ze spółek ze zdefiniowanej grupy.

Czy takie funkcjonalno¶ci można uzyskać na jakim¶ innym zewnętrznym (bankier, money itp.) serwisie? Ewentualnie jestem zdecydowany zmienić DM, czy możecie co¶ polecić, co spełni moje wymagania?

Huncwot
Biuro podróży - http://www.skladnicawycieczek.pl

Data: 2012-08-23 00:17:04
Autor: jeremy
Komunikaty ESPI
Huncw0t pisze:
[...]

pozdrawiam

komunikaty espi zrobia ci z banki jeszcze wieksza pustke niz ja masz teraz

Data: 2012-08-24 00:38:21
Autor: piotr.dakudowicz
Komunikaty ESPI
W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 12:54:44 UTC+2 użytkownik Huncw0t napisał:
[...]

Witam,
Mam rachunek w bossa.pl i jest możliwo¶ć podgl±du komunikatów espi oraz pap dot. tylko wybranych spółek. Należy po zalogowaniu do rachunku wybrać Serwis Informacyjny a następnie w czę¶ci Notowania własne zdefiniować swoje spółki.
Komunikaty dot. naszych spółek będ± pojawiały się w czę¶ci: Komunikaty o moich spółkach.

Niestety nie znalazłem możliwo¶ci otrzymywania komunikatów na maila....

Pozdrawiam

Data: 2012-08-24 13:50:06
Autor: Huncw0t
Komunikaty ESPI

Witam,
Mam rachunek w bossa.pl i jest możliwość podglądu komunikatów espi oraz pap dot. tylko wybranych spółek. Należy po zalogowaniu do rachunku wybrać Serwis Informacyjny a następnie w części Notowania własne zdefiniować swoje spółki.
Komunikaty dot. naszych spółek będą pojawiały się w części: Komunikaty o moich spółkach.

Niestety nie znalazłem możliwości otrzymywania komunikatów na maila...

Pozdrawiam

Musiałem ten element ("Komunikaty o moich spółkach") sobie dodać do panelu głównego serwisu informacyjnego.
Dzięki wielkie, bez Twoje podpowiedzi w życiu bym na to nie wpadł bo szukałem tego w Analizy » Komunikaty

pozdrawiam
Huncwot