Komunisci chca usuwac krzyze z przestrzeni publicznej!

Data: 2009-12-04 13:09:40
Autor: Piotr
Komunisci chca usuwac krzyze z przestrzeni publicznej!
Dnia Fri, 4 Dec 2009 12:53:41 +0100, konserwator napisał(a):

trzeba natychmiast zatrudnic firmy ochroniarskie do ochrony cmentarzy!
Satanisci chca usuwac krzyze z PP!
Kapliczki przydrozne tez sa zagrozone a nawet SKRZYZOWANIA!!!!

Ja bym jeszcze zwrócił uwage na zręczne, utrzymane w stylu "nowomowy",
sformulowanie, jak "przestrzeń publiczna"... Piotr

Data: 2009-12-04 14:52:57
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mjfq4flp58jp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

encyklopedycznie: "Porzestrzen publiczna" - to obszar w ktorym katolicy i chrzescijanie moga byc dowolnie opluwani i obrazani przez tzw "ateistwo"

Komunisci chca usuwac krzyze z przestrzeni publicznej!