Komunisci są wśród nas

Data: 2019-07-10 20:28:34
Autor: Yogi
Komunisci są wśród nas
Data: 2019-07-10 20:30:43
Autor: A. Filip
Komunisci Yogi :-) ]
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/krystyna-pawlowicz-z-przeszloscia-w-komunistycznej-mlodziezowce/tmv57cg

Proszę, proszę! Ależ smród!

A podasz ile lat i w jakich latach? No bo może dwa dni należała a
STRASZLIWA plama w życiorysie ma się za nią ciągnąć do śmierci? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-10 12:42:13
Autor: japanizer
Komunisci są wśród nas [misiów Yogi :-) ]
On Wednesday, July 10, 2019 at 8:32:45 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

A podasz ile lat i w jakich latach? No bo może dwa dni należała a
STRASZLIWA plama w życiorysie ma się za nią ciągnąć do śmierci? :-)

cyt.

  Wiec wychodzi na to ze w SLD jest mniej komuchow n8z w PISdoSekcie ...

Data: 2019-07-12 19:16:45
Autor: Yogi
Komunista filip
Dnia Wed, 10 Jul 2019 12:42:13 -0700 (PDT), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

[...]

Wychodzi na to, że PiS komuchami stoi. Ostatnio wyszło na jaw, że komsze
korzenie ma Przyłebska i Pawłowicz. Damy PiS.

Data: 2019-07-12 19:19:20
Autor: u2
Komunista filipinek
W dniu 12.07.2019 o 19:16, Yogi pisze:
Wychodzi na to, że PiS komuchami stoi. Ostatnio wyszło na jaw, że komsze
korzenie ma Przyłebska i Pawłowicz. Damy PiS.

a ty kiedy się urodziłeś ? jak przed 1989 toś komuszy synek:)))))))

--
I love love

Data: 2019-07-12 19:32:36
Autor: Yogi
Komunista filipinek
Dnia Fri, 12 Jul 2019 19:19:20 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie pamiętasz przygłupie? Y

Data: 2019-07-12 19:36:26
Autor: u2
Komunista filipinek
W dniu 12.07.2019 o 19:32, Yogi pisze:
Nie pamiętasz przygłupie?

ja nie jestem twoim vater yogi, opanuj się, i szukaj dalej:)

--
I love love

Data: 2019-07-12 19:38:27
Autor: Yogi
Komunista filipinek
Dnia Fri, 12 Jul 2019 19:36:26 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 12.07.2019 o 19:32, Yogi pisze:
Nie pamiętasz przygłupie?

ja nie jestem twoim vater yogi, opanuj się, i szukaj dalej:)

Ty nie jestes niczyj vater bo masz jaja wydmuszki. Spadaj przygłupie.

Data: 2019-07-12 19:39:10
Autor: A. Filip
Komunista twĂłj wrĂłg
[...]

Dlaczego oceniasz innych po sobie?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-12 19:39:49
Autor: u2
Komunista filipinek
W dniu 12.07.2019 o 19:38, Yogi pisze:
Ty nie jestes niczyj vater bo masz jaja wydmuszki. Spadaj przygłupie.

no co ty yogi, patrzyłeś na moje jaja ?:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-12 23:21:58
Autor: Jacek Bialy
Komunista filipinek
   -- - no co ty yogi, patrzyłeś na moje jaja ?:)))))))))

Na skrzyżowaniu Nowego Świata i Świętokrzyskiej w Warszawie stoi dwóch milicjantów z psem. Do tego psa podchodzi towarzysz Piszczyk i zaczyna mu tam grzebać pomiędzy tylnymi łapami...

- Czego pan szuka?!  - wrzasnął jeden z milicjantów.
- A, bo panowie...  Za rogiem jeden facet powiedział mi, że tutaj pies z dwoma chujami stoi..

Buuu -ha-ha!

Data: 2019-07-12 19:19:23
Autor: A. Filip
Komunisci Yogi :-) ]
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

cyt.

  Wiec wychodzi na to ze w SLD jest mniej komuchow n8z w PISdoSekcie

Czy to jest oficjalne stanowisko SLD? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-10 20:42:12
Autor: Yogi
Komunisci Yogi :-) ]
Dnia Wed, 10 Jul 2019 20:30:43 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

Ano plama! S m r ó d ! Ikona PiS z czerwonym podniebieniem. Koleżanka St.
Piotrowicza.

Komunisci są wśród nas