Komunisci w natarciu !!

Data: 2010-01-13 18:02:58
Autor: cyc
Komunisci w natarciu !!
Jak pokazuja ostatnie wydarzenia komunisci nie tylko maja sie nie tyle dobrze ile bedac w ofensywie  zdobywaja przyczolki .
Szef ich mimo trudnosci skonsolidowal na tyle swoich czlonkow , ze jedza mu z reki a kazda oddolna inicjatwa , jak to w komunizmie bywa , jest juz w zarodku tepiona .
J. Kaczynski i jedzacy mu z reki , zdominowany brat pelniacy obowiazki prezydenta , robia wsystko aby reaktywowac system , ktory wydawal sie byc juz tylko wspomnieniem .
Oczywiscie w "dziele " tym obaj byliby niczym gdyby nie armia poslusznych im idiotow w tym tych piszacych na grupie jak faszyzujacy juz joty 23 , czy bada moherowych koltunow , ktorzy aktywnie wlaczaja sie w proces reakywacji starego , nowego systemu .
Czy mozna sie dziwic ? . Nie . Kazden myslacy czlowiek od poczatkow dzialania blizniakow i jego najblizszych pomocnikowwiedzial w jakim kierunku zmierzaja jako , ze nawet ich prace "naukowe " pokazywaly droge jaka zamierzaja pojsc , musial wiedziec co szykuja i w jakim kierunku pojdzie ich "polityka " w tym zagraniczna .
Ta ostatnia to glownie wojna z calym swiatem i nierozerwalny , dozgonny sojusz z jedynym "przyjacielem " Watykanem
Pomijam cala  przeszosc konusow , od dziecinstwa poczawszy , kiedy to staraniem najwyzszych wladz komuny wsrod ktorych rej wodzil ich ojciec , "zalapali sie " w "kradziez ksiezyca " ale nie sposob nie zauwazyc dzialan dnia dzisiejszego , ktorych koronnym szyldem jest coraz silniejsza wiez z postkomuna , ktora zaczyna sie jawic dla nich jako najwartosciowszy koalicjant .
Powiem tak . Sami postkomunisci skupieni wokol SLD byliby znacznie lepszym partnerem dla spoleczenstwa niz ta egzotyczna koalicja . Lewica bowiem na tyle sie ucywilizowala , ze komunisci z PiS-u do piet juz im nie dorastaja bowiem zyja dalej w czasach stalinowskich w ktorych  demokracja nazywana byla ludowa .
Tak dlugo jak dlugo Kaczynscy beda trzymali wladze w PiS-ie , tak dlugo nie bedzie mowy o tym aby partia ta byla w stanie zrobic cokolwiek dobrego dla Polski i jej obywateli . Ich naczelnym zadaniem jest bowiem wylaczanie zaspokojenie wlasnych , niewyzytych ambicji .
Zmiencie przywodcow a byc moze odzyskacie spoleczenstwo !!.

cyc

Data: 2010-01-13 19:03:36
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-13 18:02, cyc pisze:
[...]

Kaczyńscy i PiS komuchami?  Masz chyba jakieś specyficzne poczucie humoru cycu.  Dla mnie cały tan PiS, PO, SLD czy PSL to jedna kapitalistyczna banda. Jaka Ty widzisz różnicę na korzyść czy niekorzyść dla Polski i Polaków między np. PiS a PO???

Data: 2010-01-13 19:16:25
Autor: Jerzy Tabortowski
Komunisci w natarciu !!
[...]

EzelDe to też kapitaliści ?? Obrażasz starych, dobrych, sprawdzonych, wysuniętych jak członkowie z ramienia na czoło, towaaaszach z pzpr ??
Niegodziwy jesteś !!

Data: 2010-01-13 22:38:27
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-13 19:16, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

SLD w dążeniach kapitalistycznych prześcignął swoich "rywali" politycznych.
Likwidacja barów mlecznych w których się stołowali bezdomni i biedota to właśnie dzieło SLD..

Data: 2010-01-14 17:38:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Komunisci w natarciu !!
SLD w dążeniach kapitalistycznych prześcignął swoich "rywali" politycznych.
Likwidacja barów mlecznych w których się stołowali bezdomni i biedota to właśnie dzieło SLD..

Kapitalistyczne bydło z Cze na koszulkach ...

Data: 2010-01-14 19:44:33
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-14 17:38, Jerzy Tabortowski pisze:
SLD w dążeniach kapitalistycznych prześcignął swoich "rywali" politycznych.
Likwidacja barów mlecznych w których się stołowali bezdomni i biedota to właśnie dzieło SLD..

Kapitalistyczne bydło z Cze na koszulkach ...

Fakt.. - zwykli bluźniercy. Niegodni nawet wymawiania imienia Jego.

Data: 2010-01-14 20:08:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Komunisci w natarciu !!
Fakt.. - zwykli bluźniercy. Niegodni nawet wymawiania imienia Jego.

Mylisz się, takie samo czerwone bydło jak bandzior w berecie ...

Data: 2010-01-15 15:11:10
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-14 20:08, Jerzy Tabortowski pisze:
Fakt.. - zwykli bluźniercy. Niegodni nawet wymawiania imienia Jego.

Mylisz się, takie samo czerwone bydło jak bandzior w berecie ...

Wiesz idioto oszołomiony propagandą? Żeby kogoś nazwać bandziorem to trzeba by mieć coś więcej na niego niż kretyński tekst wyczytany w Wiki.

Data: 2010-01-16 10:33:26
Autor: cirrus
Komunisci w natarciu !!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hipt1v$5v2$1news.onet.pl...
[...]

Współczuje, ludzie modlili się nie tylko do Che, ale i do Stalina i Hitlera.

--
stevep

Data: 2010-01-17 02:11:55
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-16 10:33, cirrus pisze:
[...]

Nie wymieniaj z łaski swojej Che w jednym zdaniu z tymi oszalałymi mordercami.

Data: 2010-01-17 08:49:33
Autor: cirrus
Komunisci w natarciu !!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hito4o$6rm$8news.onet.pl...
[...]

No trochę im ustępował, ale i możliwości miał mniejsze.

--
stevep

Data: 2010-01-15 09:39:26
Autor: cytryna
Komunisci w natarciu !!

> Kapitalistyczne bydło z Cze na koszulkach ...

Fakt.. - zwykli bluźniercy. Niegodni nawet wymawiania imienia Jego.

Tow.Jadrysiowi do sztambucha:
"W 1959 roku, z pomocą sowieckich agentów, Che założył i trenował kubańską policję, instruując funkcjonariuszy by przesłuchiwali więźniów nocą, gdyż wtedy ich opór jest najsłabszy. &#8222;Nie trzeba mi dowodu, aby rozstrzelać człowieka. Potrzebuję jedynie dowodu, że koniecznym jest go rozstrzelać!&#8221; &#8211; głosił człowiek, któremu przypisuje się odpowiedzialność za prawie 10 tysięcy egzekucji, przy czym od 800 do 1700 osób miało zostać zamordowanych z jego ręki. Jest on także współodpowiedzialny za dwa miliony kubańskich uchodźców i za śmierć poniesioną przez prawie 80 tysięcy tych, którym nie udało się wydostać z wyspy. Mimo licznych relacji świadczących o sadyzmie Che, francuska prasa lubowała się w romantyzujących określeniach tego okresu jego działalności, jak &#8222;tropikalny robespierryzm&#8221;.
Psychopaci zawsze wielbili psychopatów i różnych wściekłych kotów.

Data: 2010-01-15 15:17:17
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-15 09:39, cytryna pisze:
[...]

Jesteś znacznie głupsza nawet od Tabortowskiego.  - on chociaż nie cytuje dosłownie kretynizmów wypisywanych w Wikipedii.

I tylko nie towarzysz.

Data: 2010-01-15 00:06:45
Autor: the_foe
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-13 22:38, Jadrys pisze:
SLD w dążeniach kapitalistycznych prześcignął swoich "rywali" politycznych.
Likwidacja barów mlecznych w których się stołowali bezdomni i biedota to
właśnie dzieło SLD..

oraz eksmisja na bruk, nie zapominajmy. Takze likwidacja funduszu alimentacyjnego.
Zapytano Ryszarda Bugaja dlaczego popiera PIS i Prezydenta Kaczynskiego. Odpowiedzial, dlatego ze rzady PIS to byly najbardziej lewicowe rzady w historii Polski.
Bugaj odszedl z UP po tym jak skumali sie z SLD. Dla Bugaja byla to zdrada lewicowego programu swojej partii bo SLD uwazal za jedna z bardziej liberalnych i prokapitalistycznych formacji na polskiej scenie.

--
the_foe

Data: 2010-01-15 15:26:06
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-15 00:06, the_foe pisze:
[...]

Jasne.. i należałoby jeszcze dołożyć ich (wyjątkowo plugawą) chęć do odbierania świadczeń inwalidom..
Nie tylko dla p.Bugaja SLD to liberały. Ja już w połowie pierwszej ich kadencji w rządzeniu widziałem co się święci. Zwłaszcza za sprawą Kwaśniewskiego. Chć na początku było w niej trochę ludzi o lewicowych poglądach, choćby pani Sierakowska..

Data: 2010-01-15 09:07:20
Autor: cytryna
Komunisci w natarciu !!

> [...]

Likwidacja barów mlecznych w których się stołowali bezdomni i biedota to właśnie dzieło SLD..

Musieli zlikwidować bary mleczne bo nikt sie nie chciał przynać kto zamawiał
ruskie, tak jaby nikt nie wiedział, że przyszły same.

Data: 2010-01-15 15:31:42
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-15 09:07, cytryna pisze:

[...]

Skąd ta pewność że chłopy folwarczne, małorolni i biedota miejska nie modlili się o przyjscie ruskich?

Data: 2010-01-13 19:17:48
Autor: cyc
Komunisci w natarciu !!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hil1to$3ri$1news.onet.pl...
[...]

Piszac o nich jako o komunistach , mam na uwadze grupowe nawyki a nie rzeczywistosc .
Bardziej prawdziwe byloby nazwanie ich bolszewikami ale ta nieco rozmydlona forma  nie trafia do jotow 23 i innych rydzykowych - bolszewickich koltunow ..
Mysle , ze w ich nomenklaturze bardziej wyraziste bedzie to jak nazwe rzecz po " ichnim " czyli , ze sa komunistami w tym stalinowskim wydaniu .

cyc

Data: 2010-01-13 22:38:17
Autor: Jadrys
Komunisci w natarciu !!

.
Mysle , ze w ich nomenklaturze bardziej wyraziste bedzie to jak nazwe rzecz
po " ichnim " czyli , ze sa komunistami w tym stalinowskim wydaniu .

cyc

No tak, faktycznie masz rację ;-)

Data: 2010-01-15 00:12:58
Autor: the_foe
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-13 19:03, Jadrys pisze:

[...]

Nawet komunisci nigdy nie byli komunistami. Zawsze udoskanali socjalizm a komunizm mial byc w przyszlosci az lud dojrzeje.
Mowienie o kims komuch to tak figura - synekdocha. Mowiac o czlonkach SLD mamy na mysli ze wiekszosc kiedys niby wierzyla ze komunizm to pzreznaczenie ludzkosci. Mowiac eufemistycznie. Mowiac o PIS i Kaczynskich chodzi o styl przypominajcego w najlepszym wypadku Cyrankiewicza kiedy mial dobry humor. No i te komusze demony - syndrom oblezonej twierdzy jak z Makbeta.
--
the_foe

Data: 2010-01-13 19:49:16
Autor: matusm
Komunisci w natarciu !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hikuc4$p4m$1news.onet.pl...
[...]

a ,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-01-14 12:24:02
Autor: * heÂŽsk *
Komunisci w natarciu !!
On Wed, 13 Jan 2010 18:02:58 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

Jak pokazuja ostatnie wydarzenia komunisci nie tylko maja sie nie tyle
dobrze ile bedac w ofensywie  zdobywaja przyczolki . [...]

 roberciu, stary komuchu. zateskniles za powrotem komuny ? ;o))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-14 20:34:30
Autor: the_foe
Komunisci w natarciu !!
W dniu 2010-01-13 18:02, cyc pisze:
J. Kaczynski i jedzacy mu z reki , zdominowany brat pelniacy obowiazki
prezydenta , robia wsystko aby reaktywowac system , ktory wydawal sie byc
juz tylko wspomnieniem .

Czy ktos sie nie ciekawi dlaczego nie robi sie kolejnego wydania bibli kaczystowskiej "lewy czerwcowy". Bardzo ciekawa lektura. Z wywiadu z JarKaczem i jego przydupasem Glapinskim wylania sie ciekawy obraz ich pogladow ad 1992. Wprost chcieli panstwa etatystycznego gdzie wszechmadry wodz naprawia cale zlo. Jrkacz dal upust swojej nienawisci do ZCHNu, Walesy, Geremka. Olszewskiego nazwal czlowiekiem naiwnym. Zas Krzaklewskiego chwalil.
Jakby na anetnie RM przeczytac fragment w ktorym JK uwaza istnienie partii o nastawieniu prokatolickim jak ZChN za szkodliwe dla kraju to chyba ZUS odnotowalby rekordowy spadek wyplat swiadczen emerytalnych...

--
the_foe

Data: 2010-01-15 08:00:33
Autor: Artur Borubar
Komunisci w natarciu !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Pomijam cala  przeszosc konusow , od dziecinstwa poczawszy , kiedy to staraniem najwyzszych wladz komuny wsrod ktorych rej wodzil ich ojciec...

Niedaleko pada jabłko od jabłoni, nawet jeśli przeszłośc jabloni się zakłamuje i ukradkiem odwiedza się miejsce jej pochówku.

Przemek

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Komunisci w natarciu !!