Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -

Data: 2010-12-13 17:16:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -
Niezależna.pl drukuje fragmenty przemówienia Jacka Snopkiewicza z okazji IX Nadzwyczajnego Zjazdu PZPR, który odbył się w lipcu 1981 r. Autor publikowanych poniżej płomiennych słów jest obecnie dyrektorem Biura Koordynacji Programowej TVP, pełniąc zarazem obowiązki rzecznika TVP.
Treść przemówienia Jacka Snopkiewicza podajemy za książką IX Nadzwyczajny Zjazd Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej 14-20 lipca 1981 r. Stenogram z obrad plenarnych (Książka i Wiedza 1983).
Być może z genialnych myśli towarzysza Snopkiewicza, który pobiera dziś pensję w TVP, wyciągnie odpowiednie wnioski Donald Tusk i jego Partia. Miłośnikom poetyckich metafor polecamy zaś szczególnie fragment o drzewie.
przemowienie tu : http://www.bibula.com/?p=29264
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2010-12-13 17:18:49
Autor: u2
W dniu 2010-12-13 17:16, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

W pełobandzie jak nie płatne pachołki sowietów to niemieckie ciecie.

Data: 2010-12-13 18:13:39
Autor: Marek Czaplicki
Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -
D. J. MC Donald Musk pisze w poniedziałek, 13 grudnia 2010 17:16, na grupie
pl.soc.polityka:

Niezależna.pl drukuje fragmenty przemówienia Jacka Snopkiewicza z okazji IX
Nadzwyczajnego Zjazdu PZPR, który odbył się w lipcu 1981 r.
ten kawałek jest niezły
,-- -- [  ]
| My nie możemy już sobie pozwolić na następny kryzys. Nie wiem, na ile wiarygodna
jest owa liczba obywateli kraju, którzy żywia zaufanie do partii. Nie wierzę
przesadnie w ankiety, wierzę w to, co mówią mi ludzie. A mówią oni, że uwierzą w
partię pod warunkiem, że ta partia się zmieni. W oczach ludzi zmienia się ona przede
wszystkim przez propagandę, przez pryzmat prasy, radia i telewizji. Zwłaszcza
telewizji. Więc muszą te środki przekazu przede wszystkim oddawać myśli i opinie
społeczeństwa. I rzecz jasna ? te opinie kształtować. `-- --
oddawać myśli społeczeństwa i jednocześnie kształtować. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-13 18:14:38
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie5k83$p26$1inews.gazeta.pl...
> [...]

telewizji. Więc muszą te środki przekazu przede wszystkim oddawać myśli i opinie
społeczeństwa. I rzecz jasna ? te opinie kształtować.
`-- --
oddawać myśli społeczeństwa i jednocześnie kształtować. :)
-- 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Oni wszyscy z tej PO to komunisci!

Data: 2010-12-13 17:35:43
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
Oni wszyscy z tej PO to komunisci!
 na pewno totalitarysci. Komunisci raczej nie - chociaz przez nich sa kierowani
z tylnego siedzenia. To dla nich jedyne wyjscie w sytuacji kiedy nie potrafia
 rzadzic w sposob demokratyczny. Boja sie wprowadzenia jakichkolwiek
zdecydowanych reform.

Jak sie zacznie motloch burzyc, to skorzystaja z metod juz dobrze
sprawdzonych, aby go uciszyc.

W tej chwili sa na etapie rozwalania opozycji, ktora nie ma prawa istniec w
systemie totalitarnym. A potem mysla sobie: sie zobaczy, jako to bedzie, bo
lud potulny i bojazliwy.  --

Data: 2010-12-13 18:29:15
Autor: Marek Czaplicki
Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -
D. J. MC Donald Musk pisze w poniedziałek, 13 grudnia 2010 18:14, na grupie
pl.soc.polityka:
oddawać myśli społeczeństwa i jednocześnie kształtować. :)
Oni wszyscy z tej PO to komunisci!

wg byłego prezydenta pana Wojciecha Jaruzelskiego w Polsce nigdy nie było komunizmu.
było jakieś tam ustrojstwo, ale z komunizmem niewiele miało wspólnego.:)
http://www.tvn24.pl/-1,1603550,0,1,jaruzelski-w-polsce-nigdy-nie-bylo-komunizmu,wiadomosc.html